Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Jip

Jip

20-03-2015 om 16:41

Schaamhaar en sauna

Binnenkort ga ik voor de eerste keer naar een sauna en ik vroeg me af wat de schaamhaarmode is. Helemaal kaal, een streepje of gewoon een net driehoekje.

Charis

Charis

20-03-2015 om 16:43

Anything goes

Maak je geen zorgen, in de sauna zie je alles voorbij komen. Doe waar je je prettig bij voelt.

Hadewich

Hadewich

20-03-2015 om 16:47

maakt niet uit

Doe waar je je prettig bij voelt!

Thursday Next

Thursday Next

20-03-2015 om 17:10

vlechtjes

en dan rood-wit-blauw geverfd is helemaal de trent

Nee hoor, je ziet van alles, maakt niet uit!

bertje1

bertje1

20-03-2015 om 19:04

hahaha vlechtjes

Celine

Celine

20-03-2015 om 20:38

Grappig

Dat je daar überhaupt over nadenkt.

Maar inderdaad, je ziet volgens mij van alles. Lekker doen wat jij fijn vindt.

Okie Dokie

Okie Dokie

20-03-2015 om 22:13

vgl. mij

Is de dikke lange haren bos, zonder bijwerken: puur natuur, weer in de mode!

Ulla

Ulla

21-03-2015 om 00:33

Haha

Jip wat een leuk grapje

Jip

Jip

21-03-2015 om 10:33

Kinderachtig

Sorry maar ik stel hier een serieuze vraag maar vind een aantal reacties nogal kinderachtig.
Als ik ergens voor het eerst naar toe ga, of dat dat dan een sjiek feest is of de sauna wil ik graag weten hoe anderen erbij lopen. Dus ja Celine, ik denk daar over na. Het maakt mij niet uit of anderen naar mij kijken, het gaat erover hoe ik me daarbij voel.

Celine

Celine

21-03-2015 om 11:03

Jip

Joh, wind je niet op - en dat bedoel ik niet negatief (neerbuigend of zo). Dat meen ik serieus.

Die reactie van mij zegt meer over mij (mijn verbazing dat jij over zoiets nadenkt waar ik dat niet zou doen) dan over jou. Was ook niet afzeikerig bedoelt, zoals jij het kennelijk wel opvat.

Dat geldt in het algemeen bij reacties op fora: je kan je beter niet te snel aangevallen voelen als een reactie je niet aanstaat. Mensen reageren vanuit hun gezichtspunt, hun ervaring, hoe zij zijn. Kijk vooral naar de reacties waar je wel wat mee kunt.

Veel plezier in de sauna! Heerlijk! En als het je bevalt kan je ook een Aufguss doen, helemaal heerlijk.

Katniss

Katniss

21-03-2015 om 11:19

Gewoon

Ik zou er niets speciaals van maken, je normale haardracht is goed genoeg.

Thursday Next

Thursday Next

21-03-2015 om 11:59

Jip

Ik maakte er wel een grap over maar bedoelde het niet vervelend, ik kan me best voorstellen hoor dat je je dat afvraagt!
Wat ik al zei, je ziet van alles. Sommige mensen (vooral mannen eigenlijk) gaan ook zo liggen of zitten dat alles zichtbaar is .
Leuk, voor het eerst naar de sauna! Veel plezier!

Ulla

Ulla

21-03-2015 om 15:51

Sorry

Ik dacht echt dat het niet serieus was...

Charis

Charis

21-03-2015 om 19:35

Nou

Als je voor de eerste keer naar een sauna gaat, kan ik me voorstellen dat je daar vragen over hebt. De meeste mensen moeten toch een soort drempel over om zich geheel naakt onder anderen te begeven. Het prettige van een (goede) sauna is dat je daar al heel snel niet meer naar kijkt omdat echt iedereen dus zo rondloopt. Dwz in de sauna zelf en de baden. Daarbuiten kun je lekker je badjas aantrekken.
Veel plezier, geniet ervan!

Dendy Pearson

Dendy Pearson

21-03-2015 om 21:33

Nou ja

Ik kan me voorstellen dat je je schaamhaar even wat bijwerkt als je zo bloot moet lopen. Als ik ga zwemmen check ik ook altijd even of er niets buiten mijn bikinibroekje piept.

Ik vind het geen gekke vraag.

Regelmatig

Ik ben een heel regelmatige saunabezoekster. Je ziet inderdaad wel alles voorbij komen, maar het meeste toch wel kaal of met een klein streepje. Dus als je jezelf helemaal zeker wilt voelen is kaal of een streepje prima.
Veel plezier!
Sanneke*

Katniss

Katniss

23-03-2015 om 13:52

Ik ga soort van regelmatig (1 a 2 keer per jaar), maar volgens mij is de verdeling kaal/behaard ongeveer 50/50. Vaak zijn het wel de jongeren die haarloos zijn en de ouderen (35+) die wat meer haar hebben. En om er gelijk maar even een waarde-oordeel aan te geven Ik vind het geen gezicht, dat kale (bij vrouwen niet, maar bij mannen al helemaal niet).

Jip

Jip

24-03-2015 om 08:22

Dankjewel

Iedereen alsnog bedankt voor de reacties, daar kan ik wat mee. Aangezien ik boven de 35 ben zorg ik dat mijn 'struikje' er gewoon netjes onderhouden uitziet want persoonlijk vind ik helemaal kaal ook geen gezicht.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.