Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

sluisje

sluisje

08-01-2009 om 17:00

Sorry voor iedereen die mij advies heeft gegeven

hierbij iedereen bedankt voor al
jullie advies

sorry dat ik daar niet op gereareert heb

nogmaals sorry en nogmaals iedereen bedankt hierbij

groet sluisje

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Guinevere

Guinevere

08-01-2009 om 17:29

Sluisje

Fijn, dank je! Ik weet niet of ik bij jouw adviesgevers hoor trouwens.
Maar ik vind het ook altijd wel fijn als de oorspronkelijke vraagsteller nog eens een paar keer reageert of de afloop van de geschiedenis vertelt. Dat geeft me het idee dat er iets gebeurt met al mijn wijze raad

emmonis

emmonis

08-01-2009 om 20:49

Sluisje

Het was niet mijn bedoeling dat je je nu zo ongemakkelijk voelt. Het is soms heel moeilijk om goed te communiceren met alleen letters. Dat vind ik in ieder geval.

Jeetje sonja

het lijkt zo wel nooit goed te zijn. Eerst zeg je in haar posting over schaatsen dat ze nooit reageerd op anderen en'/ of tips. Nu bied ze haar excuses aan, is het ook weer niet goed.
En zoals Altair ook schreef is het helemaal niet verplicht om mee te discusiƫren in andere draadjes. En eerlijk gezegd heb ik jou nog niet (vaak) een eigen posting zien maken, heb je alleen maar gereageerd en niet altijd even aardig. "Mag" dat dan wel, reageren, maar niets zelf starten?! (Of ik heb niet goed opgelet
Dus andere forummers : Sonja is dus een andere sonja dan ik ben!
groetjes, Sonj@

Monique D*

Monique D*

11-01-2009 om 15:12

O jee.. ik maar mij daar ook schuldig aan..

Ik maak mij soms ook schuldig aan het feit dat ik niet meer reageer op reacties op mijn posting. Dat is niet beleefd, dat geef ik onmiddellijk toe. Maar dit kan ook afhankelijk zijn van een aantal omstandigheden. Soms ben je niet in staat om te reageren omdat de computer is gecrashed, je geen tijd hebt om achter de pc te gaan of je wordt in beslag genomen door andere dingen die IRL kunnen plaatsnemen. En zoals in mijn geval, van maandag tot en met vrijdag full-time zit ik achter de computer mensen telefonisch of per mail te helpen om hun computerproblemen op te lossen, waardoor ik thuis totaal geen behoefte heb om de computer aan te raken. Dan kan ineens, bijvoorbeeld in een weekend, vakantie of een vrije dag de behoefte bij mij omhoog kruipen om eens OOL te bezoeken. En dan kom ik mijn draadje tegen (misschien na enige weken) met een aantal reacties, waarbij misschien ook nog een boze reactie van Sonja tussen zit. Dat draadje is dan al oud geworden, niemand bekijkt dit meer. Dat weet ik, want als ik weer reageer op die reacties krijg ik zelf ook geen antwoord meer...
Nogmaals, het komt niet beleefd over om geen reactie te krijgen op jouw bericht van de starter van de draad, maar dit kan een aantal oorzaken hebben. Denk daar maar eens over na.
En wat het Nederlands van Sluisje betreft? Maakt het wat uit dat ze niet in correct Nederlands haar bericht in elkaar zet? Is dat een regel? Jij gaat ervan uit dat ze daarom bang is om te reageren. Maar ze kan toch wel een draadje starten? OOl is voor iedereen, zolang de postings maar leesbaar en duidelijk zijn. En als het niet zo is, dan kan je haar toch vragen stellen zodat het wel duidelijk voor jou wordt?

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.