Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Chippie

Chippie

26-11-2010 om 12:49

Stopt maxima wel eens wat in de zak van max?

Wat zou Maxima met al haar jurken etc doen? Sommige avondjurken draagt ze wel twee keer, maar dan? Wat zou ze doen met de 28 identieke jurkjes van de kinderen? Wat gebeurt er eigenlijk met het gewone huis-tuin-keuken-afval, zetten ze dat gewoon aan straat?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Vraag ik mij ook wel eens af

wat ze met al die kleertjes doet, die gaan vast naar Argentinie, naar meisjes in de familie ofzo, idem haar kleding wat ze niet meer draagt. In NL doneren ze niets want dan zouden ze 1 of ander goed doel steunen en andere dus laten liggen wat dus niet fraai staat.

Ik ben ook wel benieuwd hoe hun vuilniszakken opgehaald worden, ik neem aan dat die vuilnisbak niet zomaar toegankelijk is.

Bennikki

Bennikki

26-11-2010 om 23:32

Jaaa, wat zou er in zitten?

In de vuilniszak. Kant-en -klaar magnetronmaaltijden provinciaalse kip? Chardonnay? Rexona deo? Paturain? Allways? Nivea dagcreme? Liga milkbreak? De Linda? (moet natuurlijk bij het oud papier maar Wimlex is een beetje laks) Optimel? Oh, ik heb hier nog nooit over nagedacht maar zo'n vuilnisbak is een goudmijn! Er is vast protocol voor want een vuinisbak is zooo intiem!
Wij hebben er toch recht op, de inhoud te weten? Gezien de belasting die we betalen enzo?
Toch? Bennikki

Tirza G.

Tirza G.

26-11-2010 om 23:38

Bennikki

Goed beschouwd is het óns afval. Zullen we omstebeurt een zakkie doorspitten?

Tirza

Bennikki

Bennikki

26-11-2010 om 23:51

Jaaaa tirza!

Het is inderdaad gewoon ons recht. En dan schrijven we er een boek over! Onze interpretatie van de vuilnis. Zoals de dromen van Bernard door mevrouw de Korte!
Bennikki

Mag

ik het boek dan alvast bestellen???

Gr Pham

Tirza G.

Tirza G.

28-11-2010 om 23:36

O ja

Ik heb eens een Frans kunstproject gezien wat daarop gebaseerd was. Vuilnis keurig gesorteerd, allemaal netjes recht leggen, soort bij soort, lettertjes goed naar boven, leuk schikken op een stuk plastic en fotograferen maar. Oooooooo. Elke week een zakkie.
Het jaar rond met de bullen van onze hoogheden.
52 weken van gewoon leven.
Ja, ook wij hebben vuilnis.
Het leven aan het hof in 52 schokkende beelden.
Jammie.

Tirza

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.