Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Emma B

Emma B

27-11-2008 om 12:21

Premtime gisteravond: marokkaans probleemgezin

Ik wil jullie attent maken op de uitzending van Premtime gisteravond over een Marokkaans gezin met 10 kinderen in Slotervaart. Ik vond het een prachtige uitzending, menselijk, meerdimensionaal.
Als je tijd hebt, even kijken!

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Vera*

Vera*

28-11-2008 om 09:19

Gezien

Ik ben het helemaal met je eens. Gisteravond gekeken via uitzending gemist.

Ook gezien en onder de indruk

Ik vond de moeder zo sterk. Volgens mij wist ze heel goed wat haar problemen waren en welke hulp het beste zou zijn voor haar gezin. Mijn man en ik voelde haar frustratie uit eigen ervaring en die is helemaal terecht.

Margriet*

Margriet*

29-11-2008 om 18:55

Deze moeder

is een soort 'model' moeder en komt regelmatig op tv (Ze was ook ooit bij Pauw en Witteman in de uitzending over Slotervaart, zij liet toen ook zien dat gezinnen in Slotervaart zoveel kanten hebben). Ik vind het een supermoeder. Heel knap hoe ze laat zien hoe ze zich er door heen slaat. Ik woon in de buurt en heb lang in Nieuw West gewerkt (in de jeugdhulpverlening). Deze moeder is wel een ideale moeder om te helpen. Ze weet wat ze wil/ en wat niet en gaat ervoor. Helaas niet altijd het geval.....

En toch....

Margriet, bij een ideale moeder om te helpen zou je de beste hulp die er is verwachten. Waarom krijgen zij en haar kinderen die niet? Of krijgt ze die juist wel? Is dit het maximale dat er te halen is?
Groet,
Miriam Lavell

Klasgenootje

Klasgenootje

01-12-2008 om 22:40

Fijn programma

Een van de jongere kinderen, niet een van de besproken zoons, heeft bij een van mijn kinderen in de klas gezeten. Fijn om deze reportage gezien te hebben. Het verduidelijkt veel. Voor mij was het gewoon een moeilijk kind in groep 1 en 2. Maar vanaf groep drie viel me een verbetering op. Bij het zien van de reportage vielen en dus een aantal puzzelstukjes op zijn plaats.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.