Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

P

P

05-06-2012 om 20:28

Site met topografie: wereldwijd vlaggetjes plaatsen?

Wie weet nog de naam van de site die hier eens rondging? Je moet in verschillende levels wereldwijd vlaggen plaatsen en je krijgt heel veel punten als je vlakbij zit en heel weinig als je ver weg zit. Bij een bepaald aantal punten ga je een level hoger en wordt het steeds moeilijker.

Er waren een aantal mensen hier die het ook deden en zoon en ik willen het weer eens doen maar kunnen het niet meer vinden.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Mijn beste score

pijltje maar 42 km bij Dublin vandaan.
Ik mis de inzoom-functie, of kijk ik daar overheen?

Irene

Irene

06-06-2012 om 08:35

Yes

mijn beste score: 2km van Antananarivo
Ik zal er maar niet bij vertellen hoe gênant veel kilometer ik van allerlei veel bekender plaatsen afzat...

Vic

Vic

06-06-2012 om 09:17

Grappig

Mijn traveler iq is 100, terwijl ik er toch erg ver vanaf zat bij alle Aziatische landen Beste scores waren Londen (78 km) en Rome (90 km).

Klein!

Heel leuk, maar het schermpje is zo klein! Kan niet goed mikken, zit zó in Duitsland als ik Praag wil aanklikken. Zie niet hoe ik het groter krijg?

Vic

Vic

06-06-2012 om 09:31

Dat zei hij. Ik ben overigens niet verder gekomen dan level 4, dus dat is echt niet best.

Joepie

Ik vind dat ik mezelf wel een wereldburger mag noemen, hoor. Level 10 met 380.202 punten. Zelfs meer dan P

45909

leuk spel! maar ik mocht niet verder als level 10 omdat ik geen 50.000 had gehaald..
Nog maar een poging doen.

Irene

Irene

06-06-2012 om 17:40

Oef

vanmiddag heeft zoon (8 jaar) het ook een keer geprobeerd en kwam prompt tot level 9. "leuk wel", vond hij, maar toen ging hij toch maar weer liever minecraft spelen...

Mea Proefrok

Mea Proefrok

06-06-2012 om 21:12

Leuk!

Mijn IQ is 100. Hmmm. Ik was goed in de Amerika's, Europa en het Midden-Oosten. Azie ben ik reteslecht in en bij Trinidad en Tabago zat ik er 6000 kilometer naast. Verkeerde oceaan. Ahum.
Het spelletje zei "OK, we're impressed" maar dat komt omdat het vermoedelijk een Amerikaans spelletje is en Amerikanen zijn al impressed als je uit een ander land KOMT. Dat vinden ze op zich al vrij wonderbaarlijk.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.