Baby Essentials: 10x items die je leven fijner maken
Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Jip

Jip

21-11-2012 om 21:47

Reclame specsavers, ik zie het niet

Nu we het toch over reclames hebben. Ik snap helemaal niets van die reclame van Specsavers waarbij een vrouw ligt te bevallen en haar man haar zuurstofkapje afpikt. Ook mijn man ziet de grap niet. Wie wel?


https://www.youtube.com/watch?v=aq0Jx5ulD9A&feature=plcp

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Vic

Vic

21-11-2012 om 22:01

Dit is niet wat je vroeg

Want ik zie het ook niet.

Sjansje

Sjansje

21-11-2012 om 22:17

Volgens mij

Heeft de bevallende vrouw voordat de ontsluiting begon nog even rustig wat liggen lezen in een tijdschrift. Maar toen ze in hevige barensnood kwam heeft ze dat tijdschrift op het kastje naast d'r bed gesmeten.
Haar man, immer steun en toeverlaat, staat naast haar. Maar het bloedige tafereel doet 'm paniekerig om zich heen kijken. En wat ziet hij???? Het tijdschrift, met daarin reclame van Specsavers...
En laat hij nu net voor de vliezen braken een nieuwe bril hebben besteld bij die veeeel te dure opticien?!?

Zoiets????

Jip

Jip

21-11-2012 om 22:53

Ja, sjansje

Zoiets zal het inderdaad zijn. Wat goed van jou!
Manlief en ik hebben de reclame al vaker gezien maar hadden echt geen idee wat de grap was.
Conclusie: slechte reclame toch...

Tink

Tink

21-11-2012 om 23:41

Welnee

Volgens mij moet ie aan de zuurstof omdat hij opeens ziet dat die dure glazen van hem bij Specsavers een stuk goedkoper hadden gekund!

Jip

Jip

22-11-2012 om 08:00

Tink

Huh? Maar dat is toch precies wat Sjansje bedoelt?

Ik ga mijn best er niet voor doen

Ik snap die reclame ook niet, ik vind hem ook niet grappig. En als je grappen moet uitleggen, zijn ze niet meer leuk. Dan had die reclame maar zo goed moeten zijn dat je hem in één keer snapt. (overigens vind ik de reclames van die miljonair die plotseling arm is en die essentreclames ook niet grappig)

Rode Vulpeninkt

Rode Vulpeninkt

23-11-2012 om 00:29

Mijn vermoeden

Vrouw ligt te bevallen, man probeert haar bij te staan. Dan valt zijn oog op een advertentie in een tijdschrift dat daar toevallig ligt: Specsavers heeft een aanbieding!
Blijkbaar heeft de man net een bril gekocht die fors duurder was, want hij krijgt ter plekke een wegtrekker en heeft de zuurstof van zijn vrouw nodig om weer bij te komen.

Tink

Tink

23-11-2012 om 23:09

Jip

Ik zie het ja, zeker scheef gelezen gister! Het was al laat

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.