Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Roos

Roos

26-11-2008 om 01:45

Spoed; hulp gezocht bij vinden liedjes

Voor een uitvaart ben ik op zoek naar cd's (of downloads) van de volgende liedjes
Sesamstraat; blauw en geel


http://www.youtube.com/watch?v=YeA6kYj3nJg
En van Wim Kan het liedje jongens met rode strepen.
We hebben ze op dvd maar dus niet op cd en willen ze graag draaien tijdens de uitvaart, vooral het liedje van sesamstraat.
Of weet iemand misschien of je muziek van dvd over kan zetten op cd?
Roos

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Angela67

Angela67

26-11-2008 om 08:10

Roos

Roos,
helaas kan ik je niet helpen aan de muziek, maar wel wat tips/ideeen:
*neem een simpele dvd recorder mee en speel daar op af
*download van limewire de liedjes, als het dan MP3 formaat is kun je het via een computerprogrammaatje overzetten naar wav file. Maar daar moet je dan wel inderdaad wat handigheid in hebben en ik ben bang dat jullie niet zoveel tijd hebben
*stop de dvd in je computer, kijk of je de nummers als losse bestanden zien staan en als de extensie wav. is kan je deze kopieren naar de harde schijf. dan testen of het goed klinkt en dan kopieren op beschrijfbare cd.
Groet,
angela

Roos

Roos

26-11-2008 om 09:57

Limewire

Via limewire kan ik ze niet vinden. En als ik de dvd in de pc doe, kan ik hem niet rippen helaas. Ik kan via google ook geen cd vinden waar het liedje van sesamstraat op zou kunnen staan. Misschien is hij dus wel niet op cd uitgebracht...
Ik blijf zoeken.
Roos

Roos

ik ben druk voor je op zoek...
ik dacht hem even gevonden te hebben, liedje drie kleuren, ik dacht misschien zoeken we op d everkeerde naam, helaas anders liedje (die cd heb ik hier liggen grr)

ik heb met kippevel het liedje besluisterd! ik blijf nog even zoeken.,.

anders kan je een laptop met boxjes meenemen!!!! dan kan je hem ook laten horen!

Roos

weet je zeker dat het liedje blauw en geel heet???

Mamba

Mamba

26-11-2008 om 10:46

Kan je het niet van youtube downloaden?

Ik heb weleens gehoord dat dit kan. Misschien kan je Sesamstraat zelf mailen. Itunesstore heeft het niet, heb net voor je gekeken. Misschien dat de apparatuur bij het uitvaartcentrum wel dvd's 'pakt', dat kan je ook nog proberen.
Sterkte, Mamba

Roos en mamba

ik heb via de officele site van sesamstraat iemand aan de foon gehad die me heeft doorgestuurd naar twee uitgevers, die me misschien konden helpen, heb er 1 gesproken die het niet kon vinden, maar die is nog aan het zoeken voor me...
de andere was in bespreking en moet ik met een half uurtje terug bellen..

Site

heb op de site van de jongen die het liedje op zijn youtube heeft staan gevraagd of hij weet of het nummer op cd bestaat...
meer kan ik even niet bedenken om aan het liedje te komen..
ik bel zo de andere uitgever nog dat hoor je nog even

Andere uitgever

zegt niet uit t ekunnen zoeken hoe en wat.....
misschien ook wel geen zin, die andere uitgever begonmeteen te zoeken dus volgens mij moet het moeglijk zijn..

er wordt nu navraag gedaan door een vriendin van mij die in het dj gebeuren op de radio zit, hoe je het liedje van youtube kon downloden, je hoord zodra ik meer weet....
volgens haar moet dat kunnen maar daar moet je een progamma voor hebben....

Youtubedownload

Ik heb het zelf nog nooit geprobeerd maar misschien hiermee: http://youtubedownload.nl/

Google anders eens op youtube filmpjes downloaden.

Roos

Roos

26-11-2008 om 12:53

Wat lief zeg

Jeetje wat lief dat je zo voor me aan het zoeken ben!! Wij hebben het nog niet kunnen vinden, net gezocht in de cd winkels maar helaas.
Ik ben vanavond pas weer online, maar zeker niet uit desinteresse.
Bedankt voor alle moeite al!
Roos

Ik heb ook gezocht

maar ik kan het ook niet vinden alleen eht filmpje van Youtube kan je het niet op een mp3 zetten dat nummer???
ik zal het straks even aan mijn zoons vragen die zijn daar wel handig in.

