Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Pechdag

Collega vit me uit en ik voel me met de rug tegen de muur (lang verhaal)
Ik laat mijn Ipod op mijn werk liggen
Fiets niet op slot gezet bij station (gelukkig in stalling)
Man is bij tandarts geweest, moet onverwacht implantaat (2400 euro)
Zoontje is niet uitgenodigd voor partijtje van kind dat al dan niet samen met zijn broer tig keer per maand bij ons wordt gedropt door ouders. Kinderen komen aanwaaien en vijf minuten belt moeder op dat ze even wil slapen en of ze hier kunnen blijven.

En dan zit ik met een soort knoop in mijn maag en probeer ik te voelen wat ik voel en ik geloof dat eigenlijk dat partijtje me nog het meeste dwars zit. Terwijl ik altijd predik dat je je niet aan mensen moet opdringen en dat je je beter schaars kunt opstellen. Hah!

Nou ja: we hebben allebei werk, zijn gezond, kunnen altijd nog kamperen volgend jaar - er is niets aan de hand! Maar ik ga zo met een boek naar bed.

Hoewel, als ik dit nalees kan ik beter even man naar de nachtwinkel sturen voor een fles van iets sterks. Oh ja, hij is op weg naar huis ook nog van zijn fiets gevallen met bloedende wonden.
Kutzooi. Niks te klagen verder

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Annet

Annet

15-12-2011 om 19:21

Knuffellllllllllll!

Wat een shit bij elkaar zeg.
De ergernis over dat partijtje snap ik helemaal. Stank voor dank gevoel.
Neem inderdaad die borrel en stijg volgende week weer boven jezelf uit!

Enne, verzin een leuke wraak voor vriendje, liefst één die vriendje niet snapt maar ouder wel. Daar moet je toch het weekend mee door kunnen komen.

dorle

dorle

15-12-2011 om 20:18

He rot

Volgende keer maar eens nee tegen die kinderen. Of zijn ze dan erg de dupe?
Balen als er achter elkaar van die rotdingen zijn.
Bij mij ging vandaag alles net goed. Trein bijna gemist, telefoon bijna kwijt, gelukkig net niet helemaal zeiknat geregend, hoofdpijn zette net niet door

Sterkte

+ Brunette +

+ Brunette +

15-12-2011 om 20:37

Moeder wil even slapen?

Het enige juiste antwoord was geweest: "Sorry, ik heb zó'n rotdag achter de rug, ik kan nu even geen extra kinderen gebruiken".

Dat je zoon niet voor het partijtje is uitgenodigd is ongelooflijk. Ik snap zulke ouders niet. Asociaal. Als ik me genoeg aan zulke dingen erger, zeg ik er gewoon wat van, zo tactisch mogelijk, dat wel. "Mijn zoon/dochter was zo teleurgesteld... en dat terwijl jullie kinderen altijd mogen ..." In eerste instantie wordt zoiets me niet in dank afgenomen maar later gaat zo iemand nadenken en merk je in het gedrag dat ze/hij vindt dat je eigenlijk toch wel gelijk had.

liora

liora

15-12-2011 om 20:46

Sterkte

Hee Rodebeuk,

Wat naar! Ja en zo'n niet-uitnodiging doet dan gewoon pijn. Ik kan het me zo goed voorstellen!!

Liora

Kaaskopje

Kaaskopje

15-12-2011 om 20:52

Inderdaad een k... dag!

Arme man, hij zal wel pijn hebben.
Van dat verjaarspartijtje vind ik ook raar. Blijkbaar ben je vooral goed voor dumpadres. Je weet natuurlijk niet uit welke pen dat komt, van de moeder of dat kind, maar ik zou als moeder toch gezegd hebben dat het wel zo sociaal was om jouw zoon uit te nodigen.
Nou, kruip er straks maar lekker in, morgen weer een dag.

Margriet*

Margriet*

15-12-2011 om 20:53

Andere blik

Collega vit me uit en ik voel me met de rug tegen de muur (lang verhaal)
-krijgt ze volgende week wel wat van te horen!

Ik laat mijn Ipod op mijn werk liggen
- Nou neem ik morgen wel weer mee.

Fiets niet op slot gezet bij station (gelukkig in stalling)
=gelukkig hij stond er nog

Man is bij tandarts geweest, moet onverwacht implantaat (2400 euro)
= nou ja gelukkig krijgen we bijna de 13e maand..... Snel nog verzekeren voor 1/1/2012?

Zoontje is niet uitgenodigd voor partijtje van kind dat al dan niet samen met zijn broer tig keer per maand bij ons wordt gedropt door ouders. Kinderen komen aanwaaien en vijf minuten belt moeder op dat ze even wil slapen en of ze hier kunnen blijven.
-Lullig, de eerst komende maand komen ze er hier niet meer in of krijgen ze eerder genoemd antwoord en ik zal de moeder er op wijzen dat mijn kind zeer teleurgesteld was.

