Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

lisbeth

lisbeth

30-01-2013 om 14:03

Op korte termijn engels oefenen

Ik heb volgende week een sollicitatiegesprek voor een voornamelijk engelse functie. Gesprek zal ook gedeeltelijk in het engels zijn. Hoe kan ik voor die tijd mijn engelse spraakvaardigheid nog eens goed trainen zodat ik wat zekerder van mezelf ben?

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Native speaker zoeken

Goed googlen en een native speaker zoeken, of docent engels

Practice practice practice

Not only by speaking, also by writing, thinking, reading... )

Www

http://www.nubeterengels.nl/website/index.php

ik doe elke morgen de test, staan ook allerlei wetenswaardigheden op de site, leuk om te doen (naast beterspellen.nl ☺☺)

P

P

30-01-2013 om 20:24

Mien

Daar haal je echt je Engels niet mee op voor een gesprek in een week....

Bbc en vaktijdschrift

Hopen dat er een discussieprogramma is op de BBC en wat vakliteratuur in het engels opzoeken.

Tsjor

Vic

Vic

30-01-2013 om 21:14

Vanaf nu

alleen maar Engels praten.

Thursday Next

Thursday Next

30-01-2013 om 22:01

Eens met vic en serra

gewoon doen, vanaf nu engels praten en schrijven. Engelse luisterboeken luisteren is ook leuk om er in te komen. En succes met je sollicitatie!

lisbeth

lisbeth

30-01-2013 om 22:22

Ga ik doen

Mijn engels was altijd heel goed, alleen afgelopen jaren niet heel veel meer hoeven te gebruiken en dan wordt je onzeker. Ik heb hier nog wat ongelezen engelse boeken staan. Daar ga ik me komende dagen aan wagen. Man wilde ook wel met mij oefenen. Zijn engels is bijna perfect.

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

P

P

31-01-2013 om 08:17

Zoek even een Engels forum als dit en lees daar niet alleen maar schrijf even heel veel mee.

Pippe Lientje

Pippe Lientje

31-01-2013 om 09:28

En dit

schrijf je in bij beterengels.nl en doe iedere dag een testje! je houdt dan je score vanzelf bij. Krijg je dagelijks een mail voor de herinnering.

nee, misschien niet voor de heel korte termijn, maar het is wel leuk en je leert toch nog weer wat bij, elke dag..!

Hombre

Hombre

01-02-2013 om 13:38

Naar amsterdam of andere tourist-spot

Zoek een Amerikaans of anders Engelstalig gezelschap in een cafe o.i.d en begin een praatje. Vinden zij leuk (praten graag met een inlander) en is voor jou het absoluut nuttigs. Forums heb je weinig aan.

Live moeten praten met native-speakers is het enige dat echt werkt. Binnen een paar uur merk je het verschil.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.