Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Jakiro

Jakiro

19-02-2010 om 12:26

Rubriek seksualiteit

Nooit keek ik in de rubriek seksualiteit, maar sinds de OO-meeting was ik toch wel benieuwd, aangezien iedereen die er was er regelmatig kwam...
Jullie hebben me ongelooflijk in de maling genomen !!!
Er wordt (bijna) nooit geschreven !
Het laatste berichtje is van 2 feb (bijna 3 weken geleden).
Wilde ik toch even kwijt, aangezien ik elke dag erwachtingsvol deze rubriek opende en keer op keer teleurgesteld word.
Jakiro

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Rosa van der Zanden

Rosa van der Zanden

19-02-2010 om 12:35

Spannend verhaal

Heb je zelf niet iets spannends? Ik zet de popcorn vast klaar

krin

krin

19-02-2010 om 12:47

Wie weet

misschien wordt de franse lover uit relaties binnenkort een deurtje verderop geholpen
Er wordt inderdaad weinig gesekst, zelfs Toosje is uitgepraat, geloof ik. Overigens wordt er ook weinig geloofd, en al heel lang niet of nauwelijks bevallen. Tis een fase, vast.

krin

krin

19-02-2010 om 12:59

Je wordt op je wenken bediend!

Hollen!

Biene M.

Biene M.

19-02-2010 om 13:09

Seksen en bevallen

Als er niet gesekst wordt is het wel logisch dat er ook niemand bevalt

Zonder sex

Dan maar gebruik van maken en adviezen en tips vragen hoe we dat kunnen veranderen.

Guinevere

Guinevere

19-02-2010 om 20:25

Naief

Naief als ik ben, denk ik altijd dat die rubriek over seksualiteit van kinderen gaat.... is dat niet zo dus???

Polly Shearman

Polly Shearman

19-02-2010 om 21:00

Kwinnifeer hou toch op

na de meeting weet inmiddels IEDEREEN dat voor JIJ precies weet waar die rubriek voor bedoelt is!!

loop niet zo te tozen!

Jakiro

Jakiro

19-02-2010 om 23:33

Kwinnifeer

Oho, wat een smiecht ben jij als getrouwde treinreiziger met 2 zonen. En dan maar zeggen dat je denkt dat die rubriek over onze kinderen gaat.
En nu ga ik hollen !!!
Jakiro

Guinevere

Guinevere

20-02-2010 om 22:41

Bedankt

Bedankt dames, voor jullie ongezouten beeldvorming over mijn persoontje! Het treinreizen is de laatste tijd inderdaad een stuk spannender geworden. Maar ik hou het graag stil, mijn man weet er nog niets van.

Emmawee

Emmawee

20-02-2010 om 23:42

Gelukkig...

hebben we het archief nog!
Groeten, Maw.

Franse lover

Franse lover

21-02-2010 om 14:49

Vereerd

Ik ben vereerd dat jullie denken dat mijn seksleven opwindend genoeg is om de laatste stuiptrekkingen van de winter door te komen. Ik wil best een boekje open doen hoor, maar voorlopig duiken we eerst hongerig op elkaar, waarna we een uur gelukzalig zuchten hoe fijn het is dat we elkaar weer hebben teruggevonden, waarna we weer hongerig op elkaar duiken, enz. Weinig subtiliteit in de erotiek vooralsnog. Maar dat gaat allemaal nog komen! Nu zit hij weer daar en ik hier, dus voorlopig gebeurt er even helemaal niks.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.