Baby Essentials: 10x items die je leven fijner maken
Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Fanne

Fanne

28-11-2011 om 15:14

Raadsel: wie weet het?

Ok, ik fiets langs een huis waar de bewoners net verblijd zijn met de geboorte van een baby. De baby heeft een leuke naam. De hele tuin staat erg vol met van alles van hoera een baby en veel roze artikelen (hebben kennelijk een erg creatieve familie/collegakring/buurt gezien de hoeveelheid artikelen), halve ooievaar door het raam, enfin, je kent het wel. Er staat een bordje in de tuin met de tekst "Just missed" en dat begrijp ik nou helemaal niet. Wat is er net gemist? Mis ik iets? Wie o wie helpt mij af van deze verwarring?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
ACJ

ACJ

28-11-2011 om 15:21

Huis verkocht?

Ik heb zo'n bordje ook wel eens zien staan. Niet in combinatie met de ooievaar maar nadat het huis verkocht was.

... de ooievaar gaat dus verhuizen  ...

Fanne

Fanne

28-11-2011 om 15:35

Acj

Pfoe, er stond veel in de tuin maar volgens mij geen bord van een makelaar.
Ik dacht eerst nog dat het iets te maken heeft met die ooievaar maar die heeft het huis juist niet gemist want de baby is er. Ik vind het steeds raadselachtiger worden, hoe meer ik erover nadenk.

Jet Burg

Jet Burg

28-11-2011 om 16:05

Op vakantie?

Dat het kraambezoek het net gemist heeft? (ben razend benieuwd ineens!)

ACJ

ACJ

28-11-2011 om 16:13

Nieuwsgierig!

Hoi Fanne,

Ik wordt nu ook wel nieuwsgierig! Ik dacht zo dat het om een verkocht huis ging ... daar ben ik vast zelf teveel mee bezig

Ben inderdaad benieuwd wat er net gemist kan zijn!

mix

mix

28-11-2011 om 16:22

idd dat de ooievaar niet dwars door het raam had moeten gaan maar de deur had moeten nemen?

merel

merel

28-11-2011 om 18:03

Ik vind

Ik vind dat je gewoon even moet aan gaan bellen Fanne, je hebt nu veel te veel mensen nieuwschierig gemaakt !!
Laat je het nog even horen hihi

Kaaskopje

Kaaskopje

28-11-2011 om 20:10

Wat ik wel kon vinden

Helaas ie er een error op de betreffende website, maar als ik "just missed" google kom ik een site tegen waar je kunt zien welke bekenden er net voor je geboorte zijn overleden. Dat zullen ze met dat bord vast niet zo bedoelen.

http://justmissedme.com/

Kaaskopje

Kaaskopje

28-11-2011 om 20:12

Tja...

of ze vieren uitbundig dat ze niet zwanger zijn en dat de ooievaar hun huis gemist heeft.

Merel

Merel

28-11-2011 om 20:29

Uitgerekende datum

Misschien was de uitgerekende datum 11-11-11 en is dat niet gelukt ?

Reclame?

Eèn grote winkeletalage is hun huis. Eigen bedrijfje en verhuren ze al die spullen?

Tirza G.

Tirza G.

28-11-2011 om 23:14

Volgens mij

Is het dat de ooievaar net te laat is, omdat de verloskundige de baby al gehaald heeft. Zoiets.

Tirza

Tirza

Vind ik altijd zo`n leuke opmerking;"De verloskundige heeft de baby gehaald". Potverdikkie, ze heeft bij mij helemaal niets gehaald, ik moest gewoon keihard persen.

Ik denk mix' optie

Dat stomme beest is pats het raam ingevlogen. Ipv op het gras geland.
Moet nu aan het begin van Dumbo denken..

app-sent

Maartje

Maartje

29-11-2011 om 01:42

Ik denk

Dat ze er mee bedoelen dat de ouders dolgelukkig zijn met de geboorte van hun dochter. Het willen laten weten aan iedereen,het van de daken willen schreeuwen van geluk?. Zo iets?.

koentje

koentje

29-11-2011 om 09:17

Hun vrijheid

wordt vermist, omdat ze nu voor altijd een kindje hebben??

dc

dc

29-11-2011 om 10:37

Huwelijk?

Normaal gesproken heb je toch bordjes "just married"? Misschien kwam de baby voor het huwelijk?

Nou fanne

nu toch maar even een bosje bloemen kopen, aanbellen en vragen. Dan zijn wij allemaal uit ons lijden

Fanne

Fanne

29-11-2011 om 12:03

Ha ha

Ja, wat een raadsel, he? Het enige wat ik kan bedenken is dat die ooievaar door het raam is gevlogen, dat het daar wat mee te maken heeft. Maar ja, wat betekent dan dat "just"?
De verleiding wordt steeds groter om aan te bellen maar ik durf dat niet. Ik zal eens rondvragen of iemand die familei kent.

rme

rme

29-11-2011 om 12:06

Ladingsplek gemist

Staat er in de tuin een nest of een landingsplek? Dan betekent het bordje dat die op een haar na is gemist en de ooievaar in huis terecht is gekomen.

rme

Sassie

Sassie

29-11-2011 om 12:29

Rme

ik ga helemaal met je mee alhoewel ik denk dat je 'landingsplek' bedoelt LOL.

Dus Fanne: "Laat ons niet in spanning en aanbellen daar! Laat ze weten dat er velen op OOL nu wel heel graag willen weten wat dat bord nu betekent….".

Rafelkap

Rafelkap

30-11-2011 om 09:23

Idee

Is het een idee om de eerstvolgende meeting in jouw woonplaats te doen? Dan kan er een delegatie van ool even informeren en krijgen we eindelijk duidelijkheid.
Ik waag ook een gokje: het is misschien grappig bedoeld: 'just missed', omdat de tuin zo vol staat en het zo koeieduidelijk is dat er hier een baby geboren is, dat het juist niet te missen is.

Polly Shearman

Polly Shearman

30-11-2011 om 11:56

Wat voor bordje

is het een zelfgemaakt bordje? geverfd? is het een bedrukt bord? hoe zit het eruit, en waar staat het tenopzichte van de andere dingen, graag een situatie schets bijvoegen.

Fanne

Fanne

30-11-2011 om 13:07

Oh jee

Jullie maken me het nu wel erg moeilijk met al die vragen. Zodra ik weer langs het huis kom, zal ik proberen alle details op te nemen en aan jullie doorgeven, ok? Een vraag kan ik wel beantwoorden: het is een zelfgemaakt bordje.

Sancy

Sancy

30-11-2011 om 13:08

Ik denk

dat het kersverse ouderpaar vlak vóór de bevalling in het huwelijk getreden is. Baby heeft nét de bruiloft gemist.

Jet Burg

Jet Burg

30-11-2011 om 13:37

Let eens erop

Of je iets van een nest of landingsbaan ziet. Heb volgens mij wel eens eerder zoiets gezien en dan ging het erom dat de ooievaar het nest of landingsbaan gemist had en zo naar binnen vloog.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.