Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

jessica5

jessica5

02-06-2009 om 00:19

Pinkpop

Hebben jullie ook zo genoten van Pinkpop?.
Ik ben er niet bij geweest,wel veel op t.v gezien.
Weer een geweldig optreden van vele oude artiesten.
Wat was die Bruce Spingsteen geweldig,dat hij op die leeftijd nog zo'n optreden kan geven.
Madness ook weer van die ouwe hits heerlijk om weer te zien en te horen.
Wie waren jullie favorieten?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Ik ben er geweest, 3 dagen. Het was erg leuk en er waren gelukkig ook genoeg nieuwe artiesten. Hoogtepunten waren Keane, Franz Ferdinand, the Kooks, the Killers en natuurlijk Bruce Springsteen. Over hem was ik sceptisch, maar hij weet de meesten te trekken bij zijn concert. Leuke meevallers waren de Staat, Kyteman en Amy MacDonald. Maria Mena vond ik echt niet leuk.
Het meest geniet ik toch van de rare types, de maffe gesprekjes, de soms oneerbare voorstellen, he sfeertje. Het weer was natuurlijk ook prima deze keer, een klein buitje, that's it. De bonnen waren duur, 2,50.
En nu ga ik proberen te slapen.

Marsudan

Marsudan

02-06-2009 om 00:49

Genoten!

Wat had ik er graag bijgeweest. Heb livestream wel het eea gezien, Krezip, De Staat, the Killers, Kean, en nog meer.. Wat ik niet denderend vond was Chris Cornell en Amy McDonald. De Staat heeft me dan weer verrast, die vond ik gaaf! Madness was ook leuk, en o ja, Snowpatrol.

Ik heb vanavond i.v.m. een verjaardag de registratie op Ned. 3 gemist, zit nu wel een stukje te kijken maar niet te lang.. morgen weer op tijd op. Maar hopelijk herhalen ze het nog een paar keer!

Geweldig om die artiesten te zien en die mensenmassa die uit zijn stekker gaat..! Oké Bintje, ik ben jaloers Slaap ze!!
Groetjes, Marsudan

Kaaskopje

Kaaskopje

02-06-2009 om 02:20

Geweldig dit jaar

Ik zou me geweldig vermaakt hebben met het aanbod van dit jaar. De puf om me echt nog in zo'n festival te storten is er niet meer helaas. Ik hoef alleen maar naar de rij voor de toiletten te kijken...
We hebben vanavond de hele avond gekeken en luister nu nog steeds en eerder dit weekend heb ik ook gekeken als er iets te zien was. Bruce was goed, ik heb genoten van De Staat, Milo, The Kooks, Snowpatrol, Kiteman, Anouk, echt top allemaal.

Fout

Dit jaar ben ik maar één dag geweest. FOUT! Want gisteren de hele dag zitten balen dat het nog gewoon gaande was, mijn vriendinnen daar en ik thuus voor de buus. Toppers: Madness was erg leuk (even teruggerekend: ik ken de muziek uit de tijd dat ik de leeftijd had van mijn dochter nu) en Placebo, al was het voor de derde keer, blijft goed! Geinteresseerd door Volbeat. Pijn in mijn hart om Depeche Mode.
Wel zoooo druk, waar je vroeger nog achter in het veld lekker kon liggen, moest je nu opletten dat er niemand over je heen viel. Maar ook weer zo stoer om al die mensen te zien (wanneer zie je nu eens 80.000 mensen bij elkaar) en het blijft evengoed GEZELLIG!!!!!!!!!!!!!
En nu lonkt Pukkelpop.....

Nieuwe mode?

