Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

sinas

sinas

05-06-2012 om 17:10

Plassen in de trein

ik moet morgen met de trein naar Amsterdam, reistijd anderhalf uur. Kan iemand mij zeggen of je kan plassen in een intercity?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Tijgeroog

Tijgeroog

05-06-2012 om 17:23

Ja, maar

Het geeft best rommel, ik weet niet wat de mensen naast je ervan vinden.

Rafelkap

Rafelkap

05-06-2012 om 17:42

Plastuit

Zo niet dan is zo'n plastuit wel handig (google)

ishtar

ishtar

05-06-2012 om 18:20

Normaal wel

maar soms is de 'opvangbak' vol en dan kun je dus niet. (had mijn moeder laatst)

dupon

dupon

05-06-2012 om 19:27

nog steeds wc's in de intercity hoor. En als hij vol is(nooit meegemaakt) dan loop je maar naar de volgende wagon

Vic

Vic

05-06-2012 om 20:01

Vol?

De wc's voeren toch af direct op het spoor?

ishtar

ishtar

05-06-2012 om 20:07

Vic

in ieder geval niet in de intercity (of sneltrein) waar mijn moeder laatst in zat. Mocht niet meer, zei de conducteur. Omdat mijn moeder heel nodig moest (en niet kunnen het moeten verergert) mocht ze toch even op de wc, en het was ook duidelijk te zien dat de wc's vol zaten. En helaas allemaal, dus even naar de volgende lopen was er ook niet bij. En de trein moest nog een flink stuk verder voor hij geleegd kon worden.

sinas

sinas

05-06-2012 om 20:43

Oh nee!

wat een nachtmerrie! Inderdaad, het niet kunnen plassen verergert het moeten alleen maar meer. En ik ga nooit met de trein, omdat ik met de auto elke benzinepomp kan aandoen die ik wil. Krijg het nu al benauwd. Slik.
Maar niet teveel drinken van te voren dan.

ishtar

ishtar

05-06-2012 om 22:52

Sorry sinas

ik wilde je niet afschrikken.
Kun je je tijd zelf plannen? Is er de mogelijkheid dat je ergens een half uurtje 'tussenstop' plant zodat je op een station naar de wc kunt, mocht dat in de trein niet gaan? Het zal overigens in de meeste treinen wel gewoon goed gaan.

sinas

sinas

05-06-2012 om 23:28

Nee, helaas

er is niet veel tijd, ik moet op een bepaalde tijd daar zijn, en er vanuit mijn regio niet zo vaak een trein die kant op. Daarbij stappen halverwege nog 2 collega's in de trein die ook daarheen moeten. Ik ga maar duimen dat het kan.

Tirza G.

Tirza G.

06-06-2012 om 00:01

Jawel

In de intercities waar ik mee ga kan het altijd gewoon. Een probleem wordt het bij sprinters. Maar daar kom je helemaal niet in te zitten

Tirza

+ Brunette +

+ Brunette +

06-06-2012 om 18:41

Valt volgens mij wel mee.

Heb nog nooit meegemaakt dat in een intercity geen (werkende) wc was. Wel zijn ze regelmatig vies of zonder wc-papier. Mijn laatste reizen waren vorige zomer.

sinas

sinas

06-06-2012 om 19:29

Heb het gered

zonder plassen. De collega's keken met zulke vieze gezichten toen ik over de toiletten begon dat ik het maar niet heb aangedurfd en nog iets harder heb geknepen

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.