Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Reisadvies morgen (vr 3)

Jongens, ik kom er niet uit. Moet morgen de reis van oost NL naar Randstad maken en terug. Wat kan ik bij de weersomstandigheden het beste doen, auto, trein of niet gaan? Ik moet, als ik ga, helaas in de spitsen reizen.


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Manda

Ik mag er eigenlijk niks van zeggen want ik rijd geen auto, maar toch: het valt vast mee. Het mooie van dit weer is dat er 1 sneeuwbui is gevallen en dat het daarna droog gebleven is en bovendien niet is gaan dooien en daarna weer vriezen (waardoor je van die levensgevaarlijke ijsplaten krijgt).
Volgens mij zijn alle snelwegen sowieso al brandschoon, en de meeste redelijk drukke wegen in steden etc ook.

Het is en blijft een roteind, en je zal misschien wat langzamer moeten rijden in de bebouwde kom maar ik heb zomaar het idee dat het verder erg mee zal vallen.

Als ze nou hier in de hoofdstad ook eens wat meer fietspaden zouden vrijmaken was ik helemaal gelukkig...

Groeten,

Temet

Vic

Vic

06-02-2012 om 21:38

Manda

Wat ga je allemaal doen daar?! Met die kilometers kun je bijna in Parijs zitten (maarja, daar is het ook koud). Gelukkig zijn de snelwegen goed te berijden.

Manda,

ik woon vlak bij Groningen & ik kan je verzekeren dat inmiddels op wat mini kleine lokale straatjes in de woonwijken na alles wat ook maar enigszins op doorgaande weg lijkt echt prima begaanbaar is. Alles is weggeveegd/gereden danweldrooggevroren, het is he-le-maal niet glad, echt prachtig schone wegen. Dus geen stress, gewoon lekker rijden!

Ingrid

Wilma

Wilma

07-02-2012 om 16:33

Wel voor vanavond en de komende dagen

waarschuwingen. Vanwege natte neerslag (vocht of echt sneeuw) worden de ijskoude straten spekglad.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.