Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Izar

Izar

21-06-2010 om 16:21

Oo-meeting rotterdam en (wijde)omgeving

Geinspireerd door idee van Biene voor een meeting van Amsterdamse OO-ers nu ook een meeting in Rotterdam en omgeving. Dat omgeving kan ruim gelezen worden. Enige voorwaarde is dat je naar Rotterdam wilt komen voor de meeting. Idee van cobi om bezoekje aan de Kunsthal te combineren met een terras van bijvoorbeeld Hotel New York lijkt mij een goed idee.Voor wat betreft geschikte dag en wel of niet met kinderen hoor ik graag jullie reacties. Ik zelf heb wel een voorkeur voor de zaterdag en neem hoogstwaarschijnlijk geen kinderen mee.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Polly Shearman

Polly Shearman

21-06-2010 om 20:00

Ik kom heel vaak in rotterdam

en de kunsthal dat is toch naast het erasmus?
wanneer??/

Nasha 1st

Nasha 1st

21-06-2010 om 20:06

Wat is er nou aan

die kunsthal? Ik rij er 3 keer per week langs, maar ik zie er echt niks bijzonders aan....

En ja, ik woon dus in de wijde omgeving van Rotterdam, maar ik geloof niet dat ik mij aanmeld....

Margriet*

Margriet*

21-06-2010 om 20:10

Uhm

Mogen Amsterdammers ook in R'dam komen, ik vind Hotel New York ook zo leuk...

margje van dijk

margje van dijk

21-06-2010 om 23:56

Lol

Ik ben ex-Rotterdammer (ja echt!) dus ik kan komen! Maar Hotel New York ben ik nou al zo vaak geweest en de Kunsthal ook (hahahaha). Elke promotie in Rotterdam wordt gevolgd door een receptie in de Kunsthal.

Nee, ik heb echt geen tijd om nog voor de vakantie te gaan meeten in Rotterdam, helaas. Hoewel ik natuurlijk wel nieuwsgierig ben naar Berber. Cobi kan ik intussen na twee meetings helemaal uittekenen, daar hoef ik niet voor naar Rotterdam te komen En Izar, ik heb toch met jou gepraat, de vorige meeting? Over welke corrigerende onderbroeken van de Hema nou wel of niet goed waren, herinner ik mij. Of was dat nou met Biene.

Ja, daarvoor zijn meetings toch wel onvolprezen leuk.

Margje

Rembrand

Rembrand

22-06-2010 om 09:24

Niet meer voor de vakantie.

Als (bijna) Rotterdammer sluit ik graag aan bij een mini-meeting. Van mij hoeft de kunsthal niet zo, maar hotel New York lijkt me wel leuk.
Voor de vakantie gaat me niet meer lukken. De agenda stroomt over.
M.

Omgeving definieer ik altijd als heel wijd

Het lijkt me op zich wel leuk. Helaas loopt ook onze agenda momenteel weer wat vol, maar in de vakantie hebben we weinig afspraken.

Lijkt me leuk!

Sluit me aan bij Rembrand, Kunsthal spreekt me minder aan, maar HNY vinnik errug leuk. Misschien kunnen Rembrand en ik spijbelen en alvast het terras opduiken
Voor de vakantie gaat lastig worden denk ik. Vanaf half augustus moet het wel gaan lukken. Gezellig hoor!

Tirza G.

Tirza G.

24-06-2010 om 21:00

Ha!

Als oud-Rotterdammer wil ik dit niet missen. Kan ik er meteen wat Zeeland-promotie ingooien, voor de anderhalve R-dammer die níet met zijn reet op ons strand zit in de zomer. Locatie maakt me niet uit - zolang het maar geen sauna is), kinderloos (ze zijn te groot) en datum is altijd een gok. Soms kan ik wel, soms kan ik niet.

Tirza

Rembrand

Rembrand

25-06-2010 om 09:39

Tirza!

Dat zou ik echt heel leuk vinden als je komt.
Op de evenementen waar wij elkaar tegen komen hebben we meestal geen van tweetjes tijd om even met elkaar van gedachten te wisselen ( behalve wat roepen bij het voorbij lopen ).
Liefs M.

Tirza G.

Tirza G.

25-06-2010 om 15:57

De grap is natuurlijk

Dat wij hier in Zeeland nog lang geen vakantie hebben en het eerste weekend van september nog wel Maar maakt niet uit hoor. Mijn eigen vakantieplannen zijn flexibel.

Tirza

Tirza G.

Tirza G.

26-06-2010 om 15:46

Klopt

Rotterdam is ons achterland, als we ons vervelen gaan we daar eens kijken Zuid-Holland loopt nog een heel eind door onder Rotterdam, op Goeree-Overflakkee. Maar daaronder is het toch echt Zeeland en dat gaat met de vakanties mee met Zuid - en niet met Midden. Kan erg lastig zijn

Tirza

Nasha 1st

Nasha 1st

27-06-2010 om 14:21

Veel plezier in ieder geval

ik kom niet en kan niet....

Biene M.

Biene M.

27-06-2010 om 14:31

Het weekend daarna is de Amsterdamse meeting waarschijnlijk al. Anders had het mij ook wel leuk geleken, die Rotterdamse meeting.

Tirza G.

Tirza G.

27-06-2010 om 16:23

Tja biene

zo is het eigenlijk altijd. Rotterdam is altijd nét ietsje eerder met iets. Heh heh heh. Vier september staat genoteerd!

Tirza

Tirza G.

Tirza G.

27-06-2010 om 16:23

Izar

Aha, dus als ik het goed begrijp, kan ik mijn Zeeuws ook in elk geval op jou loslaten. Op Cobi schijnt het ook te moeten kunnen

Tirza

margje van dijk

margje van dijk

28-06-2010 om 00:40

Hmm

Ik weet niet of ik gekomen zou zijn, hoewel Tirza natuurlijk wel een ontzettende trekker is, want hoe moeten we die anders ooit eens zien, maar daar hoef ik nu al niet meer over na te denken want ik kan niet op 4 september. Dan is Into the Great Wide Open, het festival op Vlieland, waar wij met het hele gezin naar toe gaan. En da's toch wel een end uit de richting

Nou ja, volgende keer beter.

Margje

Leuk

Prettig dat Rotterdam zo'n wijde omgeving heeft Ja, op 4 september kan ik onder een klein voorbehoudje (het is namelijk ook een reservedatum voor een andere afspraak). Iemand nog briljante ideeën over hoe daar te komen, als je geen OV-chipkaart wenst te hebben en ook niets op je chipknip hebt staan, zodat je kennelijk ook niet kunt parkeren in de havenstad?

Nou genista

Dan neem je de auto naar Krimpen aan den IJssel. Je parkeert je auto kosteloos in de Stormpolder. En daar neem je de Fast Ferry. Dat kan geheel zonder chippen en zo, gewoon met geld. Een los kaartje of een strippenkaart.

Je kunt ook naar Ridderkerk rijden en daar kosteloos parkeren bij de Ferry.
Of in Hendrik Ido Ambacht.
Of in Alblasserdam.

In Rotterdam stap je op de goede locatie uit, van daar is de kunsthal niet ver en HNY zie je aan de overkant liggen. Gewoon even de Erasmusbrug over lopen.

Succes!

Grinnik

Ik kom er wel, als dat weekend niet wordt ingepikt door mijn reserve-afspraak Al zal ik het laatste stuk fietsen

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.