Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

NS-reiziger

NS-reiziger

17-11-2011 om 09:23

Stiltecoupé


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Ely

Ely

01-12-2011 om 19:53

Hahaha stenna

Had je niks te doen dat je ging knippen en plakken? Per ongeluk in een stiltecoupe terecht gekomen dus toen je niet kon bellen maar knippen-plakken ))

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Belle Époque

Belle Époque

01-12-2011 om 21:53

Inspirerend

Ik schrijf wel eens verhalen. En ik heb héél wat inspiratie opgedaan door luide telefoongesprekken...!

Stenna

Stenna

01-12-2011 om 22:02

Ely

Zoiets ja. Telefoonaccu was leeg...

Ben je kil als je niet op klaagzangen zit te wachten?

Er blijft toch het beeld naar voren komen van de kille forens die eigenlijk liefst niemand om zich heen heeft en als het dan toch moet, dan mogen ze niet in de weg zitten, praten, of anderszins laten merken dat ze er zijn.

Sja, misschien is dat ook zo. Ik zit in de trein om van A naar B te gaan en niet om eens lekker onder de mensen te zijn.

Aan de andere kant, ik denk dat niemand geniet van klaagzangen, hoe niet-kil en wel-sociaal je ook bent.

Da's toch geen kille forens?

Dat is gewoon iemand die zich rustig voorbereidt op een nieuwe dag, z'n ochtendhumeur probeert te laten zakken en gewoon de krant wil lezen.

Klaagzangen - die kunnen gedoseerd en op het goede moment een plek krijgen. Hier bijvoorbeeld.

Tinus_p

Tinus_p

03-12-2011 om 17:51

Henk

Henk:
Er blijft toch het beeld naar voren komen van de kille forens die eigenlijk liefst niemand om zich heen heeft en als het dan toch moet, dan mogen ze niet in de weg zitten, praten, of anderszins laten merken dat ze er zijn. Sja, misschien is dat ook zo. Ik zit in de trein om van A naar B te gaan en niet om eens lekker onder de mensen te zijn."
Ach weet je, de echte kille forens zit in zn eentje in de auto.

Ely

Ely

03-12-2011 om 21:18

Hahaha kille forens in de auto

Nee hoor want die kan lekker honderduit bellen en intieme gesprekken voeren ))

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Niet iedereen heeft een auto...

..maakt dat je vogelvrij voor allerlei vormen van overlast?
(Walkmans, luide gesprekken, uitdagend gedrag van stoere scholieren, bierlucht, klaagzangen?)

(Van een scandaleus telefoongesprek kan ik trouwens wel genieten)

Haha henk

Hoe lang ben jij al niet meer met het openbaar vervoer geweest? Walkmans? :0)

skik

Die noem ik nog steeds zo...

Al zit er geen cassettebandje meer in.

Mensenschuw

Die ene keer per jaar dat ik met de trein moet, heb ik altijd de neiging om me vooraf innerlijk schrap te zetten. Maar tot nu toe vind ik de blootstelling aan mijn medemensen in het OV elke keer reuze meevallen. Van altijd alleen in de auto zitten, kun je ook een beetje mensenschuw worden

Chris

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.