Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Sascha de Boer

Sascha de Boer

04-09-2012 om 20:39

Overstappen naar andere voetbalclub tijdens seizoen

Ik weet niet of er hier mensen zijn die daar iets over weten, maar is het mogelijk om tijdens het seizoen over te stappen naar een andere voetbalvereniging? Onze zoon is net van de F-pupillen naar de E gegaan en is nu in een team ingedeeld waarbij er meer geklierd wordt dan getraind of gevoetbald. De helft kan ook echt niet voetballen en de andere helft heeft eigenlijk niet zo veel zin in voetballen. Een ander team is niet mogelijk, alles zit vol, had ik al naar geinformeerd. Enige zou dus zijn, overstappen naar een andere vereniging, maar kan dat zomaar>?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Hier staat het zo:

je hebt een overschrijvingsformulier van de huidige club nodig,en dan kun je overstappen als je geen cat A speler bent.
Ik neem aan dat dat niet zo is omdat je zegt dat de helft niet kan voetballen
Het is wel afwachten of de andere club plaats heeft, vaak wordt je dan in een team ingedeeld dat wat lager is omdat de selecties e.d al geweest zijn.
Mijn vraag is: hoe vindt je zoon het ? Heeft hij het naar zijn zin? Heeft hij vriendjes in het team?

Sascha de Boer

Sascha de Boer

04-09-2012 om 21:45

Onze zoon

ergert zich aan de luiheid van de rest, maar is wel snel beinvloedbaar om mee te gaan klieren. Bij partijen zie je dan wel weer zijn fanatisme boven komen en speelt hij de het hele team er uit. Nee, in een selectieteam zit hij inderdaad niet, zo veel talent heeft hij denk ik ook weer niet, maar hij steekt in dit team wel erg ver er boven uit. En dat zal zich gaan wreken. Nu nog niet, maar wellicht verder in het seizoen.
Vriendjes in het team, nee, niet echt.

Julia64

Julia64

04-09-2012 om 22:18

Volgens mij wel

Mijn zoon speelde vorig seizoen in de E2 (selectie dus) en daar kwam tot 2 x toe een nieuwe speler bij van een andere vereniging uit de buurt, beide keren omdat ze het bij de oude club niet meer naar hun zin hadden om uiteenlopende reden (de ene vanwege de sfeer daar, de andere omdat hij geen fulltime keeper kon zijn).

Dit gebeurde beide keren middenin het seizoen, dus het lijkt me geen probleem hoor.

Sascha de Boer

Sascha de Boer

04-09-2012 om 22:22

dan zal ik er eens naar informeren hier in de omgeving, en kijken wat zoon zelf wil uiteraard

Sascha de Boer

Sascha de Boer

05-09-2012 om 13:37

Tja

als dat het ergste is. Dat is dan maar zo. We gaan gewoon eens bij de andere vereniging kijken, kijken hoe het daar is met de kinderen, of dat gewoon ook kinderen zijn die wel willen voetballen en ook een beetje kunnen voetballen.

Sascha de Boer

Sascha de Boer

05-09-2012 om 13:49

dat had ik ook al bedacht, maar dat vind ik niet het ergste, hij zit nu ook in het 1 na laagste team, terwijl hij vorig seizoen bij de F-pupillen in het 1 na hoogste team speelde. Dat op zich vond ik wel gek, maar ach, hij is 1e jaars, dus dat je dan lager ingedeeld wordt weer vond ik wel logisch op zich. Maar dat hij nu in een team zit waarbij de helft niet kan voetballen of gewoon geen zin heeft om te voetballen, dat vind ik wel erg. En zeker als hij daardoor zelf zijn plezier ook gaat verliezen.

Kan hij niet eens elders meetrainen?

Kun je niet vragen of hij als er plaats is elders, hem eerst een of twee keer mee laten trainen?

Ik heb dan wel geen ervaring met voetbal, maar lijkt me toch wel mogelijk.

Sascha de Boer

Sascha de Boer

06-09-2012 om 20:50

Gaan we naar kijken, vandaag

bij de training was het weer dramatisch. Ik heb er nu nog maar eens een mail aan gewaagd naar de technisch coordinator en als er niks uitkomt, dan gaan we maar eens rondkijken hier en daar. Wel gezien bij diverse verenigingen, dat hij dan als tegenstander de huidige vereniging veel gaat treffen

Sascha de Boer

Sascha de Boer

06-09-2012 om 23:50

Nou, ongekend

Meteen al reactie terug en hoewel hij ook niks kan beloven zal hij een en ander nog wel gaan bespreken. Afwachten dus.

Jesse_1

Jesse_1

07-09-2012 om 13:20

Niet altijd in het laagste team hoor

Er zijn verschillende redenen waarom kinderen halverwege het seizoen soms toch met voetbal bij dat team (moeten) stoppen. Dan kan het juist fijn zijn als er een ervaren speler tussengevoegd kan worden.
Bv. een meisje die ze toch nog graag aan een meisjesteam willen toevoegen, verhuizing, of een kind dat van zijn vader echt nog maar een seizoen moest voetballen, maar er dermate weinig plezier in heeft dat hij halverwege het seizoen (gelukkig ) toch al stopt. Of een andere sport waarbij trainings- of wedstrijdtijden opeens gelijk gaan lopen.

Sascha de Boer

Sascha de Boer

11-09-2012 om 23:33

Wat een drama weer vanavond

bij de training. Ik hoop echt op een oplossing, anders is het of stoppen, of een andere vereniging. Alleen, hij wil zelf niet.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.