Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

MRI

MRI

10-05-2009 om 15:01

Shit, de parkietjes zijn weggevlogen....

Ja die komen niet meer terug ik moet even mijn hart luchten....
Ze stonden in een kooi op het balkon vanwege het mooie weer. Dichte kooi natuurlijk. Maar ze zijn ontsnapt door een kapje van een etensbakje af te wippen. Dat kapje had ik wel met duct-tape extra versterkt, hier in huis lukte het ze nooit om uit te vliegen als de kooi dicht was en dit kapje op zo'n manier erop. Dus ik dacht echt dat het veilig was...
Ai, ai, ik kom er wel overheen maar straks komt mijn dochter thuis en die was toch wel behoorlijk dol op ze. Oh shit, ik voel me zo schuldig...

MariaRosa

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Ach

dit is sneu,sterkte met het nieuws vertellen aan je dochter.

Aw gossie

Nee, de kans is erg klein dat ze vanzelf terug komen. Maar hang eventueel samen met je dochter briefjes op bij de buurtsuper. Niet geschoten is altijd mis. Je weet maar nooit.
Veel sterkte voor je dochter. Bied haar maar een stevige mama schouder aan.

Tirza G.

Tirza G.

10-05-2009 om 19:06

Soms.........

komen ze terug. Althans, eentje. Maar twee........oef. Sterkte.

Tirza

Laminaat

Laminaat

10-05-2009 om 20:13

Soort zoekt soort

MariaRosa,

Parkietjes zoeken elkaar op. Ken je iemand in de buurt met een voliere? Goede kans dat ze daar blijven hangen. Zet ook een briefje bij de supermarkt en een oproep bij de dierenarts.
Succes,
Laminaat

MRI

MRI

10-05-2009 om 22:37 Topicstarter

Dank

voor jullie medeleven. Dochter was erg geschrokken verdrietig. Maar het viel ook weer een beetje mee omdat ze de kans op een knuffelkat ziet toenemen (wat ik nog n iet beloofd heb trouwens, eerst maar eens dit traject afwerken: briefjes bij de super, vogelopvang bellen etc.) Ik mis ze op dit moment meer dan dochter maar dat zegt nog niks. Echt, ik mis ze echt. Hoe je gehecht kunt raken aan van die beestjes van twaalf centimeter hoog. Maar intussen vind ik het ook lekker rustig, kom ik misschien eindelijk van die hoest af die ik al heb sinds ik parkieten in huis heb.
Als ze terugkomen laat ik het weten.

MR

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.