Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

bastogne

bastogne

29-04-2010 om 07:55

Opnames uri geller, parkeren?

Hallo allemaal,

ik ga as vrijdag met mijn dochter naar de opnames van Uri Geller (waar we natuurlijk ontzettend zin in hebben) maar nu vraag ik me af of het wijzer is om met de auto of de trein te gaan.
Weet iemand hoe het zit met parkeren daar? Is het betaald, lastig te vinden etc

alvast heel erg bedankt!

bastogne

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
bastogne

bastogne

29-04-2010 om 08:56

Oops

jeetje Pelle, wat stom van me!!

het is in hilversum noord, op de kaarten staat verder alleen studio 24.

bastogne

Pluk53

Pluk53

29-04-2010 om 09:05

Googlemaps

je kunt met googlemaps + streetview hele buurten verkennen alsof je er werkelijk doorheen rijdt.

Maxime.M

Maxime.M

29-04-2010 om 09:09

Trein voor de deur

Hoi,

De trein stopt daar zowat voor de deur in ieder geval, station Hilversum Noord. Ik zelf woon daar in de buurt en ben alleen nog nooit naar het MediaPark geweest, wanneer er opnames zijn. Laatst reed ik er wel langs en was het een drukte van jewelste (files op de straten ernaartoe, zeg maar) maar er zijn wel heel veel parkeerplaatsen daar, heb alleen geen idee hoe snel dat vol is.
Misschien reageert er nog iemand die eerder is geweest met de auto, die kan daar meer over vertellen, maar als je op zeker wilt gaan dan zou je met de trein kunnen gaan.

Maxime

p.s. of je parkeert je auto aan de andere kant van het station, steek je over via de voetgangersbrug en dan ben je ook bij het media park, alleen sta je met je auto er niet op. (hoek noorderweg/stephensonlaan)

Tineke

Tineke

29-04-2010 om 09:23

Op tijd komen

Parkeren is nooit een probleem geweest bij opnames van o.a. Kinderen voor Kinderen. Maar ik ben wel altijd van 'heel erg op tijd komen'= veel te vroeg.

bastogne

bastogne

29-04-2010 om 10:04

Toch maar de auto

Ik denk dat t toch met de auto gaat worden want met de trein doe ik er twee keer zo lang over zag ik. Op tijd komen zal geen probleem zijn want ik ben altijd overal veeeel te vroeg
googlemaps ga ik zeker even kijken om me een beeld te vormen van de weg

bedankt allemaal!

Ha! ook bedankt

De volgende dag gaat echtgenoot met jongste zoon naar de finale van move like M.J. in dezelfde studio (verjaardagscadeautje). Dus bedankt voor de tips!

toja

toja

29-04-2010 om 22:32

Even denken, betaald parkeren

Ik rij er elke week langs en man werkt op het media-park; maar die gaat met de fiets. Er is een groot parkeerdek en een garage eronder. Dit is wel betaald parkeren. Ik zou het hetzelfde doen als de andere dames en aan de andere kant van het spoor parkeren. Al is er wel altijd een koninginnedag feest daar (althans vroeger) maar dat zal 's avonds alweer voorbij zijn.
Veel Plezier

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.