Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Ook binnenkort op Ouders Online: feuilleton editie 3!

De inschrijving is bij deze geopend en sluit op 6 januari om 23:59. Wie schrijft er mee aan de volgende editie van het nu al legendarische Ouders Online-feuilleton? Onderwerp en dergelijke moet ik nog verzinnen, maar dat komt goed.
Of opteert er iemand voor de eerste aflevering? Zijn liefhebbers die heel graag het slot willen schrijven?


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Genista

Genista

06-01-2010 om 10:10 Topicstarter

Ook standby

Emmawee, als jij graag als derde wil, mag je als derde. In het verleden is al gebleken dat als iemand echt niet kan, er gewoon wordt ingesprongen. Margje van Dijk sprong in de eerst editie in toen Polly teveel aan haar hoofd kreeg om nog creatief te kunnen doen en de vorige keer verving ik Minet. Dat lost zich altijd op.
Een beetje pingpongen over ideeën met andere deelnemers kan tot verrassend leuke inzichten leiden. Dus ja, natúúrlijk meedoen, je zult jezelf nog verrassen.
Met ieders instemming wil ik op 7 januari beginnen. Pennelicker is al hard aan het werk, hoorde ik

Genista

Genista

06-01-2010 om 10:16 Topicstarter

Applaus voor de eerste tien "durvers"

Op alfabetische volgorde:
Emmawee (3)
Genista
Imre
Kaatje Heksenvet
Pennelicker (1)
Polly Shearman
Sancy
Tirza G.
Toke
Vic
Kom erbij!
[email protected]

Genista

Genista

06-01-2010 om 10:56 Topicstarter

Elf

Lis@ heeft zich ook aangemeld en wel voor vrijdag de 15e. Het lijstje wordt daarmee:
Emmawee (3)
Genista
Imre
Kaatje Heksenvet
Lis@ (9)
Pennelicker (1)
Polly Shearman
Sancy
Tirza G.
Toke
Vic
Alleen vandaag nog aanmelden, Pennelicker mag morgen starten!

Puck2

Puck2

06-01-2010 om 13:14

En ik kijk uit....

... naar de nieuwe feuilleton. Ik zit iedere keer weer vol bewondering naar jullie pennenvruchten te kijken. Vind het zo knap wat jullie altijd weer weten te verzinnen. Wat dat betreft met ik compleet inspiratieloos. Een one-liner of gevatte opmerking wil me nog wel eens lukken, maar zo'n heel verhaal. Ik word we trouwe lezer goed? En als er iemand d's en t's etc. wil laten controleren: daar ben ik meestal wel goed in.

Genista

Genista

06-01-2010 om 13:15 Topicstarter

En twaalf

Starry Night heeft ook per mail gemeld wel te willen meedoen. En dat is twaalf. Silone, Ardennen, Nasha... nu durven jullie toch wel?

ijsvogeltje

ijsvogeltje

06-01-2010 om 13:28

Achter de hand

Al eerder had ik laten weten deze keer niet mee te doen i.v.m. een overvolle agenda deze maand. Maar als er iemand plots uitvalt en er een reserve nodig is, dan ben ik eventueel wel beschikbaar hoor.
En voor de d/t-klutsers die niet mee durven te doen: ik wil wel een verhaal nalezen op spel- en grammaticafouten!

Starry Night

Starry Night

06-01-2010 om 14:00

Was horror ook een optie?

Hè, waar was ik om dat te beplijten, ten koste van het wat mij betreft oneindig saaie 'recepten'. Aan de andere kant, de vorige edties in ogenschouw nemend zal het vast niet saai worden. Ik zal de boel lustig laten verpieteren, samen met Kaatje begrijp ik

Nasha 1st

Nasha 1st

06-01-2010 om 16:43

Genista, vooruit dan! (pelle, kom op!)

maar dan wel ergens in het midden van het verhaal. En geen hoge verwachtingen dan he?

Polly Shearman

Polly Shearman

06-01-2010 om 20:46

Waneer moet ik dan???!?!?

ik ben veel te druk met buitenspelen... aaargh vergat bijna dat ik nog moet gaan schrijven een dezer dagen...!
dus waneer moet ik??? zeg het mij! inspiratie genoeg!!

