Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Strand/boulevard ijmuiden leuk?

Hoi!

wij willen komende week een dagje naar een strand om te wandelen en lekker te blouverad-slenteren.
Is IJmuiden daarvoor geschikt? Of heeft iemand een betere tip voor ons?
Wij wonen in het midden des lands

Inget

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
toja

toja

27-12-2009 om 21:16

Noordwijk

Ik heb eigenlijk geen idee of ijmuiden een boulevard heeft Wij gaan meestal naar Noordwijk. Lekker makkelijk met parkeren en ook wel gezellig. En eens in de zoveel tijd vind ik het leuk om naar schevingen te gaan. Blijft ook leuk.

Tinus_p

Tinus_p

28-12-2009 om 21:41

Inget

Inget:
"Is IJmuiden daarvoor geschikt? Of heeft iemand een betere tip voor ons?"
Nou, ja, je hebt mooi uitzicht op de Hoogovens. Verder is er niet echt een 'boulevard', maar gewoon een parkeerterrein. Als t niet waait, kun je wel mooi over de pier lopen en naar zeeschepen kijken.
Als je iets gezelligs wil, is t driekeernix.

Aggie

Aggie

28-12-2009 om 22:40

Neeee

Toevallig gisteren nog in Ijmuiden op de boulevard geweest omdat mijn ouders daar in de buurt wonen, maar ga er vooral niet speciaal heen! Die drie tenten zijn nu sowieso allemaal dicht, en verder is het kaal en ongezellig.

Inget

Inget

30-12-2009 om 09:12 Topicstarter

Dank

hoi!
Dank voor het meedenken.
We gaan dus maar niet naar IJmuiden want na een strandwandeling willen we uiteraard wel ergens gezellig "borrelen"
Wat het dan wel gaat worden weet ik nog niet precies. Over een uurtje gaan we weg maar overleggen onderweg nog wel even. Zal Zandvoort wel worden ben ik bang. Dat kennen we al wel, maar is wel gezellig.

Inget

Inget

Inget

31-12-2009 om 16:03 Topicstarter

Jaaa

Egmond is het uiteindelijk ook geworden. het wat bere koud maar absoluut de moeite waard.
Lekkere wandeling gemaakt over het strand en daarna ergens opgewarmd met warme chocomelk, en een overheerlijk broodje. Beetje winkeltjes kijken en daarna over het strand (met wind tegen) weer terug gelopen.
Super was het.

Inget

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.