Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Vic

Vic

30-01-2011 om 11:05

Songfestival

Vanavond de selectie van de Nederlandse inzending voor het Eurovisie songfestival. Gelukkig ná BZV, dus dat hoef je niet te missen. Gaan jullie kijken? Ik krijg er altijd wel wat van mee, maar nu mijn favoriete band mee doet ga ik zeker kijken

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Fiorucci

Fiorucci

30-01-2011 om 12:22

Nope

Ehm nee sorry, maar ik wens de liefhebbers veel plezier! En dat geldt ook voor BZV.

No way

Top Gear immers, op de BBC!

merene

merene

30-01-2011 om 20:54

Ik ga kijken. Ik ben erg nieuwsgierig.

NaShA

NaShA

30-01-2011 om 21:44

Toevallig

zap ik net langs tijdens het 1e nummer...vond ik niks, 2e was al beter, en nu bij 3 val ik weer bijna in slaap....

NaShA

NaShA

30-01-2011 om 21:56

Nummer 2

is de enige waarvan ik zeg, maakt kans....de rest, helemaal niks...maar ja, niemand luistert ooit naar mij, dus ze zullen nummer 5 wel sturen.

Vic

Vic

30-01-2011 om 22:11

Geweldige liedjes

Ik vond alle nummers echte 3 J's liedjes, dus helemaal goed. Jan Dulles vind ik sowieso geweldig, wat hij ook zingt Het vierde nummer vond ik het mooist, maar niet echt geschikt voor het songfestival. Tot verontwaardiging van mijn dochter, die bij hoge uitzondering tijdens een Popstars/Idols/TVOH finale eens mag sms'en, heb ik voor het tweede liedje gestemd.

NaShA

NaShA

31-01-2011 om 10:47

Mwah en wat ik al dacht...

ik vond niet alle liedjes even geweldig....ben ook geen 3J fan, maar 2 en 5 waren wel aardig. En wat ik al dacht, jury was zo lyrisch over 5, die werd het....zelf vond ik 2 leuker, maar goed...We zullen zien....

Vic

Vic

31-01-2011 om 10:49

Nasha

Leuk dat je even komt meekletsen hier. Het leeft nog niet erg, merk ik

Kaaskopje

Kaaskopje

31-01-2011 om 12:32

Begreep de uitslag wel

Ik heb geen cd's van ze maar ik hou wel van de 3 J's. Nummer 2 was een vlotter nummer, maar ik verloor al vrij snel mijn interesse en dat is niet de bedoeling lijkt me. Ik vond alle 5 de nummers de moeite waard, waarvan 2 wat minder, maar of hun kwaliteiten overkomen bij 'Europa' betwijfel ik. Daarvoor is het te mooi.

NaShA

NaShA

31-01-2011 om 18:54

Ex van jan (ot)

is een vreselijk slechte presentatrice....het is dat het zo lekker oogt volgens mij dat de TROS haar nog handhaaft, maar man o man...

Vic

Vic

31-01-2011 om 22:02

Ik vraag me echt af waarom Yolanthe nog steeds mag presenteren. Ze staat er knullig bij en probeert spontaan vragen te stellen, terwijl ze ondertussen op haar kaartjes kijkt en hakkelt bij de voorgeschreven tekst. En dan hebben ze haar ook nog zo'n sneu kort jurkje aangetrokken. Als het 10 cm langer was geweest was het nog steeds kort, maar had er tenminste model in gezeten.

NaShA

NaShA

31-01-2011 om 22:17

Het rokje!

ja! V E R S C H R I K K E L I J K!

Wilma

Wilma

01-02-2011 om 14:42

En dat ze de microfoon niet wilde afgeven

Dat was zelfs bij De Wereld Draait Door, stelt Yolanthe een vent een vraag, houdt ze tijdens zijn antwoord de microfoon gewoon bij zichzelf. Verstond je dus niks !

Nee, gewoon naast Wesley mooi staan wezen, verder niks en vooral níet presenteren!

Groetjes,
Wilma

Chippie

Chippie

01-02-2011 om 18:27

Mooi wezen

Tja, ze heeft een leuk, geplamuurd, koppie met prachtige haren. Maar voor de rest vond ik het nogal tegenvallen, flubberknieen enzo. Wie had haar dat vreselijk sletterige jurkje aangetrokken. Brrrr.

Wilma

Wilma

02-02-2011 om 09:45

Hè, flubberknieen

Die heb ik gemist .

Groetjes,
Wilma

Dat jullie überhaupt nog kijken!

Echt vreselijk, er is geen fractie meer over van wat het vroegâh was. Geen wonder dat ze geen fatsoenlijke presentator en juryleden meer kunnen krijgen.
Bovenstaande staat los van de liedjes die er ten gehore zijn gebracht. Die liedjes zijn (volgens mij) hardstikke leuk, maar hebben bij voorbaat al geen schijn van kans.
En om het nou over de "flubberknieen" van Yolanthe te hebben vind ik erg beledigend, die heb ik namelijk ook. Als ze dik was geweest of wijnvlekken in haar gezicht had gehad, had je dan op dezelfde denigrerende manier daar ook zo over gepraat?

Gr. Poezie.

Chippie

Chippie

02-02-2011 om 12:10

Poezie

Ik heb er langs heen gezapt en inderdaad ik vond alles één troosteloze bende. Het decor, Yolanthe, presentatie, jurkje, de kleding van de heren... Brrr! Snel doorgezapt maar je hebt maar 3 seconden nodig om te zien dat dit allemaal niets gaat worden.

