Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Jippie

Jippie

18-04-2009 om 08:38

Stilstaan met de fiets


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Coco

Coco

21-04-2009 om 15:36

Guinevere

Waarom niet meteen een trapauto.

Iris

Iris

23-04-2009 om 11:02

Ik rijd op een herenfiets.

Ik rijd op een herenfiets. Ik ben niet groot 1.68 en deze fiets, een mooie Koga Myata was in de aanbieding omdat het het kleinste herenframe was en ze die niet goed verkochten. Het past mij prima. Hoewel ik dus net met mijn tenen aan de grond kan, en het zadel staat op het laagst.
Ik vind een fiets met stang lekker stabiel, zeker als je met aanhangfiets, fietskar of volle bepakking een heuvel afrijdt. Ik heb daarvoor een damesfiets met dubbele schuine buizen gehad, maar is toch veel minder stabiel. Opstappen: gewoon een zwaai. Toen ik nog kinderen achterop had kon dat dus niet, dan moet je onhandig met je been over die stang. Ik heb op de fiets nooit een rok aan, dus dat gezwaai valt wel mee. Ik kan alle dames aanbevelen op een herenfiets te rijden.
Vroeger..hadden alle fietsen een stang, gewoon voor de stevigheid. Maar toen de vrouwen ook wilden fietsen met al die rokken aan, toen werden de damesfietsne uitgevonden zonder stang.
En nog een mopje tot slot: wat is het toppunt van potentie? Iemand meenemen op de stang op een damesfiets.

Ik blijf op het zadel zitten

Ik ben toch echt geen man maar blijf op het zadel zitten en zet mijn linkervoet op de grond. Met de rechtervoet draai ik mijn trapper vast in de goede wegrijdstand, en is het groen dan trap ik door met rechts en trek mijn linkervoet gewoon weer bij.
Zo simpel is het

Massi Nissa

Massi Nissa

26-04-2009 om 20:33

Ja geerke

Zo simpel is het inderdaad, ik wist niet eens dat er andere manieren bestonden om met je fiets stil te staan bij een stoplicht. Voet op de grond, andere voet op de trapper. Wat opstappen betreft: dat doe ik wel altijd vanaf de linkerkant, rechts opstappen voelt 'maf' (stond pas bij de supermarkt beetje te oefenen n.a.v. dit draadje, haha, wat OO al niet losmaakt).
Ik zou het trouwens niet fijn vinden als ik niet met tenminste 1 voet direct bij de grond zou kunnen (terwijl mijn bips op het zadel blijft). Ik zou dan toch een lagere fiets kopen, denk ik, maar ik ben 1.77 dus ik heb makkelijk praten.
Groetjes
Massi

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.