Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Lys Lionne

Lys Lionne

14-12-2008 om 23:31

Slot e.r. gemist

Ohhh wat giga irritant: E.R. begon gisteren kennelijk (nog!) later dan in de gids stond, want de laatste minuten staan niet op de schijf Het beeld ging op zwart juist op het moment dat er brand ontstond bij Sam thuis.... wat is er toen nog gebeurd?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Zucht, e.r.

Als jij nou de rest van de aflevering even vertelt... ik dacht er sinds eeuwen weer eens op tijd aan, vergeet ik naar 1 te zappen... hopeloos, deze serie heb ik bijna volledig gemist.

Maar wat er verder bij Sam gebeurt is nog niet bekend, jongetje gooit brandend glaasje om en de tafel staat in de fik, verder zien we het volgende week vrees ik! (Als ik het dan niet wéér vergeet, grmpf.)
Even denken, want er waren volgens mij nog een paar cliffhangers, kom er nu even niet op!
En hoe zit het nu met Neela, heeft ze iets met dokter hoe-heet-ie-ook-weer, met dat sikje, hij wilde even iets tegen haar zeggen maar toen kwam er iemand tussen.
Oja en Abby kwam thuis met zoontje na een aanvaring met die biljartende man waar Luka moeilijk over deed omdat ze hem zoveel aandacht gaf (die man blijkt uiteindelijk haar vader te zijn en ze neemt woedend een taxi); dan komt ze dus thuis, ze doet het licht aan en dan zit er een vent in haar kamer, wie dat is weet ik ook niet.
Wie herinnert me er volgende week ff op tijd aan ))

Kaaskopje

Kaaskopje

15-12-2008 om 00:49

Die vent

is behandelt door Luca en hij is daar slechter uit gekomen dan de bedoeling was. Daardoor is hij zijn werk kwijt, zijn gezin kwijt en dergelijke en daar is hij kwaad over, zo kwaad dat hij wraaklustig is geworden. Hij stalkt het gezin al een poosje en nu, wat wel te verwachten was, is hij dus ook hun huis binnen gedrongen. Wel eng eigenlijk.

Lys Lionne

Lys Lionne

15-12-2008 om 09:49

Neela

Nee, Neela "heeft" nu wat met die nieuwe dokter (beetje donker type), maar die moest zich eerst nog losweken van de vrouw en dochter van zijn voormalige partner. Die is overleden en hij had belooft voor vrouw en dochter te zorgen....nam dat iets te letterlijk geloof ik Maar dokter-met-sikje heeft nog wel een oogje op Neela, hij heeft haar echter (op advies van Pratt) iets teveel tijd en ruimte gegeven om over de dood van haar man heen te komen.

Hè jakkes, dat die stalker nu ineens bij Abby op de bank zat zeg, ieeewwww!! Ook verrassend trouwens dat die biljarter haar vader blijkt te zijn. Is die ooit weleens n het verhaal genoemd eigenlijk?

Over de brand bij Sam is dus niks meer te zien geweest. Dat wordt vast een spannende aflevering volgende week.

Tirza G.

Tirza G.

15-12-2008 om 23:14

Thuis

En al dat thúis gedoe. Hop, rotzooien op de ER. En niet al die thuissituaties er bij, ik wil niet weten waar ze wonen. Dat huis van nurse Hathaway, met die sneue klapdeur, dat was nog nét dragelijk omdat dr. Ross daar wel eens mysterieus op de drempel stond. Maar verder wil ik geen appartementen zien. Zie-ken-huis-serie.

Tirza

Nee, eens met tirza

Geen huizen. Ziekenhuizen, die wil ik zien .
En inderdaad Cobi, ik dacht Kerry (die inderdaad afscheid nam, voor mij dus volslagen plotseling) ook zonder stok weg te zien wandelen? Wondertje gebeurd?

Bedankt Lys en Kaaskopje, die enge vent heb ik inderdaad een keer eerder gezien in een ER-flard, in een rechtszaak tegen Luka. Herinner het me nu weer.

Oja en Pratt werd gearresteerd, iets met illegaal medicijnen verstrekken geloof ik? Wat heeft die uitgevreten?

Pfff, ik mis Carter en Ross wel hoor! En nurse Hathaway inderdaad.

Bij eerdere series had je trouwens wel eens een herhaling op maandagochtend, dat is tegenwoordig volgens mij ook niet meer zo. Pech zeg.

Kerry

Is dacht ik al in een vorig seizoen geopereerd waardoor de stok weg kon.

MiMi

MiMi

20-12-2008 om 14:48

Kerry is inderdaad al lange tijd stok-loos

Kerry is inderdaad al in de vorige serie behandeld aan het kwaal waardoor ze al deze HELE serie al zonder stok loopt, wel een beetje opletten dames

tonny

tonny

20-12-2008 om 17:28

Er komt zaterdag helemaal niet.,..

we gaan nu de kerstprogrammering in... De eerstvolgende uitzending is op 3 januari in het nieuwe jaar.

tonny

Lys Lionne

Lys Lionne

20-12-2008 om 23:17

Grumble

Had ik eens een zaterdagavond tijd voor ER, zit ik voor Jan Joker voor de buis, gggrrrrooommmmmmmm!!!!

Oh, gelukkig

Want ik lees dit draadje nu pas weer en had er wéér niet aan gedacht!

Kaaskopje

Kaaskopje

21-12-2008 om 02:04

Was vanavond ook wat teleurgesteld

maar gelukkig 3 januari dus weer?

tonny

tonny

21-12-2008 om 12:04

Site van de avro

houdt je op de hoogte zodat je teleurstellingen voor kunt zijn.

tonny

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.