Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Ook zo'n fan van nip tuck?

Sinds een paar maanden heb ik Nip Tuck ontdekt... Zondagavond laat bij de VPRO... Tjonge, wat een serie: heeft qua sfeer veel weg van Six feet under: tamelijk disfunctional allemaal, maar allemachtig, wat een geweldige serie...

Nu wil ik mijn man (die net zo'n fan is geworden...) voor de sint een DVD set geven van deze serie, maar welk seizoen zijn we nu eigenlijk? En aangezien er een stuk of 5 seizoenen zijn, welk seizoen springt er uit? Moet je echt met seizoen 1 beginnen? Laat het weten! Ik kan haast niet wachten om een hele avond lang alleen maar lekker Nip Tuck te kijken!!!

Groeten, Hortencia

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
angel3

angel3

02-11-2009 om 19:47

Weet niet zeker

maar ik volg het al 3 jaar. Ik weet niet in welk officiele seizoen we nu zitten. Ik vind het nu wat minder worden. De vorige was veel spannender, met een psychopaat die mensen verminkte en die nip/tuck dan weer oplapten. Heel heftig en spannend
Ik zou wel met seizoen 1 beginnen dan snap je ook de hele familie /relatie constructie of heb je dat wel door? geweldig he?!

Bastet

Bastet

03-11-2009 om 07:29

Ja!

We zitten nu in seizoen vijf,ik zou wel bij het begin beginnen ja,want dan is het echt nog veel leuker.
Groetjes,bastet

hortencia

hortencia

03-11-2009 om 13:18 Topicstarter

Bedankt!

Nou bedankt voor de reacties! In ieder geval ga ik er maar vanuit de we nu in seizoen 5 zitten, en dat de huidige spelers ook vanaf het begin erbij waren..
Afgelopen zondag was ook weer zo mooi: die operatie van het kind, en dan die prachtige muziek van George Michael (jesus to a child) eronder...Op de één of andere wijze klopt het gewoon allemaal heel goed.

Groeten, Hortencia

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.