Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Nasha 1st

Nasha 1st

01-11-2010 om 19:58

Online inburgeringstest

er heeft hier weleens een link gestaan naar een aantal vragen waarmee je kan bepalen hoe ver je ingeburgerd bent. Wie weet waar ik die kan vinden?


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Nasha 1st

Nasha 1st

01-11-2010 om 20:50

Ja!

dat was hem, dank je!

Petr@

Petr@

01-11-2010 om 22:41

En?

Mag je blijven? ))
Ik had een 6,8!

Petr@

Petr@

01-11-2010 om 22:41

En?

Mag je blijven? ))
Ik had een 6,8!

Snik

Ik heb 5,1 mag ik nu nooooooit meer terugkomen in Nederland ?, Ik heb nog wel een NL paspoort en nee, geen dubbele nationaliteit :o). Maar is dit een serieuze test die eventuele nieuwe Nederlandse moeten maken ?????

Kaaskopje

Kaaskopje

02-11-2010 om 01:30

Jeetje

Ik dacht 'dat doe ik effe!' Een 5,1...

Trix

Trix

02-11-2010 om 08:06

Joehoe

9,4!!!

Massi Nissa

Massi Nissa

02-11-2010 om 08:13

Hier ook 5,1

Nou ja zeg. ga het zo mijn klas laten doen, eens zien of zij wel mogen blijven.
Groetjes
Massi

7,4

nou, keurig cijfer toch.

5,1

Ik mag dus niet blijven

Gr. Poezie.

fladder

fladder

02-11-2010 om 08:50

Oef...

5,1...

In het begin dacht ik: makkie! Maar later werd het toch nog pittig...

Moet ik nu het land uit...?

Nasha 1st

Nasha 1st

02-11-2010 om 08:52

Nee, 4,9

net als de vorige keer moet ik weg

Ik had het laatst met een collega hierover, en toen zij ik al, ik heb ooit eens zo'n test gedaan, helaas, gezakt....moest ze lachen (zij is van Indonesische afkomst) en wilde de test ook wel doen....misschien mogen we samen weg!

fladder

fladder

02-11-2010 om 08:53

Pelle

"Wat staat er precies als je een 5,1 scoort?"

Ik heb de site alweer gefrustreerd weggedrukt. Maar er staat zo ongeveer dat je dan niet ingeburgerd bent... Maar er zaten ook wel draken van vragen tussen! Waar kan ik ergens de antwoorden vinden...?

(by the way: er is écht volop bloembollenteelt in Flevoland!)

Vera*

Vera*

02-11-2010 om 09:14

8.1

Dat viel niet mee.

Vera (ik mag wel blijven)

dc

dc

02-11-2010 om 09:18

Ik niet

4.4. Ongeveer hetzelfde als het resultaat wat ik haalde toen ik nog in nederland woonde (en ik kom niet uit een immigrantengezin).

Ik vind deze test echt te belachelijk voor woorden. Als hierop wordt beoordeeld of mensen mogen blijven, dan kunnen we een hoop blanke 10e generaties nederlanders er gelijk ook uitgooien!

krin

krin

02-11-2010 om 09:33

Een 7.4

altijd al gedacht dat ik in het diepst van mijn gedachten een benepen, regeltjesgeil burgermiepje was. QED.

Kobalt

Kobalt

02-11-2010 om 09:42

5.5

En ik vind mezelf altijd zo'n brave burger. Dat valt tegen.

Trix

Trix

02-11-2010 om 09:43

Belachelijke vragen

Ik had, zoals ik eerder bijna trots meldde, een score van 9,4, en ik 'mag' dus blijven. Maar wat een belachelijke vragen, zoals welke voortuin is geaccepteerd in NL, of dat je vierde kind geboren is en je krijgt een oproepkaart van het consultatiebureau. Zo kan ik wel even doorgaan.
Pfff, en dan te bedenken dat er grof geld betaald wordt aan cursussen om mensen deze of een vergelijkbare test te laten halen. En dat onze nieuwe regering liever heeft dat die cursussen zelf betaald moet worden. Wat zonde.

koentje

koentje

02-11-2010 om 10:29

Nou 5,3

valt toch ook een beetje tegen

Fiorucci

Fiorucci

02-11-2010 om 10:51

Nou

6,8. rare vragen!

