Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Ellian

Ellian

23-12-2009 om 21:18

Online bestellen

Vorige week heb ik voor het eerst kleding online besteld. Een leuke zwarte winterjas voor mijn dochter. Vandaag werd de jas bezorgd. Dochter maakt blij het pakje open en haalt er een witte jas uit??? Op de faktuur staat netjes de zwarte jas vermeld.
Is dit normaal, dat er zomaar een andere kleur geleverd wordt, zonder bericht? Op de site kon ik overigens alleen maar kiezen uit een blauwe of een zwarte.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Ellian

jammer dat je eerste internetaankoop is misgegaan.
nee hoor ,dat is niet normaal,maar vergissen is menselijk.gewoon terugsturen en opnieuw een zwarte bestellen.
ik koop al jaren van alles online: kleding,boodschappen,cadeaus ,speelgoed,drogisterij artikelen,en ik moet zeggen dat het (bijna) altijd goed gaat,dus probeer het nog eens opnieuw.

En ellian

Het is misschien ook wel handig om te weten dat je bij aankopen op internet altijd het recht hebt het gekochte binnen de zichttermijn van 7 dagen zonder opgaaf van reden retour te sturen (Wet Koop op Afstand). Op de site van de verkoper hoort dit volgens de wet ook te worden vermeld.

Ik koop best vaak dingen via internet en eigenlijk gaat het vrijwel altijd goed. Jammer dat het bij jou de eerste keer meteen mis gaat. Inderdaad gewoon terugsturen (geen retourkosten accepteren, het is hun fout) en het opnieuw proberen.

Chris

Ellian

Ellian

24-12-2009 om 20:51

Sus-anne en chris

Dank jullie voor jullie reacties. Ik zal wel gewoon pech hebben gehad dus. Fijn om te weten dat dit niet gebruikelijk is.
Dochter wil de witte jas graag houden. Ze vindt hem erg leuk. Tja, wit is niet mijn favoriet, maar we houden hem toch maar.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.