Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

jessica 5

jessica 5

19-12-2010 om 01:18

Sneeuw


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Nasha 1st

Nasha 1st

20-12-2010 om 21:04

Ja

meer dan 4 wielen bedoelde ik inderdaad...en die begrenzer moet zo ingesteld worden dat bij dit soort weersomstandigheden die monsters ook niet harder rijden dan nodig!

Kiki

Kiki

20-12-2010 om 21:16

En welke ambtenaar heeft vergeten die a9 te pekelen

Sta ik eerst drie-kwartier een halve meter sneeuw van mijn auto te vegen, en passant even mijn buurman zijn auto uit de parkeerplek te duwen, mag ik overal maar 50 terwijl de snelwegen schoon zijn, zit ik te vloeken op mensen die hun dak niet sneeuwvrij hebben gemaakt zodat ik een halve kilo sneeuw die van hun dak op mijn auto terechtkom zodat ik niets meer zie (omdat ik natuurlijk wel mijn auto sneeuwvrij heb gemaakt, maar vergeten ben het ijs van mijn ruitenwissers af te wrikken) en is de A9 zo'n spiegelende ijsbaan dat ik ondanks winterbanden bijna tegen de vangrail spetter en dat allemaal omdat de A9 niet gestrooid is. (en daar dan ineens geen borden met 50 staan)

Ik sluit me aan bij Nasha, warm water moet het regenen en wel heel snel!

Overigens mag gemeente Heemskerk wel eens strooizout kopen, daar is helemaal niets gestrooid

kaatje1972

kaatje1972

21-12-2010 om 15:10

Word knettergek van die sneeuw!

Ik heb niet alles gelezen maar ik moet effe klagen hoor

Knettergek word ik van die sneeuw! Kan al dagen de deur niet meer uit met mijn (handbewogen) rolstoel. Ik kom er gewoon niet doorheen ....
Nog geen halfje brood kan ik halen en zelfs de brievenbus om de hoek is onbereikbaar voor mij. Gelukkig heb ik hulp en lang leve Appie die mijn boodschappen thuis komt brengen want anders had ik toch echt een probleem gehad. Ben als het ware ingesneeuwd

Tuurlijk is het leuk voor kinderen (mijn dochter wil het liefst 's morgens in haar pyama al de tuin in maar van mij mag het heeeeeeeel snel en heeeeeeeeeeel hard gaan dooien!!

Sorry voor de sneeuwliefhebbers maar ik moest effe gallen

Ben er ook klaar mee

verder is er een enorme opstapeling van ijpegels aan het groeien uit de dakgoot (stuk de rest van de straat heeft het niet zo erg ??) en ik ben op de fiets naar een afspraak gegaan en bijna uitgegleden. De auto is gelukkig wel weer uitgegraven en staat nu op een betere plek zonder bult ijs.

nee, we moeten komende dagen reizen (oma is dood aan het gaan, dik 2 uur rijden normale reistijd) dus het zou ons goed uitkomen als het gaat dooien, wel zo veilig.

Nasha 1st

Nasha 1st

21-12-2010 om 19:49

Vandaag....

ik hoest al anderhalve week als een zeehondje, dus ik dacht, laat ik voor de Kerst nog even de huisarts met een bezoekje vereren, ziet die man me dit jaar ook nog een keer. En ja, ik kon zowaar meteen terecht, om 8:40 wel te verstaan! Yes! Gauw de auto schoon, kinderen aangespoord, man uit bed geroepen....Bij het voor de deur rijden vond ik in de parallelstraat al een verdachte rij auto's staan, maar ach, dat kwam vast van de vrachtwagen voor C1000....Niet dus....Terwijl ik de straat in rij denk ik al, sjips...Kinderen achterin: wat is er? waarom rijden we zo langzaam? enzenz....8:30 komt al verdacht dichtbij....Ik draai bij het stoplicht naar rechts en flop, in de volgende file....Uiteindelijk heb ik, over een stuk van 100 meter, 15 minuten gedaan!!! Ik ben echt net op tijd bij school, gooi de kinderen er uit, spring er weer in en sjees (zo hard als kan...) richting huisarts. Gooi de auto op een plek waar je eigenlijk niet mag parkeren (ja, laden en lossen, maar het busje dat er staat, staat er duidelijk al de gehele nacht!)....Hijgend kom ik om 8:40 de praktijk binnen.....om er daar achter te komen dat de huisarts weer een kwartier uitloopt ))

File in mijn durp, het mot niet gekker gaan worden!!!!!

Vic

Vic

21-12-2010 om 21:10

Gratis koffie

Ik zou vanmorgen om 09.15 uur een collega oppikken bij een station 9 km verderop. Normaal gesproken max. 20 minuutjes rijden, dus om 08.45 uur vertrokken. Het was al snel duidelijk dat ik dat niet ging redden, dus maar even gesmst dat het een kwartiertje later werd. Uiteindelijk kwam ik om 09.50 aan! Gelukkig werd er door de NS gratis koffie uitgedeeld in de kiosk, en had ze zich vermaakt met het lezen van de Privé en de Story (niet gekocht, maar uit het schap). We hadden om 10 uur afgesproken bij een klant, maar ook dat hebben we natuurlijk niet gehaald. Pas rond 11 uur had ik dus pas mijn eerste koffie op ;-(
Vanmiddag ben ik maar een beetje op tijd van kantoor weg gegaan. Het zat verbazingwekkend mee, ik was binnen 3 kwartier bij de bso. Al in geen tijden is het zo vlotjes gegaan op een dinsdag.

Margriet*

Margriet*

21-12-2010 om 21:47

Ging best

Maar voor mensen in rolstoelen en oude van dagen is het hier geen doorkomen aan. Zag bij de EO een programma met oudjes die zitten te vereenzamen. Sorry dames maar da's nog een stukkie erger. Maar goed jullie mogen ook klagen hoor!
In Amsterdam is er ook beroerd gestrooid. Zeker met de fiets door 15 cm drap bij een stoplicht. Fijn!

Margriet*

Margriet*

21-12-2010 om 21:47

Of is het

drab? Geloof het wel.

Zat van het winterweer

Wij zitten noodgedwongen thuis vandaag. Het vieren van de kerst bij vrienden in verweggistan (250 km van ons huis.) kan niet wegens het weer.

Dit hadden we niet zo gepland.

Fiorucci

Fiorucci

26-12-2010 om 13:56

Nikus

Daarom hanteer ik met kerst altijd een planB voor noodgevallen, en heb ik ook altijd eten in huis.
Plan B is hier spelletjes doen, tv kijken en lekker eten...in pyama.

Genoten van het winterweer

Hier juist genoten. Ja, het was inderdaad even glibberen met de auto naar de start van de Kerst-wandeling, maar daarna heerlijk met het hele gezin door de bossen en over de heide getrokken, in een prachtig winterlandschap en onder een mooi zonnetje. Thermosflesje thee mee, om onderweg op een besneeuwd bankje op te drinken. Een heerlijke manier om je Tweede Kerstdag door te brengen !

Martine

lennest

lennest

26-12-2010 om 19:21

30-km zone

Yes! Door de sneeuw houdt iedereen zich keurig aan de 30-km zone! (kan ook niet anders !)

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.