Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Martina

Martina

02-07-2012 om 11:43

Practical jokes gezocht

Hi, voor op vakantie zoek ik nog wat practical jokes. Uit te halen met kinderen van een jaar of 11, maar ook met middelbare vriendin. De situatie: ik ga met mijn zoon op vakantie op een woonboot. Zoon neemt vriendje mee, van mij gaat er een vriendin mee. De kinderen slapen in een tentje op het grasveldje naast de boot.
Dit heb ik al verzonnen: ik ga een foto van mij en een foto van mijn zoon groot uitprinten, we maken er maskers van mbv elastiekjes, mijn zoon krijgt een haarstukje zodat het op mijn opgestoken haar lijkt en zo gaan we een keer aan het ontbijt zitten.
Wie weet er nog een leuke?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Isabella Caramella

Isabella Caramella

02-07-2012 om 11:55

Lollig

Tegen zoveel lolligheid kan ik niet op Wil je nu echt zulke dingen verzinnen om je vakantie op te leuken? Het klinkt zo al leuk genoeg!

Martina

Martina

02-07-2012 om 14:08

Isabella

"Wil je nu echt zulke dingen verzinnen om je vakantie op te leuken? " eh ja, wij zijn namelijk heel saai van onszelf.

Beer

Beer

02-07-2012 om 14:17

Lekker laten schrikken mag ook?

Ik heb ooit met 1 april een grap uitgehaald.....stond boven aan de trap samen met andere zoon bijna in mijn broek te plassen van het lachen. Wat hadden we gedaan??

Make-up hoofd van dochterlief (uit de speelgoedwinkel) had ik in de ijskast gezet. Daarna aan oudste zoon gevraagd of hij zijn cavia wat groenten wilde geven. Ja, het moest echt NU gebeuren (haha).

Hij deed de ijskastdeur open en schrok zich natuurlijk een krul in zijn staart. Maar moest er ook erg om lachen.

De 1 zal zo een grap erg grappig vinden en iemand anders kan het totaal niet waarderen maar wij houden wel van een beetje malligheid af en toe

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.