Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Parkeerplaatsen zoeken in onbekende stad

Binnenkort ga ik met een kennis naar Joure, we willen daar ook even in de winkelstraat kijken. Nou ben ik zo'n muts die het heel fijn vindt om vooraf te weten waar ik het beste onze auto kan parkeren. Weet iemand of er een site is waar je parkeerplaatsen op kan vinden. Ik heb zelf al gegoogled maar kom dan alleen op carpoolplaatsen uit en dat is niet wat ik bedoel.
Ik wil graag weten waar parkeergelegenheid is in Joure.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Tijgeroog

Tijgeroog

29-11-2010 om 10:42

Google is your friend

Zelfs als je wilt parkeren. Alleen moet je dit keer google maps gebruiken, dan kun je inzoomen op Joure en zie je vanzelf waar de grote pleinen met veel auto's zijn.
Maar... Ik ben nooit in Joure geweest, maar het klinkt niet als een plaats waar het heel moeilijk is om een parkeerplaats te vinden.

Puck

Puck

29-11-2010 om 10:52

Of gewoon

via de routeplanner?
via een gewoon ouderwets stratenboek?
googlen op "parkeerplaats joure"?

Vic

Vic

29-11-2010 om 10:58

Gezocht

Ik heb al gegoogled en kan het ook niet vinden. Wat ik zelf altijd doe is gewoon richting centrum rijden, dan zie je snel genoeg bordjes met een P. Gaat altijd goed.

jouster

jouster

29-11-2010 om 11:23

Parkeren

Overal rondom het winkelcentrum kun je gratis in Joure parkeren. Neem wel je blauwe zone kaart mee, die is op sommige plaatsen (op De Merk bijvoorbeeld) verplicht. Op De Sinnebouren is een grote parkeerplaats waar je je auto in de regel goed terecht kunt. Je kunt ook je auto nog voor 1.5 uur kwijt achter de Albert Heyn met de blauwe zonekaart.
Als je Joure inkomt via het verkeersplein dan ga je rechtdoor op de minirotonde, rijdt helemaal rechtdoor Joure (Geert Knolweg) in. Dan ga je op het einde met de bocht mee naar rechts. En dan de eerste straat links. Je rijdt rechtdoor over de kruising en bent dan Op de Sinnebouren. Auto neerzetten, 20 seconden lopen door de steeg naast Intertoys en je staat in het gezellige centrum van De Jouwer.
Veel winkelplezier.

emma k

emma k

29-11-2010 om 19:28 Topicstarter

Moet lukken

Bedankt jouster, nu moet het gaan lukken ik vind het altijd een prettig idee als ik weet welke richting ik op moet.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.