Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

kaatje66

kaatje66

16-12-2009 om 08:58

Primark

Wie is er wel eens in de Primark in Rotterdam geweest? WIj gaan daar volgende week met een aantal vriendinnen naar toe. En een aantal puberella's. NOu heb ik al gegoogeld en het moet er erg groot zijn en goedkoop. Het is een kruising tussen Zara H&M en C&A. Zoals ik nu kan lezen is het er altijd druk en rommelig. Maar wel goedkoop, wat voor de meiden die er bij zijn wel interessant zal zijn. NOg iemand tips of zo waar we op moeten letten. Is het leuk en is er nog meer te beleven in dat shoppingcentre (alexandrium)
groetjes kaatje(66)

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Nasha 1st

Nasha 1st

16-12-2009 om 13:13

Toevallig

vorige week geweest. Het viel mij enorm mee! Had geen hooggespannen verwachting, had gehoord hoe goedkoop sommige dingen waren, dus kwaliteit? Maar zoals gezegd, het viel me erg mee. Het was niet druk en ook niet rommelig. Heb me alleen een ongeluk gezocht naar de winkel, want ik wist niet waar hij zat Maar als je gewoon wat leuke hebbedingen wil kun je daar goed slagen. Alleen na maat 46 houdt het wel op volgens mij....

Soms leuk

Ach, de Primark is best leuk, maar je moet het een beetje treffen dat het niet te druk en te rommelig is, maar als je de tijd neemt kan je er echt hele leuke dingen voor erg weinig kopen (heb er een zwarte trenchcoat regenjas voor 19,- gekocht). De rij bij de kassa lijkt inderdaad erg lang, maar schiet meestal heel snel op omdat er zo ontzettend veel kassa's open zijn.
Verder is het winkelcentrum best wel de moeite waard, de geijkte ketens zitten er (WE, C&A, Sting, Didi, Superstar enz.enz.) maar bijv. ook een paar leuke kadowinkeltjes en mooie schoenenzaken(en je kan er lekker lunchen bij la place!).
Veel plezier

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.