Genista

Genista

06-01-2010 om 20:56 Topicstarter

Ik ga zometeen starten in gezèllug

Net als de voorgaande keren zet ik het openingsbericht in Gezèllug met daarin de lijst wie wanneer aan de beurt is. Ik verwacht eigenlijk niet dat er nog mensen zich aanmelden, dus ik ga de lijst gewoon neerzetten. Daaronder zet ik dan meteen de commentaardraad, zodat net als bij de voorgaande keren het verhaal bij elkaar blijft. Zegt het voort. Succes Pennelicker!

Emmawee

Emmawee

06-01-2010 om 21:33

Ik doe dus mee!

Waar begin ik nu weer aan. Ik vind het doodeng (toch horror), maar laat het maar gebeuren. Ik ben benieuwd.
Groeten! Maw.

Genista

Genista

06-01-2010 om 21:37 Topicstarter

Emmawee

Sja, je vroeg om deel 3 en die heb je gekregen

Nasha 1st

Nasha 1st

06-01-2010 om 22:07

***slik***

wat heb ik gezegd.....nu al writersblok....

Genista

Genista

06-01-2010 om 22:20 Topicstarter

Nasha, adem in, adem uit

...het hóéft niet lang... Komt gewoon goed.

Genista

Genista

07-01-2010 om 10:09 Topicstarter

Ardennen en tirza

Ik ben helemaal blij met je verzoek, Ardennen! Mezelf had ik de slotaflevering al toebedeeld, omdat Tirza hem al eens had gehad. Maar die dag komt me eigenlijk niet zo heel daverend uit...
Ik ga met uw welnemen en het welnemen van Tirza jou op maandag 18 januari neerzetten, Tirza schuift dan door naar dinsdag 19 januari en ik zal het slot presenteren, hopelijk nog net op woensdag 20 januari.
Iedereen akkoord?

O wat erg ik wou ook meedoen zag het draadje niet

Ik heb dit gemist!!!!!! En het is nu 7 januari!!!!
Mag het nog, please...?????????
Graag niet op ma-di-wo omdat ik dan werk, o ik hoop echt dat het nog kan!!!

Genista

Genista

07-01-2010 om 10:20 Topicstarter

Oeps geerke...

Nu wordt het voor mij wel lastig... Ik had Ardennen er net tussen gewurmd, dat ging. Zijn er nog meer die zich bedacht hebben en alsnog willen meeschrijven? Ik probeer aan het eind van de middag een eventueel vernieuwd lijstje neer te zetten.

Genista

mocht het niet lukken dan lees ik mee hoor, maar ik had zelf al zoiets van er moet weer eens een feuilleton komen. En toen door vakantie en drukte niet hier gekeken en ineens was ik te laat.... nou we zien het wel, wring je niet in allerlei bochten hoor!

Vic

Vic

07-01-2010 om 19:06

Goede planning

Ik ben helemaal tevreden met 16 januari. Wat is nou de beste manier om het aan te pakken? Ik heb wel wat vervolgsituaties in gedachten naar aanleiding van het eerste hoofdstuk, maar tegen de tijd dat ik aan de beurt ben kan er natuurlijk van alles veranderd zijn. Is er ineens weer een huistrol verschenen, of buitenaardse wezens.

Genista

Genista

07-01-2010 om 19:56 Topicstarter

Geerke, sorry

Ardennen kon ik nog er nog net tussen werken zonder zelf in de problemen te komen, en nog meer mensen had eventueel ook nog gekund, maar nu lukt het echt niet. Sorry. Volgende keer zal ik de inschrijving niet in een vakantie doen en ook weer een oproep in Gezèllug zetten. Gezien het enthousiasme is dit vast niet de laatste keer!
Wil je eventueel op de standby-lijst, dat je de eerste invaller bent als er iemand niet blijkt te kunnen?

Oja hoor

Is goed! En verder geen punt he, je hebt genoeg geroepen, ik zat zelf een tijdje gewoon weinig op OOL.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.