Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Anna :-)

Anna :-)

15-06-2009 om 08:13

Q-music, het geluid, 2e tip?

Wie heeft er vanmorgen wél aan gedacht naar de radio te luisteren voor de 2e tip v.h. geluid van Q-music? Wij zijn het vergeten en we zijn zoo benieuwd naar de tip. Wil iemand die het wel gehoord heeft 'm delen? Mag ook via de mail: anna1971 apestaartje gmail.com.

Groetjes, Anna

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Komt 'ie

Maak je niet druk, het geluid is maar een spelletje.

Groetjes, Isabel

Lys Lionne

Lys Lionne

15-06-2009 om 12:18

Ik weet 't!

En nu weet ik het echt, echt zeker en vandaar voor het eerst een sms'je gestuurd. Maar nu???? Wachten tot je gebeld wordt ofzo?

Lys Lionne

Lys Lionne

15-06-2009 om 13:46

Jazeker

Ja, ik heb het eerst gecheckt voordat ik ging sms'en. Net idd ook een vrouw die over mens-erger-je-niet begon, staat allang op de site....

Maar met mij vast nog vélen die een sms'je sturen, dus de kans dat je gebeld wordt is zeer klein denk ik.

Anna :-)

Anna :-)

15-06-2009 om 15:39

Bedankt!

We waren erg benieuwd Mijn zoontjes volgen het ook en raden gezellig mee. We gaan weer even verder nadenken wat het kan zijn.

Groetjes, Anna

Lys Lionne

Lys Lionne

16-06-2009 om 19:04

Niet gebeld (

Ik ben gisteren niet gebeld, mijn antwoord staat nog steeds niet op de site...moet ik nu opnieuw sms'en of blijft mijn naam in het bestand staan? Wie weet 't ??

Probeer

het nog een keer, spannend of je het goed hebt of niet.
suc6 krulleke

Yvon Meijer

Yvon Meijer

16-06-2009 om 20:38

Lys

Een tijdje geleden wist ik ook zeker wat het geluid was, en ik had een smsje gestuurd. Ik dacht dat ze me dan ook echt zouden bellen. Lekker naïef.. er komen vreselijk veel smsjes binnen en dan trekken ze er één uit die ze bellen. Dus behalve dat je het antwoord moet weten is het een soort gok-spelletje om er uit getrokken te worden, en hoe groot die kans is dat dat gebeurt weet ik niet.. Ik hoop van harte dat je gebeld wordt en dat je het goed hebt en die grote prijs wint! Groetjes, Yvon.

Lys Lionne

Lys Lionne

16-06-2009 om 22:26

Dat vraag ik me dus af

Hebben nog meer sms'jes wel zin. Als je eenmaal in die bak zit, kom je er dus misschien niet nog eens 10 keer bij??? En dat zou nou weer zonde zijn van mijn sms-tegoed. Kijk, als ik nou gegarandeerd die 50.000+ win, tja dan.....

rosa

rosa

17-06-2009 om 08:49

Kan me zo voorstellen

dat Pelle gelijk heeft: Q music moet die 50.000 natuurlijk wel terugverdienen, dus hoe meer je mensen kan motiveren te sms'en hoe beter het is.

rosa

Rembrand

Rembrand

17-06-2009 om 08:53

Rosa.

Mijn idee is dat ze dit allang hebben terugverdiend.
Deze actie's moeten wel lonen anders zouden ze het niet zo vaak herhalen.
M.

rosa

rosa

17-06-2009 om 11:34

Aha

Die sponsoring is dus aan mijn voorbij gegaan. Maar ik luister ook bijna nooit meer naar Q music. En het geluid raden al helemaal niet meer sinds dat klepje van de hagelslag, kom op zeg. Maar ben natuurlijk toch wel benieuwd wat het is, ik heb geen idee.

rosa

Tirza G.

Tirza G.

17-06-2009 om 20:50

Nou pelle

Miljoenen luisteraars........dat mogen ze willen bij QMusic. Dat heeft Radio2 nog niet eens ten tijde van de Top200

Tirza

Lys Lionne

Lys Lionne

17-06-2009 om 23:17

Arrgghhh

Natuurlijk ben ik nog niet gebeld en Mijn Geluid staat nog steeds niet bij de antwoorden..... Zal ik er dan toch nog maar een sms'je aan wagen?

Lys Lionne

Lys Lionne

18-06-2009 om 10:09

Plezier

"Dit geluid geeft veel plezier"

Ikweethet-ikweethet-ikweethet!!! Waarom bellen ze nou niet

Anna :-)

Anna :-)

18-06-2009 om 13:32

Ooh

ik weet het niét, ik kan het écht niet bedenken. Gister, eind van de middag zat ik via m'n laptop q-music te luisteren in de tuin (tussen 5 en 6) en toen dacht ik: Weet je wat, ik stuur gewoon een smsje om een plaat aan te vragen. M'n smsje werd voorgelezen, alleen het stukje waarin ik Sober van Pink aanvroeg niet hahaha, maar het viel me niet tegen dat 'ik' op de radio kwam

Pffffffffff...wat zou dat geluid nou toch zijn??

Groetjes, Anna

Nasha 1st

Nasha 1st

21-06-2009 om 15:09

Wat

was het dan?

Biene M.

Biene M.

21-06-2009 om 15:35

Een

joystick. Op de site van Q Music staat een filmpje.

Lys Lionne

Lys Lionne

23-06-2009 om 23:17

Jaaaaaaa

Sjucht, ik (nou ja, mijn zoon dan eigenlijk hoor!) had het goed gehad. Oh oh oh oh, waarom hebben ze ons nou toch niet gebeld???? Dan had ik zonder pijn in mijn buik die nieuwe wasmachine gekocht vanmorgen.......

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.