Mij viel deze pinkpop op dat er heel veel, maar dan ook heel veel mensen slippers droegen. Vind ik geen schoenen voor zo'n groot festival. Wij (5 personen m/v) zijn dan ook diverse keren met onze meer dan stevige stappers op tenen gaan staan. Boze blikken werden ons toegeworpen, maar we deden het niet expres en bovendien: doe dan ook geen slippers aan!
Grappig Clo, dat je het zondag druk vond, wij vonden het die dag juist rustig. Gisteren vond ik het voor de eerste keer dat ik Pinkpop bezoek, te druk, ondanks de vele kramen en toiletten, waren de rijen lang, vooral bij de 3 punten met gratis water van het WML. Maar ondanks de drukte heb ik gisteren ook languit in het gras gelegen.
Was nog vergeten dat ik Mando Diao ook leuk vond. Ik zelf vond Placebo erg monotonig, maar daar moet je van houden, geloof ik en Volbeat vond ik te hard, maar de metalfan onder ons was erg enthousiast evenals over Pendulum.

ayla

ayla

02-06-2009 om 15:05

Haha bintje

manlief is ook naar pinkpop geweest en die ging zaterdag op zijn traditionele kistjes. Maar ook hij verbaasde zich in de trein over het schoeisel van de meeste. Kistjes waren duidelijk erg passe en erg jaren negentig

Dan maar

jaren 80!! Ik had wel geen kistjes aan, maar wel minder flateuze stevige stappers. Maar ik heb wel mijn tenen nog )
Ook nieuw voor mij was dat er bijna vooraan de corridor (moet je ook nog wel wat moeite voor doen) uitgebreide kringgesprekken werden gevoerd met de rug naar de artiest toe door onder de 20-jarigen. Ga lekker in het gras liggen, kun je elkaar nog beter verstaan ook.
Over Elbow heb ik goede dinge gehoord, helaas gemist.

Bastet

Bastet

02-06-2009 om 17:40

Ja maar.....

Het was toch veel te heet voor kistjes en stevige stappers?Bbrrr.... Ik ben niet geweest,ik zou alleen gegaan zijn voor Depeche Mode.....Krezip en Anouk had ik dan nog wel willen zien.
Bastet

En verder

Drukte: ik heb inderdaad vernomen dat zondag de minst drukke dag was. Maar ik ben nog van de tijd dat je achterin het veld languit kon liggen (16 jaar geleden ging ik voor het eerst)
Fashion: ja, die slippers. Vroeger waren er inderdaad meer kisten te bespeuren en wat was ik daar blij mee, vooraan bij Rage Against The Machine 1993. Maar wat je nu ook veel minder ziet zijn de t-shirts met band. De mode verandert dus ook op Pinkpop.
Ik heb voor één dagkaart 75 incl betaald, officiele prijs. Drie-dagen-kaart was 140 euro. Ook hier denk ik wel eens weemoedig terug aan oude tijden

Warm

Ik had warme voeten, maar eigenlijk viel het me nog mee. Maar misschien hangt het schoeisel wel af van wat je doet op het terrein. Blijf je wat aan de kant hangen of achteraan, dan zal het prima gaan op slippers. Maar ga je naar het eerste vak of vooraan bij het hek bij de corridor, dan wordt het een ander verhaal (hoewel ik daar ook wel een paar mensen op slippers naar achteren zag strompelen). Het eerste vak bij Franz Ferdinand hadden mijn voeten niet overleefd op slippers. En inderdaad, bij RATM vorig jaar ook niet. Dus ja, dan maar wat warmere voeten, maar wel redelijk vooraan.
Ik moet wel toegeven dat er vroegah meer ruimte was om te liggen dan nu, maar het kan nog wel al zijn de plekken kleiner. Ik vond maandag echt het maximum bereikt.
De kaarten worden inderdaad steeds duurder, dit jaar was er weer wat bovenop. 140 euro voor een passepartout (en dan komen er nog administratiekosten bovenop), maar dan mag je ook op de camping staan, maar dat heb ik niet gedaan en 75 euro (zonder administratiekosten) voor een dagkaart (zonder camping). De prijzen van de consumpties vind ik ook pittig.
Maar he, dan heb je wel het echte muziekgevoel, das toch wel weer anders dan wat je op de buis ziet.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.