Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Ayanna

Ayanna

19-09-2009 om 10:15

Popstars-clip

Hiermee gooi ik alle anonimiteit overboord maar ik ben dan ook zóóóó ongelooflijk trots!!!!
Mijn man.....


http://www.youtube.com/watch?v=okcO21KpuqM

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Starry Night

Starry Night

19-09-2009 om 11:19

En terecht!

Niet alleen op zijn talent, maar wat een ontzettend aardige, open kerel!
Was jij dat meisje met halflang donker haar....?

Sancy

Sancy

19-09-2009 om 11:41

Nou zeg

Ik kijk nooit, maar dat gaat nu dus veranderen, hahahaha.
Wow Ayanna, feliciteer die kanjer van je!!

Kaaskopje

Kaaskopje

19-09-2009 om 11:44

Jee leuk zeg!

Ik vond het echt goed, hier hou ik wel van!

En de zoveelste die het vast zegt... leuke man ook) Erg grappig hoe jij (toch?) het nakijken had.

ijsvogeltje

ijsvogeltje

19-09-2009 om 12:33

Leuk!

Heb gisteren zitten kijken, en vond hem echt heel goed. Super dat hij tóch doorgaat! En wat lief zoals hij over zijn moeder praatte.

Guinevere

Guinevere

19-09-2009 om 12:33

Cool!

Fantastisch! Van harte voor Mario! Dat is dus Curly Ayanna en curly Mario...
(want dat ben jij toch niet, die brunette, of heb je je haar ontkruld met John F?)

He, ja

ik heb het gezien, gisteren!

Een bijzondere man, lekker open en ik kon al raden dat ie het lied aan zijn moeder op ging dragen..(ik zei al tegen mijn man: voor zijn moeder..wedden? en ja!)

Hoop dat ie ver komt, al lijkt hij me idd geen popgroepManm, maar wie weet..!

Ayanna

Ayanna

19-09-2009 om 13:12

Het is niet mij...

Die dame die erbij is, is mijn oudste zus. De meneer op krukken is haar man en die andere meneer is een goede vriend van ons. Ik kon er zelf die dag niet bij zijn ivm ziekte (longontsteking).
Wat lief en leuk dat jullie allemaal zo enthousiast reageren! Ik ben dan ook heeeeeeeeeel trots op mijn man! Blijf vooral kijken. Als ze er niet giga in geknipt hebben dan kom ik, tzt, ook in beeld.

Bastet

Bastet

19-09-2009 om 13:57

Wauw

Hij is heel erg goed zeg,en wat een leuke vent!
Groetjes,Bastet

Leuk!

Zat te kijken gisteren en vond het ook gelijk al een leuke vent toen hij in beeld kwam. En dan ook nog eens lekker kunnen zingen! Terecht dat je trots bent Ayanna!!

Ik heb genoten

van zijn optreden, echt super gaaf!

Starry Night

Starry Night

19-09-2009 om 17:12

Krukken

Moest erg lachen om Henkjan Smits, toen hij een kruk ging halen, de deur opende en de vriend-met-krukken zag staan

Polly Shearman

Polly Shearman

19-09-2009 om 19:17

Hmmm

Lekker hapje die man van je!
goede stem ook denk ik! maar... idd geen echt popstar type! al luister ik naar hem liever naar daar het zoveelste huppel...je weet wel

Nou

Dit is met recht een man waar je trots op mag zijn!!!

Ayanna

Ayanna

19-09-2009 om 20:40

Waarom popstars?

Man is altijd tegen dit soort programma's geweest ivm het extremecommerciele aspect. Tot hij dit jaar zijn werk kwijt raakte en op een soort van kruispunt in zijn leven kwam. Onder het mom van 'nu of nooit' wilde hij zich idd aanmelden voor Holland's got talent. Maar nergens een mogelijkheid tot aanmelden kunnen vinden...alle sites afgestruind, maar niks.
En toen zag ik Popstars staan.... Ik dacht: ik meld hem gewoon aan, misschien komt hij dan via hun bij het juiste programma terecht. Man was helemaal van slag. 'Hoe kun je dat doen?? Dat is toch voor pubers...!!' Toch doorgezet en tsja....ervaring van zijn leven. Meer kan ik niet erover zeggen, alleen nogmaals...blijf kijken.

Kaaskopje

Kaaskopje

20-09-2009 om 01:49

Dit maakt me wel nieuwsgierig

Het is dus duidelijk een wordt vervolgd

Leuk!

