Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Angie

Angie

20-11-2008 om 01:24

Regiften

Doen jullie dat? Regiften? Cadeaus die je gekregen hebt, maar niet mooi/goed/lekker/bruikbaar vindt weer doorgeven aan een ander? Voorbeelden?

Eens denken...ooit een flinke set met stickers, papier en frutsels voor scrapbooking gekregen (foto albums opsieren). Da's due echt niets voor mij, ik ben al blij als ik foto's netjes op volgorde in insteekhoezen gepropt krijg, of de foto's uit mijn camaera op tijd weet op te laden op mijn computer voor ze echt sterk verouderd zijn. Alles in lichtblauw, voor een jongens baby, maar ik kreeg toen net een meisje (de enige uit vier kinderen). Dus ik heb het doorgegeven aan iemand met een jongensbaby.

Oh ja, en een keer een luxe badzeep met geur voor oudere dames, die heb ik maar doorgegeven aan een oudere dame die vervolgens uitriep hoe ik wist dat dat haar lievelingsgeurtje was

Nu jullie

Angie

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Sancy

Sancy

20-11-2008 om 07:34

1 ding

Het enige dat hier herschonken wordt (maar dan wel héél consequent) zijn de dozen bonbons in alle soorten en maten. Lief dat mensen iets geven, maar ik houd niet van chocolade en al helemaal niet van de liflafjesvarianten.

amk

amk

20-11-2008 om 11:22

maar dan niet klakkeloos. Wat Scarlet al schrijft, met zorg uitgekozen en dan doorgeven. Ik geef eigenlijk iets dat ik zelf gekocht zou hebben als ik het niet al in de kast zou hebben. Weggooien vind ik ook zonde.

groet,
angela

angel3

angel3

20-11-2008 om 11:52

Lastig

de enige reden dat ik zou regiften is omdat ik het niet mooi vind. Ik krijg dan gewetensbezwaren. Ik heb er echt moeite mee om iets aan een ander te geven dat ik zelf echt niks vind. Zoiets als badparels en je hebt zelf geen bad oke, dan kun je het niet gebruiken. Maar omdat ik het niet mooi vind? nee..... ik geef het dan aan school voor de fancy fair

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.