Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Over de verkiezingsposters van het cda

Het valt mij op dat op de verkiezingsposters van het CDA hier in Amsterdam meestal niet Balkenende te zien is, maar iemand anders. Meestal een mij onbekende dame , vandaag zag ik op station Duivendrecht een poster met Coskun Cörüz, en ik heb nog wel eens een andere meneer gezien, maar gewoonlijk geen JP de MP - toch de lijsttrekker.

Is dit verschijnsel in het hele land waar te nemen, of is dit omdat men vreest dat in Amsterdam niemand JP pruimt? Het CDA schopt hier lokaal toch al geen deuk in een pakje boter, ze zijn geloof ik de vijfde of zesde partij geworden.

Hoe zit dat in de rest van Nederland, staat JP daar wel op alle affiches?

Groeten,

Temet

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Mijn werkplaats

In het oosten des lands: gewoon JP erop. Beetje zacht-ei foto vind ik wel.

Vonda

Ik schrik me een hoedje

van die grote haarscherpe foto's.
JP is inderdaad too much, maar die anderen hangen hier ook op het station zodat je echt hun schone tanden kunt tellen. Verskrikkelijk. Het CDA moet naast de visagist ook een mondhygiënist ingeschakeld hebben.
Waargenomen op ons station: Kathleen Ferrier en Gerda Verburg.
Ik denk dat JP hier ook wel hangt maar die man blok ik meteen. Al jaren. Blijf ik doen, tot Balkenende 8 of wanneer ie dan ook ophoudt.
Het ligt trouwens in dit geval gewoon aan de foto's. Als je wilt schrikken moet je deze site ff bekijken, dan heb je ze allemaal compleet. Die fotograaf heeft heel wat op zijn geweten. Zou Jack de Vries dat nog bedacht hebben om de bovenkant van de hoofden af te snijden?
http://verkiezingen.cda.nl/kandidaten

Sancy

Sancy

07-06-2010 om 07:46

Inderdaad

JPB staat hier groot op de posters. "Nederland kan op ons rekenen" lezen we telkens opnieuw. Hoogst amusant om te horen wat mijn dochter daar telkens aan toevoegt of op varieert: "...kan op ons rekenen... als je failliet wil gaan!" "Reken er maar niet op!" en zo hoor ik meer kreten van de achterbank komen.

Puck

Puck

07-06-2010 om 08:40

Nog erger

Bij mij om de hoek heeft iemand het A3-formaat gezicht van JP op het raam geplakt. Maar wel precies op ooghoogte en tussen de planten. Iedere keer als ik langskom denk ik dat er iemand voor het raam staat die naar buiten kijkt....

Haha sancy

Hier heb ik alleen nog maar JP gezien, ook met de mededeling dat er op hem gerekend kan worden, waarop de oudste verheugd meldde dat die poster inderdaad een erg groot kladblok was met veel ruimte voor moeilijke sommetjes.

Chippie

Chippie

07-06-2010 om 08:59

Hier jp en lokalen

Hier hang JP (vreselijk foto met babyroze wangetjes) en een CDA-er die hier geboren en getogen is. Die laatste bracht ook een foldertje uit met drie taalfouten erin. Gruwel.

Jullie zien het niet goed

Ik heb net even goed op het billboard langs de kant van de snelweg gelet. Het is echt JP, maar dan zo eng gefotoshopt, dat het voor iedere willekeurige CDA-man of -vrouw kan doorgaan...

maan.

maan.

07-06-2010 om 16:20

Jp als uitzicht..

Als we uit het raam kijken zien we hier de poster met JP.. leuk uitzicht hoor.. zucht

Heirthe

Heirthe

07-06-2010 om 21:17

Sfeerbeeld van jp

Ik heb gisteren de poster van JP gezien in een weiland met lammetjes en mooie veldbloemen. Echt een sfeerplaatje dus hahaha Hij stak met zijn hoofd boven de bloemetjes uit

Suzanne

Suzanne

08-06-2010 om 11:28

Zwarte tand

Hier in Harlingen heeft 'een vandaal' één van de parelwitte tanden zwart gemaakt. Geeft wel een leuk effect, is nu meer zo'n 'wanted'poster.

Heirthe

Heirthe

09-06-2010 om 09:18

Knappe man!

Hahaha, mijn moeder vond hem toch best een knappe man op deze poster

Starry Night

Starry Night

09-06-2010 om 17:34

Volgens mij...

... is hij dan ook gefotoshopt. Ze hebben zijn onderlip iets naar voren gehaald.

Heirthe

Heirthe

09-06-2010 om 23:00

Starry night

Ja dat is ie ook hahaha.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.