Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Tirza G.

Tirza G.

18-05-2009 om 22:11

Onwaarschijnlijkheden in tv-series


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Hilde

Hilde

10-06-2009 om 12:17

Frost

"Er hoeft maar 1 woord verkeerd te vallen, een telefoon over te gaan of ze laten volle borden met het heerlijkste eten staan. Nooit eens iemand die zegt : Duh, je kan me wat, ik eet eerst mijn eten op. "
Ja, toch wel, Frost!!

Brianna F

Brianna F

10-06-2009 om 13:06

Oude serie

Ik heb gisterenavond bangkok Hilton zitten kijken, een hele oude serie, die ik op dvd heb.
Ik moest meteen aan dit draadje denken toen ik het volgende zag.
2 gevangenen lopen stikum over de gang, op blote voeten, eentje met rok ver over de knie, ander met minirok, ze slaan de hoek om en -als een wonder- is de minirok ook lang geworden en hebben ze beiden sandalen aan.
Hier heeft een productie assistente of wie daar verantwoordelijk voor is toch zitten slapen.

Niny

Niny

10-06-2009 om 15:01

Lord of the rings

In deel 3 wordt Frodo gevangen genomen door de Orcs. Al zijn kleren worden hem afgepakt. Sam zoekt zelfs wat Orc-kleren voor ze uit om te dragen. Korte tijd later zien we beide Hobbits weer lopen - in hun oude kloffie.

Foutje...

En...

... al die geheim agentes, vrouwelijke spionnen etc. op hun hoge hakken, ik vind het elke keer weer onwaarschijnlijk hoe hard ze op die dingen kunnen rennen

amk

amk

10-06-2009 om 15:37

Nee, mickey

dat is gewoon een kwestie van altijd hakken dragen en gewend zijn er op te lopen. Ik kan ook prima hele lange stukken op mijn hakken rennen. Ook op mijn naaldhakken.

Brianna F

Brianna F

10-06-2009 om 16:18

Niny ot

Lord of the rings, geweldige films, maar.....op het eind worden Frodo en Sam terug gevlogen door die grote vogel.
Uh, had die vogel ze niet meteen naar die vulkaan kunnen brengen, ring erin en terug vliegen.
Film van 5 minuten. Nah, geen goed idee

Starry Night

Starry Night

10-06-2009 om 17:55

Leuk draadje!

Elvis die in 'Fun in Acapulco' van een enorme rots afduikt de zee in en met keurig gekapte vetkuif weer boven water komt

Of James Bond die héél ongeloofwaardige dingen met een vliegende helicopter doet (weet even niet meer welke).

En hahaha, inderdaad, ik kan House ook nooit kijken zonder even te denken aan 'all seven braincells' van Prince George, of zijn 'làck láck láck láck' chicken imitation.

Tirza G.

Tirza G.

10-06-2009 om 19:27

Nou (hoge hakken)

Dat vind ik dan altijd in SF-films. Dan lopen de dames nog stééds op ongemakkelijke schoenen en met decolletees of ingewikkelde creaties, terwijl die mannen lekker in overalls met moonboots rondstappen, veel handiger op ruimtemissie. Je zóu toch denken dat vrouwen dat over 500 of 1000 jr wel een keer dóór hebben, dat mooie kleren oncomfortabel zijn.
Dat ze op hoge hakken lopen kan me niet zoveel schelen, maar dat gestruíkel, bah. Ja Hoor de Heldin van Zes Miljoen heeft haar enkel verzwikt. Heel de veiligheid van de planeet hangt af van een suffe doos op de verkeerde schoenen.

Tirza

Jippie

Jippie

10-06-2009 om 21:10

Brianna

"Lord of the rings, geweldige films, maar.....op het eind worden Frodo en Sam terug gevlogen door die grote vogel.
Uh, had die vogel ze niet meteen naar die vulkaan kunnen brengen, ring erin en terug vliegen.
Film van 5 minuten. Nah, geen goed idee "

Had sowieso niet gewerkt omdat die adelaars erg groot waren en daardoor te vroeg door Sauron ontdekt zouden worden. Heel Morder stond vol met wapens en vliegende gedrochten en Mt. Doom zou nooit zijn gehaald.
Maar het belangrijkste: Gwahair (de heer der Adelaars) was een dienaar van Manwe, de Vala (god) die in de Silmarillion wordt beschreven. Hij was dus eigenlijk van 'buiten' Midden-Aarde en mocht zich niet mengen in de Midden-Aarde kwesties. Zijn taken waren om te observeren en te rapporteren aan Manwe. Pas als Sauron is verslagen mag hij in actie komen om verdere slachtoffers (vooral aan de goede kant) te voorkomen.
Tolkien had je vraag al voorzien

Brianna F

Brianna F

11-06-2009 om 09:53

Tolkien/jippie

geniale man toch

Pippin

Pippin

11-06-2009 om 20:00

Jippie!

Dank je voor de uitleg! Mijn kinderen zagen een you tube film met 'de alternatieve verhaallijn' en toen kon ik ze niet uitleggen waarom dat niet kon! En ik had nog wel gezegd dat in The lord of the rings, ALLES klopt, dat Tolkien geniaal was....

Tirza

Dank, dat bedoel ik nou precies: "Heel de veiligheid van de planeet hangt af van een suffe doos op de verkeerde schoenen."

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.