Feeling better? Ik had van de week zo'n sjacherijn maar da's nu weer over gelukkig.

rodebeuk

rodebeuk

15-12-2011 om 21:08 Topicstarter

Dank jullie wel

Het helpt al weer geweldig!
Het was net iets te veel te dicht op mekaar ofzo.
Net Gilgamesj voorgelezen in het Grote Bed, lekker. Nu nog even op de bank en dan morgen kijken of die iPod er nog ligt

Bedankt voor jullie knuffels!

Yta Chalne

Yta Chalne

15-12-2011 om 21:29

Knoop

Stomme moeder. Stom kind (hoezo die van jou niet uitnodigen??), rotdag. Was ook nog rotweer. En implantaten, die waren vroeger nooit nodig, echt zo'n nieuw tandartsenspeeltje. Gewoon negeren,nergens voor nodig natuurlijk. Van dat geld (want dat heb je dan ineens 'over'..) ga je dan een weekje naar een warme zonnige plek, met de kinderen, en je vertrekt op de dag van het feestje. Tss. Jou krijgen ze er niet onder

rodebeuk

rodebeuk

15-12-2011 om 22:06 Topicstarter

Heb?

HAD zal je bedoelen. Een iPod. Mp3-spelers verdwijnen vaak op het werk.
En hij was van het geld van mijn moeder... zeurr... ik ga hem gewoon retrospectief uit een ander potje halen en dan koop ik van haar geld (500 voor mijn laatste verjaardag) een schilderijtje voor aan de muur. Zo. Geregeld.

Oh en Yta: jij doet wel het nodige voor ons vakantiebudget, met dit voorstel. Klinkt heerlijk. Hebben ze ook zon en bergen tegelijk? Nog beter. Inderdaad een idioot idee om de rest van de levensweg een implantaat mee te slepen.

Enige lastige is nu nog dat ik zelf graag 2 moedervlekken zou willen laten verwijderen, en dan zou ik gewoon gezellig daarvoor mee kunnen naar de kaakchirurg. Hmm we denken nog even verder.

Oh die ouders zijn trouwens wereldvreemde buitenlanders, maakt dat nog uit? Ik denk dat ze de mores gewoon niet begrijpen, is me al vaker opgevallen.

Sascha2

Sascha2

15-12-2011 om 22:19

He toch

Wat een ellendige dag. Nog iets minder dan twee uur en hij zit erop! Voordeel van zoveel narigheid op een dag is, dat je deze straks achter de rug hebt. De rest van het jaar zul je vast verschoond zijn van stomme dingen . Je zult al in bed liggen nu, op naar een goede nacht. Hoop dat je je Ipod morgen gewoon weer terug ziet.

+ Brunette +

+ Brunette +

15-12-2011 om 22:36

Buitenlanders die de mores niet begrijpen?

Met cultuur heeft dit echt niets te maken hoor, moet ik het nog uitleggen? Wereldvreemd? Vraag ik me ook af, volgens mij hebben die lui gewoon een bord voor hun kop. Ik ken wereldvreemde mensen die niet asociaal zijn.

Jezelf schaars opstellen

nou helemaal niet, gewoon doen waar je zin in hebt en als je er geen zin in hebt (omdat het altijd dus bij jullie is) dan gewoon eens zeggen "nee, je komt er niet in, ik ben namelijk ook moe en heb het druk met werk en mijn eigen kinderen".

en ik zou zeker zeggen "waarom is in godsnaam mijn kind niet uitgenodigd, jij dumpt je kinderen te pas en te onpas bij mij naar binnen en nu is die van mij niet welkom ???"

ja hup, met grote gebaren op woensdagmiddag op een vol schoolplein lekker eens aankaarten.

Ik zou ook indd even checken met die tandartstoestand of dat nog slin te verzekeren is indd.

Massi Nissa

Massi Nissa

16-12-2011 om 08:45

Jee rb

Ik hoop met iedereen mee dat de rest van de maand straalt van de gelukspuntjes en meevallers. Ik zou dat implantaat alleen doen als het gaat om een in het oog springend onderdeel van het gebit (sorry voor de beeldspraak). Anders iets goedkopers verzinnen en inderdaad van het verschil lekker op vakantie met het gezin. Kom anders gewoon mee naar Marokko met ons .
Groetjes
Massi

Bahbahbah

Erg is dat hè, hoe komt dat toch dat je alles aan pech op één enkele dag gepresenteerd krijgt! Dat je 's morgens over je voeten struikelt, je net nog kan vastgrijpen aan de (hete) verwarming en dat je dan al weet... nee hè. Dat je het liefst uit voorzorg thuis blijft.
Heb ik ook heel vaak, ook nog lekker als ik ongesteld ben vaak.
Maar vandaag is een nieuwe dag, dit is een balansdag, dus een dag met heel veel geluk om je pechdag van gisteren in balans te brengen! Geniet ervan!

Rodebeuk en manda

De pufcursus' visie op weeën indachtig: deze dag komt nooit meer terug. Heb je je Ipod terug?

