Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

blijhoofd

blijhoofd

10-01-2011 om 15:55

Samenwonen

Hallo,
per 1 februari trekt mijn vriend officieel bij mij en mijn kinderen in. Nou woont hij hier eigenlijk al maanden, maar dan is het ook bij de gemeente geregeld. Zijn huis is leeg en weer verhuurd, dus helemaal officieel.
Nou zou ik hem graag een kadootje willen geven als welkom, maar ik heb even totaal geen inspiratie. Hij woont hier al maanden dus de sleutel symbolisch dat hebben we maanden geleden al gehad.

Wie heeft er een leuk idee???

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
sjalot

sjalot

10-01-2011 om 16:31

Iets voor aan de muur

Een fotocollage met foto's van jullie en de kinderen, in een mooie lijst?
Of een lijst plus een tegoedbon om een foto naar zijn keuze te laten vergroten?

Rafelkap

Rafelkap

10-01-2011 om 18:25

Ja inderdaad

een naambordje, van jullie samen op 1 bordje!
Toen wij gingen trouwen hadden we ook een naambordje gemaakt met familie huppeldepup-huppeldepup en die dezelfde dag op de deur geschroefd.

Laminaat

Laminaat

10-01-2011 om 22:32

Een ring

Blijhoofd,

Geef hem een ring, met de datum van officieel samenwonen erin.
Even schrikken, maar meer commitment dan zijn huis verhuren kan het niet zijn.
Laminaat

dc

dc

11-01-2011 om 10:01

Herinrichten

Ik zou hem vragen wat hij wil veranderen, en het huis samen herinrichten, en samen wat kleine spulletjes te kopen ter vervanging van oude (tapijtjes, dingetjes). Hoeft niet veel te kosten, maar kan hem wel helpen om het huis meer van hem te laten voelen.

Een eigen plek?

Toen (destijds) vriend en ik gingen samenwonen was ik erg blij met een eigen plek die ik 'mocht' inrichten. Het liefst hadden we het hele huisje aangepakt, maar dat was financieel niet haalbaar. Ik heb een eigen leesplekje gemaakt met foto's en mijn roze schemerlamp. Voor die roze schemerlamp vindt hij verschrikkelijk, maar hij heeft tot nu toe in al onze huizen een plekje gekregen. Mijn eigen spullen maakte dat ik mij snel thuis voelde op mijn nieuwe plek. Misschien is hij ook blij met een dergelijk aanbod?
Maanve

Blijhoofd

Blijhoofd

11-01-2011 om 23:02

Dank

Dat naambordje vind ik een leuk idee.
De ring ook maar hij draagt geen sieraden.
In de woonkamer staat een mengeling van zijn en mijn spullen. Dus dat hebben we al gedaan.

Maar met dat naambordje kan ik wel iets.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.