Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Arawen

Arawen

20-11-2012 om 12:37

Sinterklaasavond-alternatief

En voor de verandering nog maar eens een sinterklaas-draadje..
Door omstandigheden vieren wij dit jaar geen sinterklaas maar kerst met gedichtjes en kadootjes. We zullen op sinterklaasavond, 5 december, dan ook alleen zijn met onze jongste van 13. OK, geen echte 'gelovende leeftijd' meer, maar ik vind het zo sneu voor hem om dan maar helemaal niets te doen.. ik wil er eigenlijk toch wel iets gezelligs/aparts van maken, maar dan alternatief.
Had gedacht naar de nieuwste James Bond te gaan, maar die heeft ie helaas afgelopen weekend al gezien.. en ik heb even geen andere ideeen meer. Jullie wel??

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Fiorucci

Fiorucci

20-11-2012 om 18:13

Arawen

Wij gaan gourmetten met onze kinderen (12, 15 en 20 jaar) en ik heb voo ieder een chocoletter en een klein kadootje, en ik zorg voor een leuke film en wat sintlekkers die avond.

Mussie

Mussie

20-11-2012 om 19:46

Maak een gedicht

Ja joh, lekker eten, gourmet of stokbrood met lekkers. En wat marsepein en borstplaat om in de sfeer te blijven. En maak een gedicht. Of zelfs een kleine surprise voor de 13 jarige. En daar stop je een chocoladeletter in of een tijdschrift. En dan een film of een spelletje. Leuk hoor.

Arawen

Arawen

21-11-2012 om 19:47

Horrorfilm sint

Ja, ik zit inmiddels ook te denken aan gourmetten met een film na. Misschien die nieuwe film (vorig jaar dacht ik?) Sint, met Huub Stapel. Is een horrorfilm. Blijft een beetje 'in stijl' maar dan niet zo zoetsappig he.. Zoon is wel van een beetje bloed en geweld..
Maar nu weet ik niet zeker of die film misschien nog wel wat te ver gaat voor zijn 13 jaar. Kent iemand 'm?

Tigress

Tigress

26-11-2012 om 16:37

Horrorsint gezien

Als zoonlief wel van het bloed en geweld is lijkt me deze film niet zo'n probleem. De enge scénes zijn nou ook weer niet zó expliciet dat het bloed en zo van het scherm druipt. De omschrijving horror/komedie komt er best dichtbij. Probeer m anders te huren en kijk als hij er niet is. Kun je altijd nog beslissen.

Rosa van der Zanden

Rosa van der Zanden

27-11-2012 om 19:36

Youtube

Horrorsint is volledig op Youtube te zien.
Rosa van der Zanden

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.