Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Tijgeroog

Tijgeroog

26-03-2011 om 19:58

Pvv in de 2e kamer


http://www.youtube.com/watch?v=R9cNsK0s9WQ&feature=youtube_gdata_player

Het niveau wordt er niet beter op. Zucht...

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Tijgeroog

Tijgeroog

26-03-2011 om 19:59

(correctie )

Dat niveau wordt dus niet hoger, met mijn niveau gaat 't ook niet goed.

Kaaskopje

Kaaskopje

26-03-2011 om 21:27

Genieten

Kijk ook eens naar de filmpjes van 'onvervalst PVV-geluid' en klik ook eens op fragmenten met De Mos. Aiai...

Bennikki

Bennikki

26-03-2011 om 21:53

Dit is erg

Ik en man zitten met open mond te luisteren. Dit gaat ver voorbij genant. Is dit net gebeurd?
Bennikki

sp

sp

26-03-2011 om 22:19

Tjee

en dat is dan onze "volksvertegenwoordiging"

Tijgeroog

Tijgeroog

26-03-2011 om 22:55

Bennikki

Het was een debat van 16 maart, dus redelijk net gebeurd.
Hier kun je het hele debat vinden: http://debatgemist.tweedekamer.nl/Player/?mid=422
Bij 1 uur 23 gaat het verder, dus aansluitend op het stukje van youtube. Daar reageert meneer Dibi, hij haalt het standpunt van de PVV over Nederlands-Marokkaanse verdachten erbij waarna ze zichzelf nog vaster praat.
Ze is trouwens advocaat, dus zou enige opleiding genoten moeten hebben.

Kaaskopje

Kaaskopje

26-03-2011 om 23:14

Je moet er toch niet

denken om vier jaar lang met dit soort mensen in de kamer te zitten? Ik mag aannemen dat deze mensen niet dommer zijn dan hun kiezers, dat zou sneu zijn.

Jujube

Jujube

27-03-2011 om 12:25

Wat dacht je van richard de mos

Over sukkels gesproken: what about Richard de Mos?! En dit is slechts een klein staaltje van zijn manier van debatteren....


http://www.youtube.com/watch?v=XjvIlVUOI7w&feature=related
Hij is overigens degene die zei schooldirecteur geweest te zijn.
Groet,
Jujube

Tirza G.

Tirza G.

27-03-2011 om 12:38

Als dit de volksvertegenwoordiging is

dan klopt het toch precies? Voor een deel van het volk in elk geval wel.

Tirza

fladder

fladder

27-03-2011 om 13:34

Tja...

Een boel mensen hebben toch op hen gestemd, en we leven nou eenmaal in een democratie... Elk volk krijgt de regering die het verdient, heb ik ooit wel eens gehoord...

Voor de duidelijkheid: ik heb er niet op gestemd!

Ik heb in het verleden al verteld waar de houding van de PVV me aan doet denken, maar het schijnt absoluut fout te zijn om dat hardop te zeggen, dus... I rest my case (en hou mijn hart vast)...

fladder

fladder

27-03-2011 om 13:35

Taalniveau

Is het nou "een boel mensen heeft" of "een boel mensen hebben"? Sorry, zomertijdjetlag! (komt wel weer goed!)

Fiorucci

Fiorucci

27-03-2011 om 18:22

Volgens mij

Volgens mij is het: veel mensen hebben.
Een boel mensen heeft.
maar veel mensen zeggen: een boel mensen hebben.
Snap je ut nog?

fladder

fladder

27-03-2011 om 18:52

Taal

Een aantal mensen heeft, en een boel mensen... Ach, "boel" was toch al geen keurig NL, maar voor werk gebruik ik ABN en in Fladdertijd gebruik ik Fladdertaal

rosa

rosa

28-03-2011 om 10:00

Aantal

hier staat het precies: http://taaladvies.net/taal/advies/vraag/16/
het mag vaak allebei gelukkig

ishtar

ishtar

28-03-2011 om 10:53

Vreselijk!

en bijna niet te geloven dat ze ook echt gelooft wat ze zegt!
appels en koeien....

ishtar

ishtar

28-03-2011 om 11:10

En even doorzoekend zag ik deze

om van je stoel te vallen....


http://www.youtube.com/watch?v=lBiD9Ir7rm8&feature=related

Massi Nissa

Massi Nissa

28-03-2011 om 12:20

Ishtar

Zuiver redenerend heeft die meneer met dat dikke hoofd wel een punt, 90% van de Nederlanders viert geen Suikerfeest. Ik begrijp alleen niet waarom het dan niet in het Zandkasteel mag. Ter vergelijking, lang niet alle Nederlandse mannen houden van vissen. Mag Koning Koos dan ook niet met een hengel in de uitzending?
Ach ja, de PVV. Ergens in de Hitckhiker's Guide to the Galaxy is er een beschaving waar men alle overbodige figuren op een enorm ruimteschip zet en de ruimte in stuurt om een kolonie te stichten. Op een gegeven moment komt dat schip aan op de te koloniseren planeet (heel toevallig de aarde, een tijdje terug) en alle telefoonafstoffers en tandpastasloganbedenkers worden wakker. En zo komt de aarde aan haar bevolking. Kunnen we niet iets soortgelijks opzetten voor PVV-stemmers? Dan breng je het als de belangrijkste missie ooit, de aarde is immers vol met enge bruine mensen en we hebben dringend meer plaats nodig zodat alle rechtgeaarde PVV-stemmers van de toekomst een eigen plek hebben, van vreemde smetten vrij. Ik wil best meeschrijven aan het manifesto.
Groetjes
Massi

Zo irritant

Zo irritant dat het geluid van mijn computer het niet doet, ik brand van nieuwsgierigheid wat deze dame te verkondigen heeft (lees: ik heb zin om me te verkneukelen). Nog even geduld tot mijn nieuwe computer arriveert!

skik

Kobalt

Kobalt

28-03-2011 om 14:52

Nou skik ot

Het is een leuk stukje, maar stel je er nu ook weer niet teveel van voor, anders valt het zo tegen.
Ken je dat, ga je eindelijk naar die film waar iedereen vol van is, denk je: 'Is dit nu alles?'

Ow, erg dit

Waar plukt Geert ze toch weg?

Kaaskopje

Kaaskopje

28-03-2011 om 21:28

Bij de moslimfobenclub nikus

Het kan niet andersAch, vroeger was men bang voor de Russen nu voor Moslims. Er moet blijkbaar een vijand zijn die weer ingeruild wordt als er een nieuwe vrees ontstaat.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.