Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

maan.

maan.

14-03-2011 om 13:10

Sultana's niet meer lekker

de hartige sultana's zitten in een nieuwe verpakking en nu lusten mijn kinderen ze ineens niet meer. ik vind ze zelf inderdaad ook veel minder lekker.

wat ik me afvroeg: zijn wij nou van die zeikerds of zijn er meer die zo kritisch zijn?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Gewenning

de verpakking van nutrilon is veranderd, nu is het dekseltje anders waardoor we meer knoeien. Zo irritant, waarom kon dat dekseltje niet gewoon blijven zoals het was.

Maylise

Maylise

14-03-2011 om 13:26

Zou best kunnen

Sultana's eet ik eigenlijk nooit dus dat weet ik niet maar de smaak van bijvoorbeeld cola light is in Nederland een aantal jaar geleden veranderd en sindsdien vind ik cola light in Nederland veel minder lekker. Ik heb het idee dat de smaak in de meeste buitenlanden wel nog de oude smaak is. Mijn man gelooft me niet en zegt dat het psychisch maar ik weet het zeker
Gelukkig heb je nu ook cola zero en dat vind ik wel lekker dus in Nederland drink ik dat nu.

Brianna F

Brianna F

14-03-2011 om 13:26

Bus spuitslagroom

Campina heeft zo'n "handige" toefjesspuitmond erop gezet. Een geknoei, je wilt het niet weten, het loopt er aan alle kanten overheen. Ben overgestapt op een ander merk.

norma

norma

14-03-2011 om 13:39

Verpakking?

Wat is er dan anders aan de verpakking???Als de verpakking verandert,hoeft het recept van de koek toch niet veranderd te zijn?
Ik heb bij Liga gewerkt en dan werd de verpakking ook weleens veranderd,andere opdruk op de folie of een andere doos,maar dan bleef de koek hetzelfde.

Maxime.M

Maxime.M

14-03-2011 om 15:04

Je kan ze mailen

Ik heb het ooit gehad met de tomaten-groente sap van appelsientje. Die was ineens niet meer lekker (en ook een andere verpakking) dus eerst dacht ik dat het suggestie was, maar ik heb er toch een mailtje aan gewaagd. Ze bleken inderdaad iets aan het recept veranderd omdat "mensen" hadden aangegeven dat lekkerder te vinden. Ik vond er weinig aan maar moest het daar dus maar mee doen. Ik kocht het nog wel, ook al was het iets minder lekker (vies was het nou ook weer niet, maar de oude versie was lekkerder) en ineens na een jaar kreeg ik een mail dat ze toch weer op de oude versie waren verder gegaan,...misschien hadden ze nog wel meer reakties gekregen of liep de verkoop terug?
Maar ik zou dus mailen, wie weet krijg je uitleg en is het inderdaad veranderd.

Beau Ter Ham

Beau Ter Ham

15-03-2011 om 17:26

Campina

Het is een gruwel en een geklieder van de bovenste plank. De slagroom van de Aldi is een goede vervanger.

Ha!

Die nick! Briljant

Silone en beau ter ham

hahaha toen ik Silone haar mailtje las dacht ik eerst???? maar toen ik de nick hardop zei viel het kwartje. Leuk!

liefs lisa

Beau Ter Ham

Beau Ter Ham

16-03-2011 om 09:13

Nick

Best funny he? Dat krijg je met een stel creatieve pubers in da hause.

Ilva

Ilva

17-03-2011 om 10:03

Ja! sultana's

Inderdaad, ik vind de sultana's ook niet meer lekker. Eerst waren ze niet zo droog. En drie stuks vond ik ideaal. Ik heb 3 kinderen, alle drie 1. Geweldig. Maar voor mijzelf vooral, ze zijn gewoon niet meer zo lekker. Jammer!

norma

norma

17-03-2011 om 11:41

Laten weten!

Dan een brief schrijven of mailen!!Sultana is van Verkade???
Bij Genaral Biscuit werden dit soort klachten zeer serieus genomen en gewaardeerd.Concurrentie is groot,ze willen niet dat je overstapt naar een ander merk koek!!!!

maan.

maan.