En inderdaad, beetje onaardig van mij. Ook ik wel wat flubberknietjes. Maar zelfs met carnaval trek ik niet zo´n zeemeerminpakje aan! En ja flubberknietjes vallen me pas op als er verder weinig inhoud te bespeuren valt. Ik snap eigenlijk ook niet dat ze zich hier voor leent. Ik vind haar niet direct klasse hebben maar ze heeft toch genoeg middelen om ´klasse´ in te kopen. Bovendien zou ik in haar positie alleen de dingen doen die ik echt leuk vindt. De documentaire over haar goede doel heeft me destijds verrast. In Italie wordt ze ongetwijfeld op handen gedragen en kan ze genoeg leuke klusjes doen. En nee, ik kan me niet voorstellen dat ze het nu echt leuk vond om in zo´n buurthuisdecor, in zo´n fluttig jurkje de helden uit Volendam aan te kondigen...

Wilma

Wilma

02-02-2011 om 15:59

Dat dacht ik dus ook

Dan moet ze iets anders gaan doen en niet presenteren. Maar ja, ze zal er wel een bulk geld voor krijgen denk ik. Maar zou 't in omroepland nu zó slecht gesteld zijn met de presentatrices, dat ze juist háár uitkiezen?

En ik heb 't ook niet écht gekeken, alleen wat erheen gezapt tijdens de reclame van een programma waar ik wél naar keek.
Hoe 't winnende liedje is weet ik trouwens niet eens, is dat wat ?

Groetjes,
Wilma

NaShA

NaShA

03-02-2011 om 12:27

Kaaskopje

Kaaskopje

03-02-2011 om 13:55

Straalde nergens

Dat de show nergens straalde vond ik ook. Wat een kale boel. Maar de kleding van de 3 J's wordt bij het Songfestival 'opgeleukt' begreep ik. We moesten afwachten.
Voor de rest vind ik de mening over de kleding van de 3 J's, uiterlijkheden en de kleding van Yolanthe vooral een kwestie van smaak. En hoe Yolanthe haar werk deed vond ik best professioneel. Geen gezelligheden dat het allemaal zo toppie was, nee gewoon aankondigen. Dat vond ik eigenlijk wel prima.
Ik sluit me bij Poezie aan dat commentaar op lichaamsdelen niet aardig is. Die heb je nu eenmaal, of je onbekend of bekend bent of niet.

NaShA

NaShA

03-02-2011 om 14:00

daar ben ik het ook wel mee eens, aan de andere kant, als je van jezelf weet dat je niet zulk mooie knieeen hebt (ik heb er eigenlijk niet zo opgelet), dan is het juist verstandiger een kleedje te kiezen dat dat bedekt...dat vind ik dan weer wel...

Kaaskopje

Kaaskopje

03-02-2011 om 15:25

Kleedje

Ik zie nu twee kleedjes voor me die op haar knieën zijn geplakt)
Ik ben met je eens dat je je bij een openbaar optreden het beste zo voordelig mogelijk kunt aankleden, maar er zijn ook mensen die ik gewoon niet zo knap vindt, terwijl anderen daar anders over denken. Moeten die dan een kleedje over hun hoofd trekken, omdat sommigen hun uiterlijk niet mooi vinden?
Je zou ook kunnen zeggen dat als iemand als Yolanthe zich niet schaamt voor wat minder fraaie knieën dat een opluchting kan betekenen voor vrouwen die zich daar wel druk om maken.

Wilma

Wilma

03-02-2011 om 15:44

Gewoon helemáál onder een kleedje dan maar?

Haha, kleedjes op knieën, kleedjes voor 't hoofd en sommigen die op teevee komen mogen wel helemáál onder 't kleedje .

En ik ben 't met Nasha eens dat je dan toch probeert zo voordelig mogelijk te kleden. Maar goed, wat de één lelijk vindt, kan een ander wel mooi vinden.

Groetjes,
Wilma

NaShA

NaShA

03-02-2011 om 15:58

Welja

onder de kleedjes ermee!

Maar zou ze dit jurkje echt zelf mooi gevonden hebben??? Ik kan me dat haast niet voorstellen, want wat ik ook over Yolanthe vind (en dat ga ik hier allemaal niet neerzetten , over het algemeen is haar kleding toch gewoon prima. En dan ineens deze uitspatting. Hij was ook gewoon niet mooi!

http://www.ad.nl/ad/nl/1022/celebs/article/detail/565857/2011/01/31/Sexy-jurkje-Yolanthe-zorgt-voor-ophef.dhtml

ijsvogeltje

ijsvogeltje

03-02-2011 om 16:42

Flubberknieën?

Pfoe, als jullie vinden dat zij al flubberknieën heeft, dan durf ik helemaal nooit meer in een jurkje. Man man, ik zou willen dat ik zo'n strak lijf had, en ik vermoed dat dat voor veel meer OOL'ers geldt (en dan pas ik nog wel in een maat 36). Wat een gezeur dat ze er de knieën niet voor heeft zegt, allemaal kift!
Maar ik deel de mening dat ze nu niet bepaald een goede presentatrice is. Ik vind het allemaal toch wat gemaakt overkomen.
En die zingende J's: tot mijn schaamte moet ik zeggen dat ik ze nog helemaal niet kende... En mijn eerste indruk tijdens het songfestival was niet echt positief van die mannen. Of zijn ze normaal leuker?

Kaaskopje

Kaaskopje

03-02-2011 om 21:41

Net in de vrienden van amstellive

zong Jan Dulles De kleur is rood van Marco Borsato en ik kan niet anders zeggen dan dat het een hele goede zanger is. Dat hij, en de andere J's, geen gepolijst uiterlijk heeft vind ik juist geen probleem.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.