Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Gerdina

Gerdina

22-09-2012 om 11:47

Spaans lesboek

Onze dochter (groep 5) heeft sinds dit jaar Spaans op school. Ze krijgt hiervoor ook huiswerk. Maar dit zijn alleen stencils met de opgaven. Ze heeft op school ook niet echt een boek of zo. Nu spreken man en ik allebei geen spaans en we proberen het nu met vertaalsites op internet. Maar dat werkt niet echt ideaal.
Is er een boek met de basis van spaans? Dus met wat algemene zinnen maar ook met lijstjes met werkwoordvervoegingen enzo?
Er zou wel aan de meester Spaans gevraagd worden of er een nederlandse instructie bij het huiswerk kan komen, maar ik weet niet of dat al gebeurd is. Het zat er deze week nog niet bij iig.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Maria

Maria

22-09-2012 om 21:59

Juan y rosa

Is de methode die ze op onze basisschool gebruiken voor Spaans vanaf groep 7.
Je kunt ook kijken op de website van Intertaal.

Succes,
Maria

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Marie

Marie

23-09-2012 om 13:06

Stencils?

Hoi
Die stencils zijn toch ook ergens kopietjes van?
Waarvan dan? Heb je haar meester of juf daar al naar gevraagd? En waarom doet school het op die manier?

Jaymza

Jaymza

23-09-2012 om 17:05

Stencils?

Goh die heb ik de laatste dertig jaar niet meer geZien. Bestaan er echt nog stencilmachines?

Jaymza

Gerdina

Gerdina

24-09-2012 om 12:29

Bedankt!

Ik zal die boeken en de site opzoeken.
En Jaymza het zijn inderdaad geen stencils maar kopieën. Is gewoon een woord wat in mijn hoofd zit voor zo'n soort blaadje .
Ik zal op school ook nog eens verder vragen. Ik kon op de blaadjes geen naam van de methode vinden.
Maar ik vind het sowieso wel handig om een soort naslagwerk te hebben.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.