Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Mea Proefrok

Mea Proefrok

08-09-2012 om 20:33

Prangende verkiezingsvraag

Bekijk eerst even dit filmpje: www.pvvkieswijzer.nl - en geef mij dan antwoord op deze prangende vraag. Wat is er nu precies zo PVV-stemmer-achtig aan de Xenos? En waarom de Xenos wel maar de Action niet? Of een hele andere branche, dierenspeciaalzaken of tuincentra of meubelboulevards met kinderparadijzen? Nou ja, u begrijpt, ik slaap er niet van. Mijn geliefde Xenos. Voorgoed besmet.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Xenos en de pvv

Wel Mea, het antwoord is denk ik heel simpel. Het zit zo: met de xenos hebben wij al genoeg exotiek in huis en hoeven we er dus geen grieken en/of marokkanen bij. Xenos is lekker nederlands-exotisch en daar moet het bij blijven, vinden wij van de pvv. Bovendien kost een tripje naar de xenos bijna niks want op elke hoek staat er wel eentje. En omdat benzineprijzen heel belangrijk zijn in ons pvv-leven is dit dus een pré.
Daarom: kies vrijheid, kies xenos en pvv.
n@nny (voor al uw gratis verkiezingsadviezen)

ishtar

ishtar

08-09-2012 om 21:05

Xenos

ik kan er niks anders van maken dan de connectie xenos-xenofobie, en dat dan in combinatie met de PVV

Mea

Hij is best vermakelijk moet ik zeggen (ik was even bang dat ik me door een echt PVV-filmpje heen moest worstelen, dat viel me dan weer alles mee).

Natuurlijk is Action niet PVV. Enig idee hoeveel hoofddoekjes daar rondlopen?

Groeten,

Temet

Discriminatie?

Misschien bedoelen ze: de PVV en PVV-stemmers discrimineren niet, want ze gaan heus wel eens naar de Xenos. Dus...

Net zoiets als een bewoonster uit Kollumerzwaag (ten tijde van de moord op Marianne Vaatstra en de verdenking van asielzoekers) die zei: ik discrimineer niet en heb niks tegen buitenlanders, ik eet ook wel eens bij de Chinees.

skik

koentje

koentje

09-09-2012 om 13:55

Ik kom met deze link

niet bij een filmpje, alleen bij een zogenaamde stemwijzer voor de PVV. Snap al helemaal niet wat xenos ermee van doen heeft. Doe ik iets verkeerd?

koentje

koentje

09-09-2012 om 14:05

He he,

ik kwam erachter dat je pas doorgaat als je antwoorden aanmerkt en uiteindelijk bij Xenos uitkomt. Nou, vind ik ook wel erg, dat Xenos nu gekoppeld wordt aan de PVV.☺ Slaat heeeeeeeeeeeeeeeeeeeelemaal nergens op!

Misschien

Is de link 'goedkope rommel'? Hoewel veel ge- importeerd is en dat geldt niet voor Geert (wel voor zijn partner)

Mea Proefrok

Mea Proefrok

10-09-2012 om 20:16

Skik

Mijn man en ik hoorden ooit iemand op de radio zeggen: "Ik discrimineer nooit, voor mij zijn alle buitenlanders hetzelfde". Die vonden wij zo goed dat we hem nog vaak aanhalen.
En sorry, het is geen filmpje maar een test. Beetje krom neergezet in de beginposting. Nee, de vraag is, waarom vindt de VPRO dat de Xenos een paradijs voor PVV-stemmers is? Ik ben zelf dol op de Xenos, de Action, de Bazar en wat dies meer zij. Mijn dochter van vijf vindt die winkels bijna net zo leuk als de Intertoys, dus het is een besmettelijke aandoening.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.