Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

kaatje66

kaatje66

06-09-2011 om 08:53

Stemmen voor ALS

Willen jullie alsjeblieft stemmen voor de ziekte ALS.
Afgelopen weekend zijn er filmpjes te zien geweest op de tv. Deze waren zeer ingrijpend en het leek alsof ik mijn vader zag die helaas 2 jaar geleden overleden is aan deze vreselijke ziekte. Er is nog geen medicijn, maar misschien komt dat nog wel. En daar is geld voor nodig. Stem daarom. ALvast bedankt.

Via onderstaande link kun je stemmen.
http://solutions.3mnederland.nl/wps/portal/3M/nl_NL/Kijk3M/look3M/fonds/grotegift/genomineerden/detail/?NominationId=126

groetjes Kaatje(66)

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
gerdien

gerdien

06-09-2011 om 11:47

Gedaan!

Hee wat goed dat je dat hier neerzet, ik had het nog niet gehoord... Mijn moeder is ook overleden aan deze ziekte! Dus ik heb gelijk gestemd.

ishtar

ishtar

06-09-2011 om 12:50

Ook

tante overleden aan deze ziekte...
ook gestemd dus (ze staan 2e)

e.j.

e.j.

06-09-2011 om 14:47

Niet

gestemd op ALS. 't Is een vreselijke ziekte maar ik zie nog veel meer goede doelen staan die me ook erg aanspreken. Ik twijfel nog tussen een stem op colombinehuis, hulphond, of achter de regenboog. Wordt die laatste denk ik.

Handeltje

Handeltje

06-09-2011 om 15:53

Sjoukje jansen

Ik herinner mij (van Internet) Sjoukje Jansen. Had ALS, is enkele jaren geleden overleden. Voor wie twijfelt of dit wel op kan tegen andere 'goede doelen' zie http://www.sjoukjejansen.nl/Leven_met_ALS.html. Kijk even rond en dan ga je vanzelf stemmen. Ik ga dat nu direct in ieder geval doen. Dank voor de link.

ishtar

ishtar

06-09-2011 om 16:12

je mag per goed doel 1 keer stemmen

Fiorucci

Fiorucci

06-09-2011 om 17:51

Handeltje (ot)

Ach, ook de andere goede doelen zijn een stem waard, ik geloof niet zo in het ene beter vinden dan het andere. Achter de regenboog doet ook zulke goede dingen op geheel ander gebied. Ik ben blij dat op elk doel een keer gestemd kan worden, want kiezen kan ik niet.

e.j.

e.j.

06-09-2011 om 20:03

Dan heb ik niet goed gelezen. Maar heeft het dan voor zin om te stemmen? Het zijn allemaal goede doelen, dan geef je ze toch allemaal een stem?

Handeltje

Handeltje

06-09-2011 om 22:52

Fiorucci

Zie het als iets persoonlijks. ALS is echt de een van de afschuwelijkste ziektes die ik ken. Ik zou er zo ontzettend graag iets aan willen doen. Ik zeg niet dat de amdere doelen niet goed zijn, maar als ik het woord ALS hoor krijg ik nu eenmaal colportageneigingen. Een relatief onbekende ziekte die toch heel wat mensen treft en dan met zo'n verloop....

jessica 5

jessica 5

07-09-2011 om 00:50

Gestemd

En ik heb gestemd omdat ik jaren geleden een jongeman heb verpleegd met deze vreselijke ziekte. Hij kon zelfs niet eens meer praten kon alleen nog maar communiceren door met zijn ogen te knipperen. Hij is me altijd nog bijgebleven. Ik vind het nog steeds heel erg dat er nog steeds geen medicijnen voor zijn.

Biene M.

Biene M.

07-09-2011 om 06:53

Ook

gestemd.

Fiorucci

Fiorucci

07-09-2011 om 06:59

Handeltje (ot)

Juist, dat bedoel ik, en dat geldt voor mij weer als het gaat om Achter de regenboog bijvoorbeeld..

Rafelkap

Rafelkap

07-09-2011 om 09:27

Ook

gestemd. Wat een rotziekte!

Afgrijselijk

Het is me eigenlijk te veel.
Maar ja, het is ook pas een half jaar geleden dat mijn moeder overleed. Nou ja, negen maanden.
Dat eind is inderdaad afgrijselijk, die laatste weken. En dan al dat voorlichtingsmateriaal waarin staat dat je niet stikt.
je stikt wel.

Rafelkap

Rafelkap

07-09-2011 om 11:30

Lief beukje, dacht al dat je geraakt zou zijn door dit draadje! Een virtuele knuffel!

kaatje66

kaatje66

07-09-2011 om 13:51

HOi Rodebeuk,

Zoals ik 9 maanden geleden al aangaf mag je me nog altijd mailen. Elke keer als er weer iets uitgezonden wordt op tv krijg ik het beeld van mijn vader weer voor ogen. ZO ziek, zo wreed zo erg deze ziekte.
Vandaar dat er veel op dit goede doel gestemd moet worden
groetjes Kaatje(66)
[email protected]

Nely

Nely

08-09-2011 om 14:43

Spinningmarathon

bij de sportschool wordt as zaterdag een spinning- en zumba marathon georganiseerd en dat is voor de ziekte ALS. Heb me aangemeld om mee te doen met spinning dus zo draag ik ook een steentje bij.

gerdien

gerdien

08-09-2011 om 14:52

Rb en kaatje66 en de rest voor wie het wil

Mijn moeder overleed 28 jaar geleden. En nog steeds is er geen medicijn gevonden om het te stoppen of verbeteren.
Kan me voorstellen dat het voor jullie nog heel vers is.
Hoewel de andere doelen ook goed zijn natuurlijk sta ik volledig achter dit goede doel, de stichting ALS!!
En een virtuele knuffel voor jullie beiden!

Nely: top van je dat je meedoet! succes!!

Jade

Jade

08-09-2011 om 20:35

Gestemd...

.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.