Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

song

song

21-01-2010 om 13:13

Songtekst en naam artiest

Ik ben op zoek naar de naam van de artiest en de naam van een de song. In het refrein komt de tekst voor: you don't even know to say how sorry. Het wordt gezongen door een Amerikaanse vrouw en ik ben haar naam kwijt. Volgens mij was zij ooit getroffen door borstkanker. En meer weet ik niet meer....

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Puck

Puck

21-01-2010 om 13:25

Misschien, 2 gokjes

.. even googelen?
Ik weet niet wie je bedoelt, maar bij google geeft jouw tekst geen hits, maar "you don't have to say you're sorry" dan kom ik op Vanessa Williams uit. Een andere amerikaanse zangeres die borstkanker heeft gehad is Olivia Newton John.

Sancy

Sancy

21-01-2010 om 13:54

2 dingen

Weet je zeker dat je dat tekstdeel correct geschreven hebt? De woordvolgorde komt wat vreemd over, ik zou eerder verwachten "you don't even know how to say sorry" dan "you don't even know to say how sorry".
En Olivia Newton-John is een Britse Australische, geen Amerikaanse

Hannette

Hannette

21-01-2010 om 13:55

Zangeressen

Amerikaanse zangeres, naast die diePucknoemde, met borstkanker: Anastacia
Australische: Kylie Minogue
Britse: Dusty Springfield en Vicki Brown (moeder van Sam Brown)

Hannette

Hannette

21-01-2010 om 14:01

Aanvulling

Hier nog een lijstje uit de Engelstalige Wiki:
ccupation" target="_blank" rel="nofollow">http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_breast_cancer_patients_according_tccupation
Als je kijkt nij singing kom je de zangersessen tegen. Namen oa Carly Simon, Melissa Etheridge, Sheryl Crow, Minnie Ripperton (Je weet wel, van dat heal hoog gezongen Loving you)
Wie weet kom je op de naam als je dit rijtje langs loopt.

Vanessa williams

Ik kom ook op Vanessa Williams uit:

You Don't Have to Say You're Sorry by Vanessa Williams
You don't have to say you're sorry ...You don't have to say you're sorry ...I don't need those words to know you care. ...Explanations aren't required even though you think you should ...I don't need to know the reasons, No, not even if they're good ...You don't have to say you're sorry, But I sure do wish you would ...You don't have to say you're sorry ...You don't have to say you're sorry, no ...No, you shouldn't have to live that w...You don't have to say you're sorry ...Cause we're both too old it's t...Well they say when you love someone, forgi...You don't have to say you're sorry, But I sure do wish you would ...Explanations aren't required, even though you think you should ...I don't need to know the re...No, not even if they're good ...You don't have to say you're sorry ...But I sure do wish you would, I wish you would

Katja

Katja

24-01-2010 om 23:44

Volgens mij..

.. heeft Melissa Etheridge ook bk gehad.

Katja

Puck

Puck

25-01-2010 om 16:34

Song, ben je er al uit

Song, kan je wat met de suggesties? Wie is het nu?

Yoly

Yoly

28-01-2010 om 19:36

Shakira?

Hoi Song, het meest voor de hand liggend vindt ik een ballad genaamd Illegal van Shakira. Ze heeft geen borstkanker gehad maar het refrein komt aardig overeen:

You don't even know the meaning of the words I'm sorry, you said you would love me till you die, as far as I know you're still alive.

Laat even weten want anders blijven we allemaal nadenken.

Overigens was mijn forumnaam eerst Shali maar ik kon nergens meer mijn wachtwoord vinden.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.