Baby Essentials: 10x items die je leven fijner maken
Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Polly Shearman

Polly Shearman

07-08-2010 om 19:52

Spoedvraag over "de storm" film

Vanavond komt om half 9 de storm, ik wil die film alleen kijken als hij goed afloopt.
dus: vind ze aan het eind de baby!!
Ik kan heel slecht tegen films waarin erge dingen gebeuren met kinderen, dus voor wie hem heeft gezien: vertel... kan ik hem kijken,
je mag best alles veraden hoor!

greot, polly

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Petr@

Petr@

07-08-2010 om 19:54

Haha

Ik loop ook al te twijfelen of ik hem ga kijken )) Misschien toch maar op safe spelen en naar James Bond kijken.

Is er met google niets te vinden?

gr.
Petr@

Polly Shearman

Polly Shearman

07-08-2010 om 19:57

Gevonden

ze vind de baby terug, echter is dan de baby al 18 jaar.....!
anyway, ik denk dat ik hem wel ga kijken, oudste zoon kijkt ook mee, die kan heel veel hebben wat films betreft meer als zijn moeder.
Maar ik vind het wel goed, dat hij ziet hoe die watersnoodramp was, morgen rijden we naar zeeland...

Petr@

Petr@

07-08-2010 om 19:57

Wikipedia

In Zeeland breken er dijken door en voltrekt zich de watersnoodramp van 1953. Julia (Hoeks) is een jonge ongehuwde moeder met een baby (de vader heeft haar in de steek gelaten); omwonenden beschouwen haar gedrag als schandalig.

De dreiging van het water wordt te laat gezien door de dorpelingen, zodat velen door het water verrast worden. Julia vlucht met moeder, zus en zoon naar de deels ingestorte zolder van de ouderlijke woning.

Ze wordt van verdrinking gered en in veiligheid gebracht door de militair en buurtgenoot Aldo (Atsma), maar haar baby blijft achter op de zolder in een houten kistje. Julia en Aldo gaan samen de baby zoeken in het rampgebied. Ze vinden het kistje, maar het is leeg, en concluderen dat iemand het kind eruit gehaald moet hebben. Het kind is terechtgekomen bij een vrouw die haar eigen baby recent verloren heeft bij een auto-ongeluk. Julia ontmoet haar maar omdat de vrouw de baby niet wil verliezen, verbergt ze hem voor de blikken van Julia.

Achttien jaar later ontmoet Julia haar zoon en de vrouw opnieuw en ontdekt ze wat er gebeurd is.

(Ik ga dus James kijken.)

Pippin

Pippin

07-08-2010 om 20:02

Enorme spoiler

Polly, je hebt er zelf om gevraagd. Maar ze vindt hem aan het einde pas terug als hij ouder is. Achttien geloof ik. Het loopt dus eigenlijk niet goed af. Ik kon er zelf ook maar matig tegen. Wat hielp is dat ik het verhaal van die baby wel heel erg onrealistisch vond. In die tijd maakten de mensen alle kleertjes en dekentjes zelf. De hoofdrolspeelster zou in het hotel zo de kleertjes of dekentjes herkennen.
Ik vond de film wel goed gespeeld en de beelden van de ramp vond ik wel realistisch, jammer van de verhaallijn.

Zelf

heb ik de film al een tijd geleden gezien, maar vond hem erg tegen vallen, je ziet een moeder in het verhaal lijn haar baby zoeken, en dan is iedereen gered en dan is het ineens 18 jaar later en ziet ze haar zoon bij een herdenking en toen was het afgelopen.
vond hem nogmaals tegenvallen.
krulleke

Hanny61

Hanny61

08-08-2010 om 11:56

Ik ook!

Flauw verhaal, matig geacteerd.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.