Jet Burg

Jet Burg

02-11-2010 om 10:54

Wow

Vorig jaar had ik nog een 5,8 en nu een 6,1, eindelijk ingeburgerd, haha!!! Inderdaad rare vragen....

Guinevere

Guinevere

02-11-2010 om 11:15

8,1

Ja, ik mag blijven. Wat ik niet snap: ik heb maar 2 fouten en toch "maar" een 8,1????
Daarbij, als er 2 zitten te vozen op een terras, dan mag ik toch vragen of ze dat elders willen doen, als het mij stoort?

Jesse_1

Jesse_1

02-11-2010 om 11:18

Tjee...

7 fouten en dan dus gezakt met een 5,3! Ik had één fout aangeklikt, dus anders net geslaagd met een 5,5.
Zaten idd echt 'foute' vragen tussen...
Jesse

Mattie

Mattie

02-11-2010 om 11:32

Antwoorden fladder

http://educatie.ntr.nl/nationaleinburgeringtest/antwoorden_vragen.pdf

Ik scoorde een 6,1 en mag dus ook blijven. Wat een achterlijke vragen zeg! Lekker belangrijk allemaal. Wel typerend dat er in de volgorde van verkiezingen de lijst LPF wordt afgebeeld. Valt nog mee dat er niet bij de antwoorden de keuze is voor het antwoord; ik gooi een bom

Guinevere

Guinevere

02-11-2010 om 11:36

Lpf

Ja, dat vond ik ook wel discutabel, over die LPF. Want vlak na die gevormde LPF-regering moesten we juist weer naar de stembus. Dus een andere volgorde had daar ook heel goed gekund.

Ik mag blijven

Ik mag blijven, met een 8,1, vermoedelijk dankzij het behendig geven van sociaal-wenselijke antwoorden. Maar ik kan het niet checken, want op de een of andere manier wil de optie "antwoorden" niet wat ik wil.

Ik vermoed dat ik de bruid een cadeautje had moeten geven ipv een kaartje?

groeten,

Temet

fladder

fladder

02-11-2010 om 12:45

Waar heeft dat met inburgeren te maken!

Zo'n vraag als "er is ingebroken, wat doet u"... En hoeveel Nederlanders weten hoe lang je met de trein van A'dam naar Enschede onderweg bent (ik ben toevallig ooit van Almere naar Hengelo gegaan en dat stond me nog bij)! En "wat doet u als u gas ruikt in uw huurwoning", ook al zo vaag... En als je een afspraak met school maakt al gaat het goed met je kind, ben je dan een goede Nederlander of een goede ouder?
Best belangrijk om te weten, maar in een inburgeringsexamen?
Het zal wel aan mij liggen, maar hier zakt mijn niqaab van af...

Kari1

Kari1

02-11-2010 om 15:20

Pfiew

6,8 dus ik mag blijven.
Je moet idd even weten wat de sociaal wenselijke antwoorden zijn, maar dat wil niet zeggen dat ik het zo zou doen.
Guinevere, je mag best vragen of die mannen zich even willen inhouden of naar elders willen gaan, maar het antwoord dat erbij stond was: u vertelt de mannen dat ze ergens anders moeten gaan zitten. Moeten? Da's dus niet het goede antwoord schat ik.
En idd die school, als je geen afspraak maakt als het goed gaat en school laat even niets horen, ben je dan niet ingeburgerd? Ik zou me er zomaar schuldig aan kunnen hebben gemaakt... Als ik vind dat een collega me discrimineert dan ik zou ik die collega aanspreken, op een vriendelijke manier. Misschien is het helemaal niet zo bedoeld. Waarom die collega passeren en meteen naar de werkgever gaan? Mijn werkgever zou bovendien van me vragen dat ik het eerst zelf tracht op te lossen/uit te spreken! En zo is er nog wel meer raars.
Kari

Ook 6,8

Heeeel gemiddeld dus, maar ik mag blijven (was ook niet van plan af te reizen...)

Niet gedaan

en ik wil best weg als ik er een flinke oprotpremie voor krijg, tot die tijd moeten jullie het allemaal maar met mij doen. Oh god ik heb alleen maar de Nederlandse nationaliteit, grutjes dan moet ik asiel aanvragen !

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.