Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Brianna F

Brianna F

07-01-2013 om 22:59

Reclame energiemij.

Kan iemand mij uitleggen wat er zo handig is aan de afstandsbediening voor je apparaten. Wat is het nut dat je op 1000 km afstand een radio aan kan zetten? Ik zie het niet.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Dichterbij

Maar misschien is het wel handig om alvast de verwarming aan te zetten als je vanuit je werk op weg naar huis gaat? Of de lichten aan- en uit kan zetten als inbraakpreventie als je niet thuis bent?

skik

Hanne.

Hanne.

08-01-2013 om 11:02

Radio uit zetten

Radio aan zetten op afstand lijkt me niet handig. Fadio/tv/verlichting uit zetten lijkt me wel handig aangezien iedereen die altijd op 'aan' laat staan.

Hoewel het opvoeden van de kinderen waarschijnlijk efficienter is.

Overbodig

Apparaten aan- of uitzetten hoef ik niet op afstand te kunnen (ik ga echt niet zorgen dat de radio/oven/weetikwat aanstaat als ik thuiskom). We hebben een prima thermostaat, die hebben we goed geprogrammeerd, dus dat hele opafstandbedienen is bij ons overbodig.

En andere domme reclame

van ABN/AMro (geloof ik) waar een man en vrouw door een pand lopen. Bank steekt geld in rijst, voor china. En dan heeft ze in een pincet een meloenzaadje waar veel geld in onderzoek in is gestopt.
Dit houdt ze nota bene vóór het vergrootglas; dan laat ze 'm vallen ...
zou niemand dat nou opvallen, iets vóór een vergrootglas houden; ik zou weinig vertrouwen hebben in een bank die zoiets uitzendt...

Nicky Lohs

Nicky Lohs

10-01-2013 om 10:01

Ruzie

Bij de Rabobank maken ze ruzie met elkaar. Wekt ook geen vertrouwen.

En verder wil ik geen zaken doen met bedrijven die zelfs hun bedrijfsnaam niet kunnen spellen, zoals Zekur of Knab.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.