Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Guinevere

Guinevere

12-04-2011 om 17:23

Pas ik in maat 170?

Beetje gekke vraag wellicht, maar zou ik in meisjesmaat 170 passen voor een broek? Normaal heb ik 38.
De broek die ik wil is niet meer te krijgen in 38, wel in 170. Passen gaat niet, ik wil mijn man op H&M afsturen (nee, hij weet het nog niet ).

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Guinevere

Guinevere

12-04-2011 om 17:29

Oh ja

Er staat bij "ruime pasvorm"...

Niny

Niny

12-04-2011 om 17:37

Zou kunnen

Hoi Guinevere,
Als de broek een ruime pasvorm heeft zou het best kunnen. Ik heb zelf maat 36 van broeken, ben 1.61 lang en kan de meeste broeken maat 170 aan.
Succes!
Niny

Lol! guinevere..

Toevallig gisteravond voor de lol eens geprobeerd of ik een broek van zoon paste. Maat 170, maar smalle pasvorm. Ik kwam een heel eind, maar kreeg hem echt niet dicht...en ik heb normaal meestal maat 36 (soms 38) van broeken.

Dus...tja. Ruime pasvorm? Wie weet.....

Ingrid

Guinevere

Guinevere

12-04-2011 om 17:50

Ik geloof

Ik geloof dat ik iets steviger ben dan Niny. Lengte is geen probleem.
Er staat inderdaad "ruime pasvorm", maar ik voldoe niet aan de matentabel van H&M. Tenzij ik bij de X-kindermaten kijk. Meuuuuh, maar waar vind ik dán zo'n broek? (sorry, die link kan echt niet beroerder)
< p style="text-align:center;">< a href="http://shop.hm.com/nl/shoppingwindow?dept=DAM_BYX_ALL&modelnum=799411&originalmodelnum=799411&type=product" target="_blank">< img src="http://files.hm.com/media/products/A55/DMA55_79941_71000_31_4126.jpg" border="0"/>< BR>< span style="font-size:12px;font-family:Arial, sans-serif;">Visit hm.com< /span>< /a>< /p>

ijsvogeltje

ijsvogeltje

12-04-2011 om 21:28

Ik niet

Het hangt denk ik vooral van je vormen af. Ik ben 1,65 meter en heb maat 36. Ik heb heel wat shirtjes in kindermaten, dat gaat prima. In kinderbroeken pas ik echter absoluut niet; daarvoor heb ik (veel) teveel heup en bil. Een rokje lukt trouwens vaak wel. Nu zeg ik er direct bij: ik vind het sowieso erg lastig om goed passende broeken te vinden, veel damesbroeken hebben voor mij ook de verkeerde pasvorm.

Broeken niet

die moet ik echt passen. Ik heb laatst op hm.com een hele zooi broeken gekocht, eentje pastte de rest is allemaal terug gestuurd. Ik vind het zoveel fijner om thuis die spullen van hm te passen dan daar in de rij te staan voor de pashokjes.

Vic

Vic

12-04-2011 om 21:59

Meestal lukt het niet

Ik heb wel eens geprobeerd om op de kinderafdeling broeken te vinden. Meestal lukt het niet, dan zijn ze in de heupen te smal (en ik heb normaal maat 32/34).

Polly Shearman

Polly Shearman

12-04-2011 om 23:54

Ja hoor

Ik ben 1.68 m. en ik pas nog prima in broeken maat 164...

MET MIJN ARM!!!

whahahahahah

Lol polly

Dankjewel, niks zo lekker als even kei-hard lachen
Blij dat ik niet net aan het drinken was, dan had ik mijn beeldscherm kunnen gaan poetsen.

koentje

koentje

13-04-2011 om 11:52

Nee, joh

maat 176 gaat lukken maar 170... zou het niet doen!

maan.

maan.

13-04-2011 om 17:14

Hier wel

zeker de helft van mijn broeken is kindermaat, meestal 170 of 176 afhankelijk van hoe het valt; maar als ik een damesbroek koop dan is het een maat 36, dus of je met een maat 38 in een 170 komt dat kan weleens tegenvallen. maar ik moet eerlijk zeggen dat ik geen ervaring heb met h&m.

Ik niet

Ik heb ook maat 36/38. Ik vind kinderbroeken niet lekker zitten. Het lijkt of de verhoudingen met een kleine damesmaat anders zijn, het voelt niet lekker. Maar misschien is dat de laatste jaren veranderd? Het is lang geleden dat ik een broek op de kinderafdeling gepast heb.

Guinevere

Guinevere

14-04-2011 om 14:12

Heb een andere op het oog

Ik heb een andere op het oog, gewoon in een volwassen maat! Toch leuk om dit topic gestart te hebben, 't is weer eens iets anders dan een discussie over bv. de emancipatorische kant van achternamen.

+ Brunette +

+ Brunette +

16-04-2011 om 18:47

Gelukkig maar

De heupen en de taille van een kind van 1.70 m hebben toch echt andere verhoudingen dan van een volwassen vrouw met maat 38.

Lol brunette

helemaal gelijk. Mijn bijna-170-zoon weegt 45 kg, en ik met precies 170 cm en maat 36 ongeveer 59kg. En ik heb een bescheiden BH maat, dus dat kan niet het enige zijn dat die 14 kg verschil verklaart.......

Ingrid

Vic

Vic

16-04-2011 om 23:41

Huh?

"Mijn bijna-170-zoon weegt 45 kg"
Mijn 1.52 m dochter weegt 43 kilo. Wat een verschil zeg! Ze heeft wel wat rondingen maar is echt niet dik.

Lol vic!

En dan is ie de laatste tijd nota bene wat breder en gespierder geworden. Iets minder dun dan ie altijd was....

Maar volgens mij is de bandbreedte voor een OK gewcht bij een bepaalde lengte bij kinderen behoorlijk breed. En zeker weten dat die van mij aan de magere kant van het spectrum zitten,

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.