Manda, jij heerlijk mens: "ja hup, met grote gebaren op woensdagmiddag op een vol schoolplein lekker eens aankaarten." Ik moest er erg om lachen, ik zie het je zo doen. Rodebeuk, ik denk precies zoals jij over feestjesuitnodigingen, maar in dit geval zou ik wel zin hebben om me op z'n Manda's uit te leven. Gewoon al je frustraties van gisteren in één keer botvieren op dat mens.

skik

krin

krin

16-12-2011 om 10:26

Och gos

Ik hoop dat vanmorgen de zon speciaal boven jou door de wolken brak om je mooie rode blaadjes te laten glanzen.

rodebeuk

rodebeuk

16-12-2011 om 10:57 Topicstarter

Ja! hij lag er nog, de ipod

Da's fijn.
Kies van man was niet gebroken bij de controle bij de tandarts, is gebeurd in de wachttijd op behandeling (moest zes weken wachten voor een afspraak om er iets aan te doen). We waren toch al niet tevreden, hij heeft al oudste zo bang gemaakt dat die nu bij speciale kindertandarts zit en jongste is afgelopen keer ook aardig verpest.

Duss.... incasseren en verder gaan. Andere tandarts zoeken.
Massi, ik wil dolgraag een keer mee!

Die ouders dat weet ik nog niet. Ze hebben wel bijna de hele klas uitgenodigd. Ik denk dat er ook wat kinnesinne in zit omdat wij zoon van school hebben gehaald en naar een andere school hebben gedaan. Zal wel overwaaien. Jongste heeft veel minder partijtjes dan oudste. Ik probeer gewoon niet te vergelijken, ze lopen allebei hun eigen pad. Verstandig he...grrrrr....

tonny

tonny

16-12-2011 om 13:21

Ah meissie!

((RodeBeuk)))

Waardeloos, al die dingen bij elkaar.
Goed dat je hier even je gram spuit! Een mens kan niet 24/7 genuanceerd en wijs zijn, dat is onnatuurlijk.

Alle goeds!

Just one of these days, of

zit er toch wat meer achter? Als je wat minder lekker in je vel zit lijkt het wel of dit soort s**t-dagen vaker voorkomen dan wanneer alles wat meer op rolletjes loopt. Alsof je het aantrekt.

Je hebt gelukkig je iPod terug, dat moet een lekker gevoel zijn. Verheug je gewoon op de komende kerst en probeer die verjaardagsactie van de ouders van het te pas en onpas gedropte kind van je af te laten glijden (zou ik ook lastig vinden hoor).

Chris

rodebeuk

rodebeuk

16-12-2011 om 14:21 Topicstarter

Kerststress

Heb een rustige dag vandaag en dan is het weer honkydory. Maar veel kwijtraken/vergeten is altijd wel een teken om het wat rustiger aan te doen. En het is natuurlijk ook de aanloop naar het uitrusten met Kerst, maar dat zal iedereen wel hebben. Als ik dan thuiskom om zes uur ben ik toch al niet op mijn best.

maar het is over hoor!

tonny

tonny

16-12-2011 om 17:29

Mooi zo

uitrusten met Kerst. Daar zeg je zowat The most wonderful time of the year.

Rafelkap

Rafelkap

16-12-2011 om 18:51

En ik breng je regenbroek dit weekend even langs. Want ik voel me een beetje schuldig dat ik dat totaal niet heb gezien. Maar het is een beetje een zooi in de gang omdat jongste daar tegenwoordig een regenbroekje uitpakt, hij ziet het als verkleedkleding, dus dan valt er wel eens wat naast.
Ik bel je wel eerst.
Gelukkig gaan alle stormen weer voorbij!

rodebeuk

rodebeuk

16-12-2011 om 19:13 Topicstarter

Nee nee rafel (o.t.)

Ik heb er dus twee. Of eigenlijk anderhalf. Man zei dat ik de mijne had kwijtgemaakt, nog een gekocht, bleek dat hij de zijne had kwijtgemaakt. hahaha ik heb zo'n slechte reputatie dat zelfs toen mijn paspoort kwijt was geraakt pas jaren later bleek dat dat Beukman's handigheid was geweest en niet de mijne.

Eniewee, we hebben er dus drie. En ik heb zeker vanochtend erg geprofiteerd van die derde broek.

Ik vond het eerder raar dat ik hem zelf bij je had laten liggen omdat ik hem verdorie nog aan het opvouwen was voor ik de deur uit ging, ik had hem in mijn hand... en toen niet meer.

oregano

oregano

21-12-2011 om 22:10

Rodebeuk

Fijn dat het al weer wat beter gaat, maar ik begrijp het helemaal hoor!
Inderaad mag je af en toe best even in een k...humeur zijn en je hart even luchten kan dan lucht geven...Het is ook wel wat veel zo bij elkaar.
Hoop dat het goed gaat met alle kerststress,
en voor nu alvast:
Fijne feestdagen met je dierbaren,
Groet oregano

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.