Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

jessica5

jessica5

08-05-2010 om 21:22

Opname t.v bijwonen

Wie heeft er hier ervaringen met het bijwonen van t.v opnames in Hilversum?.
Wij zijn gister avond naar de opname van de x faxtor geweest. Wat me tegenviel was het geluid in de studio. Op t.v klinkt het echt veel beter. Het bijwonen van een opname vonden we erg leuk ook omdat je dan ook goed kan zien wat er rondom gebeurt.
Wat ik schandalig vond dat er maar 12 w.c voor de dames waren. Gezien het aantal publiek,meer dan 900 wel erg weinig.
Het publiek is er om Nederland te laten zien en horen hoe de sfeer in de studio is,je weet dat je als"klapfee" daar zit,maar die 12 toiletten (voor de heren zullen het er echt niet meer zijn geweest)vind ik dan ook echt schandalig.
Gelukkig zelf niet in die enorme rij te hoeven staan.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Nasha 1st

Nasha 1st

08-05-2010 om 21:42

Ach

en als ik echt nodig moet ga ik ook gerust op het heren toilet hoor, als het daar rustiger is....komt in hetzelfde riool....

tonny

tonny

08-05-2010 om 22:54

Klapfee?

Da's weer een nieuw fenomeen

Ach, een TV-opname is best grappig om eens mee te maken, en te ondervinden hoe beperkt en tegelijk veel beter (!) je beeld als kijker is. Het gaat om de kijker, níet om het publiek in de zaal. Daarvoor moet je echt naar het theater!

Ben door de tijd heen wel eens bij Rondom Tien geweest, bij Kassa, bij de nationale bijbelkwis (hahaha, jaja het zal niet waar zijn en bij Paul de Leeuw.

Nasha 1st

Nasha 1st

08-05-2010 om 23:20

Met toverstafje he

tonny

tonny

09-05-2010 om 12:23

Nou, zo'n klapfee bestaat wel degelijk!

Da's zo'n persoon die het klapvee opwarmt en hen oproept te applaudiseren. Jaja, en nog wat enthousiaster graag

madelief

madelief

09-05-2010 om 21:38

Idols

Ik was eens bij idols, idd heel slecht geluid! Ik kreeg de helft niet mee, er gebeurde heel veel op het podium. Nikky maakte toen enorme indruk nou dat hadden wij helemaal gemist en op de tv was het prachtig! Maar wel leuk om eens mee te maken toch?
We zijn oook eens bij een opname van Peter van de Vorst geweest, enorme rot banken om op te zitten!

Monique D*

Monique D*

11-05-2010 om 17:33

Juryleden met koptelefoon

Nu begrijp ik waarom de juryleden van Idols of X-factor hun koptelefoons altijd op hebben! Het geluid(akoestiek) in de studio is slecht!
Ik heb een aantal jaren geleden ook eens studio-opnamen bijgewoond van de miss-verkiezing Nederland en het praatprogramma "Catherine" van Catherine Keijl en een of andere kwis. Het was wel interessant om dit mee te maken, je ziet precies wat er achter de schermen gebeurt. Je kan de camera's zien verplaatsen, het decor zien veranderen als de camera niet daarop gericht is `en het publiek wordt "gedirigeerd" te klappen als het nodig is door een zogenaamde "klapdirigent". Je hoort dan eerst een bandje met een applaus, die klapdiregent geeft dat aan en dan is het de bedoeling dat je mee klapt.
Dat van die wc's, tja, bij dames zijn de rijen altijd veel langer dan bij de heren. Dat maken wij niet alleen mee in studio's, maar ook bij (pop)concerten. Dames hebben eenmaal veel meer werk op het toilet dan de heren. Dat zal wel altijd zo zijn en blijven.
Pelle: "Ik was eens bij dat stadion in Arnhem (monstertruckdinges) nou DAT was erg!"
Je bedoelt zeker Gelredome in Arnhem? Daar waren mijn dochter en ik dus ook afgelopen zaterdag bij het concert van Alicia Keys. Na het voorprogramma bezochten we even de toiletten in dat "monstertruckdinges" en er was geen rij te bekennen. Toiletten zat! Er was daar ook een prima gelegenheid om je handen te wassen. Wat was er daar zo erg aan?

Monique D*

Monique D*

12-05-2010 om 17:00

Toiletten gelredome..

Wij waren tussen het voorprogramma en het concert van Alicia Keys naar het toilet gegaan. Toen viel het reuze mee.
Ik kan mij wel voorstellen dat er megalange rijen staan als je nà het concert naar de wc wil gaan, zeker als die toiletten maar op één plek in dat stadion is zijn te vinden. Dat kan dus nooit genoeg zijn voor die -tig mensen die in die enorme hal zitten! Deze wc-bussen zouden op meer locaties in dat gebouw moeten zijn. Wat ik uit jouw verhaal begrijp staan ze maar op één plek? Als dat zo is dan hebben ze daar helaas niet goed over nagedacht!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.