En leuke vent!
Hier heeft oudste 2 jaar geleden (was pas 13) meegedaan aan popstars. Helemaal niet serieus, dus eigenlijk dacht ik dat ze die héle jonge kinderen er wel uit zouden halen, maar mooi niet dus. Beste vriendin van oudste ook, dus togen wij gevieren (met de moeders, vriendin 's moeder is mijn vriendin) naar de autitie. Nou zijn het gelukkig niet de meest a-muziekale kinderen,dus helemaal afgaan zouden ze niet. Dat wisten we wel (stel je voor je kind in zo'n gruwelijk afgangfilmpje dat wil toch geen enkele ouder?), ze zijn beiden veel met muziek bezig, bespelen instrumenten (meer dan 1 zelfs) en hebben ook aan allerlei plaatselijk kinder zangtoestanden meegedaan (alwaar ze dan natuurlijk ook auditie moesten doen)en dus hadden we er wel enigzins vertrouwen in dat het misschien best leuk zou kunnen zijn. Die meiden zijn ook geen meiden die in tranen zouden uitbarsten bij een afwijzing, die gingen ook gewoon voor de 'lol' en voor de broemde mensen die ze misschien zouden zien. Opa had allerlei bezwaren (zit ook in de muziek en die had ongeveer dezelfde bezwaren als jouw man). En het was écht een geweldige dag voor die 2 meiden. Ze hebben de gekste types gezien, zich een deuk gelachen om allerlei maffe mensen die serieus zich uitsloofden en dachten dat ze geweldig waren, zich de longen uit het lijf gezongen in koppeltjes met wildvreemden, gespeeld (piano, stond aldaar) en zo de anderen laten zingen. En de hele dag gewacht. Wij (vriendin en ik) had er op een gegeven moment genoeg van en zijn een beetje gaan winkelen en togen zo om de 2 uur weer retour om te kijken hoe het ging.Pas 's avonds waren ze aan de beurt. Oudste kwam toevallig bij de échte jury (er schijnt ook een andere nep-jury te zijn anders wordt het teveel voor 1 dag) en vriendin bij de nep. Ze werden allebei aardig behandeld, en kregen zelfs tips en moesten maar terug komen als ze 16 waren ofzo. 1 van de juryleden is nog opgestaan (ben even kwijt wie) om oudste's haar te bekijken of dat echt was...(echt waar, en 't is gewoon een dikke bos blonde krullen hoor).Die dacht misschien dat dat toch wel extreem was zo jong en dan al nephaar, maar dat was het dus niet, 't was écht écht.
We gingen pas om 21.00 uur naar huis. Mét een voor ons wildvreemde homo, die de meiden daar troffen en die geen vervoer naar huis had (ach, gut...)en vlakbij ons woonde. En die arme jongen was diep teleurgesteld (die meiden dus niet) dat was wel zielig, maar hij was gewoon té homo dat ging nooit werken in zo'n band.
Het was een hele ervaring én een leuke dag. Wat wil je nog meer als je pas 13 bent?
En misschien wil oudste nog wel een keertje ze is nu bijna 16. Hoewel ze nu voorlopig d'r handen al wel vol heeft aan alle muziekale aktiviteiten die ze doet.(band,zangles, muziekles). Ik ga d'r niet over beginnen, maar het zal me ook niet verbazen als ze zich weer opeens opgeeft.
We shall see. Ik zal fanatiek blijven kijken.
Het was vast leuk niet?
groeten albana

Ayanna

Ayanna

20-09-2009 om 22:00

Leuk, lang en vermoeiend

Deze auditiedag (waar ik dus helaas niet bij kon zijn) was idd een hele lange dag. 's Ochtends om 08.00 uur daar zijn en pas 's avonds laat voor de jury mogen verschijnen...pffff. Maar je ziet en hoort zoveel gedurende die dag. Zoveel leuke, getalenteerde mensen. Iedereen zingt en maakt muziek, iedereen is daar met dezelfde passie. Dan weer eens een praatje met die wildvreemde, dan weer eens met een ander. Oh leuk, daar komt Nance en hoppa...nu weer een babbeltje met Gerard J. Echt een hele bijzondere ervaring. Man was bekaf na die dag maar ook bijzonder euforisch. Niet alleen omdat ie het aangedurfd heeft om op die stip te gaan staan, maar ook door de hele beleving van die dag.
De dag dat ik er wel bij ben geweest, was ook lang en vermoeiend. Televisie maken bestaat idd voor 80% uit wachten en volgens mij weet bijna niemand waar je dan op zit te wachten... Maar die hele sfeer, al die mensen die je ontmoet. Ik had vantevoren niet gedacht dat ik dat zo leuk zou vinden. En Gerard J. is een uiterst charmante man. Had ik ook nooit verwacht...

Ja, zo verging het ons ook

Ooit was ik met dochter bij een kinderauditie voor een musical en daar was de sfeer héél anders, daar werd je bekeken alsof je 'concurentie' was. Er was amper onderling contact, heel formeel allemaal.Allemaal stijf op een stoeltje wachten op.... En daarom was ik ook zo verbaasd over de losse informele gezellige sfeer die bij popstars wel was.En ja het duurt lang, erg lang, en je wordt er erg moe van (zeker als je 13 bent) maar het wachten werd verzacht door alles wat je zag en beleefde. Zelfs als je niet 'door'bent is het de moeite waard! Het is een ervaring op zich.
groeten albana

inky

inky

21-09-2009 om 16:37

Wow

lekker ding en nog lekker zingen ook! helemaal super...

Jade

Jade

21-09-2009 om 19:06

Jeetje,

wat goed (zacht uitgedrukt!!!).

Hij valt niet onder de noemer van een ´Popstar´ (van die huppelende huppeltjes etc), maar wat mij betreft gooit ie hoge ogen)

ilsepilse

ilsepilse

23-09-2009 om 13:36

ik zag hem gisteren avond nog es op tv hij is zoo goed !!
you go mario !!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.