17-03-2011 om 17:49

Mailresultaat

ik heb intussen een mail eraan gewaagd en ze geven aan dat ze de koek dus verbeterd hebben, bevat nu minder vet en betere smaakstoffen, koek is nu veel gezonder dan voorheen.

maar wel minder lekker naar onze smaak.

en ja, we zijn inderdaad inmiddels overgestapt naar ongezonde koeken van de concurrent. ik heb nog gekeken of kruidvat misschien nog een leuk restpartijtje had maar helaas ook die hadden al de nieuwe liggen.

Iris

Iris

19-03-2011 om 21:49

Sultana's en cola light

Ik heb sultana koekjes van De Plusmarkt ontdekt, eigen merk, die met de italiaanse kruiden. Die zijn echt heerlijk en lang niet zo droog als de echte sultana's. Ik vond die nooit echt lekker.
Cola Light en Cola Zero zijn exact hetzelfde. Ze smaken ook hetzelfde. heb laatst de proef thuis nog gedaabn. Cola Zero is bedoeld voor mannen omdat het niet stoer is om Cola Light te drinken. De etiket is ook zwart.

bibi63

bibi63

20-03-2011 om 15:06

Nee iris

Coca cola Light is MET caffeine, Coca Cola Zero zonder. Je hebt wel de 'gouden fles' Cola en die is wel exact hetzelfde als Zero. Overigens vind ik de caffeine en suikervrije variant (de gouden fles dus of de zero) lekkerder (geen nasmaak) dan de gewone light. En inderdaad ik vroeg me ook al af wat nou het verschil was tussen de 'gouden' variant en de zero. Volgens mij simpelweg dat mannen 'light' vrouwachtig vinden.
Gr. Bibi

fladder

fladder

20-03-2011 om 16:42

Effe bemoeien (coke zero)

Er is tegenwoordig een Zerovariant zonder cafeïne. We hebben net dit weekend een fles leeggemaakt
En in Engeland bevat Zero standaard al geen cafeïne, heeft mijn Engelse vriendin me ooit verteld.

+ Brunette +

+ Brunette +

20-03-2011 om 18:32

Coca cola

Is de gouden versie niet de normale suikervariant maar dan zonder caffeïne?

fladder

fladder

20-03-2011 om 18:52

De gouden versie...

...is ook suiker- en cafeïnevrij. Net zoals Zero (de gewone) en Light volgens mij gewoon hetzelfde zijn.

Mij is wel eens verteld dat de term "Light" vooral aan vrouwen wordt verbonden. Om ook de mannen te "winnen" is Zero ingevoerd. Ziet er met al dat zwart toch stoerder uit dan de zilveren en gouden versies

bibi63

bibi63

20-03-2011 om 22:20

Even voor de duidelijkheid

Light: suikervrij MET caffeine
Goud: suiker- en caffeinevrij
Zero: suiker- en ceffeinevrij, zelfde dus als goud ,maar dan voor 'stoere' mannen.
Gr. Bibi

Huh!

En ik tijdens zwangerschap blij zero drinken omdat er immers niets inzat, haha.

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Jujube

Jujube

21-03-2011 om 22:58

Jakkes

Wij vinden hier coca cola zero heel erg vies; het smaakt naar rookworst! De gewone cola light vinden we wel lekker en de 'gouden' ook.
Groet,
Jujube

Puck

Puck

22-03-2011 om 12:57

Jujube

Wat hebben jullie dan normaal gesproken rare (en vieze) rookworst.

Roosvice

Ook de perzik-variant van de Roosvicé is 'verbeterd'. Dochter was een trouwe fan vanaf haar peutertijd, maar vindt het nu niet meer te drinken. Op mijn mailtje kreeg ik een mailtje terug dat smaaktesten hadden uitgewezen dat de nieuwe smaak de voorkeur had. Smaakt chemisch, aldus dochter. Ik koop het niet meer.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.