Gedownload

Hoi Roos, ik heb het nummer gedownload vanaf YouTube als realplayer file. Ik kan hem jammergenoeg alleen niet opvragen om te rippen in WindowsMediaPlayer zoals mijn bedoeling was, dan had ik de MP3 kunnen mailen naar je.

Wil je de het filmpje als realplayer file wel hebben? Geef dan ff een berichtje naar [email protected].

Groetjes
Donna

Roos

Roos

26-11-2008 om 13:37

Youtube

Maar als je het filmpje van youtube op je pc hebt gedownload dan kan ik het toch nog steeds niet op cd zetten? Dan is het toch nog een filmpje of niet?
Roos

Roos

Roos

26-11-2008 om 13:38

Donna

Ik heb je gemaild, kan allicht proberen of ik er iets mee kan.
Bedankt
Roos

Onderweg

Het bestand is nu onderweg Roos, ik hoop dat het allemaal gaat lukken!!

Liefs
Donna

Roos

Misschien kan je je oproep ook bij de computers topic zetten? Je mag een draadje geen 2x in een verschillende topic zetten, maar ik denk dat daar misschien een computernerd is die weet hoe je snel je nummers op cd kan krijgen via internet.
En aangezien je muziek zoekt voor een uitvaart vind ik dat een prima reden om je oproep wel 2x te mogen plaatsen.

Jongelui vragen

je moet die file 'rippen'. ik heb dat wel eens gedaan, maar vrijwel al die free-software is maar 'beperkt' geldig. dus na zoveel dagen doen ze het niet meer. wat ik zo even vond is: http://www.nch.com.au/rip/index.html?gclid=COnyyMHulJcCFQ06QgodxV64-Q
is in ieder geval freeware en te proberen. doe het dan wel met een kopietje (voor het geval dat) van het orginele bestandje.
wat ik altijd doe met muziek/media bestanden. ik vraag het aan jongelui. pubers/jongeren. die hebben véél verstand van dit soort dingen....maar ik heb het puber hier al gevraagd en dit weet ze nu net niet. je moet denk ik een computer-nerd-achtige jongen vragen. wat ook nog kan is in de muziekwinkel aan die jongelui die achter de kassa staan.....uitleggen wat je wil en vooral waarom (!) en dat je het nergens kan vinden en of ze willen helpen of iemand weten die dat kan.....
als ik tijd had zou ik het uitgeprobeerd hebben, maar ik moet nu werken.
groeten albana

kaatje1972

kaatje1972

27-11-2008 om 17:37

En opnemen met je pc?

Ik roep ook maar wat maar zou je het geluid van het youtube-filmpje niet kunnen opnemen met je pc ? Deed ik vroeger ook altijd.... zongen we liedjes in die we dan later op cd zetten Geluidskwaliteit wordt wel iets minder natuurlijk maar beter als niks ? Dus gewoon het filmpje afspelen en dan de muziek opnemen met de ingebouwde microfoon op je pc ?
Heel veel succes in ieder geval en natuurlijk sterkte !!
Kaatje1972

Deze misschien?

Heb nog even gezocht, misschien kun je hier iets mee?

http://www.gmot.nl/index.php?action=printpage;topic=4322.0

hasse simonsdochter

hasse simonsdochter

27-11-2008 om 22:37

Downloaden van youtube kan hier mee:

http://www.dvdvideosoft.com/free-dvd-video-software.htm

en dan klikken op:

Free YouTube to MP3 Converter 3.1.3.2

Roos

Roos

27-11-2008 om 22:59

Jaaaaaaaa!

Met die converter van mieke is het gelukt!! Ik ben zo blij! Heel erg bedankt voor het meezoeken allemaal!
LIefs Roos

Gelukkig!

Ben blij net via MSN van je gehoord te hebben dat het allemaal gelukt is!!
Heel veel sterkte morgen Roos.........

Liefs
Donna

Fijn dat het gelukt is.

groetjes Mieke66

Wat fijn zeg!

dat het gelukt is!
sterkte vandaag (geloof ik)

Roos

Roos

28-11-2008 om 20:31

Mooi

Het was ontzettend mooi en fijn dat dit liedje gedraaid kon worden. Allemaal nogmaals heel erg bedankt voot het meezoeken!
Roos

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.