Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Linda

Linda

28-11-2010 om 15:46

Surprise zus

Hoi, ik moet voor mijn zus een surprise maken maar kom maar niet op een idee...Ze maakt zelf altijd hele grappige en leuke surprises dus moet dus echt met iets moois voor de dag komen! Ze is net 29 geworden, mama van 2 dochters, geeft les aan een G korfbalteam ( verstandelijk beperkt), houdt er van om nog lekker te stappen,( met haar 2 zussen, ik en jongste zus)Ze werkt 3 dagen per week bij jeugdzorg en dan pas ik op haar 2 kids. We lijken heel veel op elkaar,worden regelmatig door elkaar gehaald. Ze heeft voor mij als surprise ook eens een fotoboek gemaakt, met zoek de verschillen, was ze gewoon elke keer zelf maar dan met mijn man in bed, of met mijn kleren aan, heel grappig was dat! Maar ja nu moet ik wat! iemand een tip?
Bedankt alvast!
Groetjes Linda

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Wat leuk

dat je zo'n band hebt met haar ! Goh ik hoop toch zo dat mijn dochters dit later ook zullen hebben !!

Misschien iets van een boek met alle letters van het alfabet, met foto's, anecdotes, raadsels, gedichtjes ?

Tirza G.

Tirza G.

28-11-2010 om 23:37

Grappig manda

Ik lees niks over een band. Ik lees alleen maar iets over een loodzware verplichting.

Tirza

Tijgeroog

Tijgeroog

29-11-2010 om 10:22

Wat negatief....

Wat kijken jullie er negatief tegenaan zeg... Ik lees het berichtje toch anders: Linda is trots op haar zus: door het korfbalteam dat ze traint, naast haar baan en de kinderen, waar zij op past. Ze is creatief en Linda vindt de suprises die de zus maakt erg leuk. Ze mogen elkaar graag, want ze gaan graag samen stappen.
Linda moet nu alleen nog even los kunnen laten dat haar suprise niet net zo perfect hoeft te zijn als die van haar zus. Als het zo'n leuke zus is, is ze ook blij met een minder perfecte suprise. En als knutselen niet je sterkste kant is kun je er ook op een andere manier iets bijzonders van maken: een heel mooi gedicht, of een heel speciaal persoonlijk cadeau.

koentje

koentje

29-11-2010 om 11:23

Oh.

heel grappig ja...
Ze was het zelf, maar dan met mijn man in bed... hummmmmmmmmmmm

koentje

koentje

29-11-2010 om 11:28

Nou uhhhhhhhhhhhhhhhhhhh

maak een korfbal net met een bal van papiermache waarin het kado verstopt zit.....
Of probeer haar niet te evenaren en maak een mooi gedicht.....als je dat wel kunt. (ik kan het geen van beiden)

Tirza G.

Tirza G.

29-11-2010 om 11:53

Offffffff

Maak een grote IJS. Een giga-hoorn of een giga-coupe. Met het woordgrapje: een surprise voor jou voelt als een eis tot perfectie. Maar ik weet dat jij weet dat ik liever ijsjes met je eet dan jouw knutsels probeer te evenaren, dus beste zus, bijgaand een fijn kado.

Berber, ik herken het volledig. Ik word ongemeen vrolijk van iemand als Maarten van Rossum, die gewoon met die sonore stem van hem doordramt op zo'n laconiek toontje. Zelfs als-ie heel blij en enthousiast is, istie nog gewoon lekker drammerig en sonoor. Daar word ik blijer van dan van zo'n hyperende Paul de Leeuw-leukerd. Die heeft zijn beste tijd wel gehad.

Tirza

Gallifrey

Gallifrey

29-11-2010 om 12:47

Een knutselpakket

Met een gedicht erbij waarin je zegt dat je bijna faalangst krijgt omdat het toch nooit zo'n mooie, leuke, gevatte surprise kunt maken als je zus. Dat je vindt dat de lat veel te hoog ligt. Dat je in je wanhoop zelfs een vraag op ouders online gezet hebt. En dat het misschien maar het best is als ze zelf iets knutselt....
Met een hele hartelijke, vriendelijke knipoog uiteraard.

Linda

Linda

29-11-2010 om 13:24

Huh?

Loodzware verplichting? zij tegenover mij, of ik tegenover haar? Nou haha zo is het hélemaal niet hoor! Ik wilde jullie alleen wat info geven over haar zodat jullie meekonden denken over een surprise..En zij vindt zelf helemaal niet dat ze fantastische surprises maakt, ze maakt er alleen wel veel werk van en dat zie je..verder bedoel ik daar helemaal niks mee..wil gewoon voor haar wat leuks maken omdat ze zelf ook altijd zo haar best doet..
Wij hebben een super goede band, we zijn met 4 zussen en 1 broer, met allemaal een goede band, alleen met 2 zussen het meest, ook een hele goede band met mijn ouders, eng he? We zien elkaar meerdere keren per week, brrr.;o)
Nou ja als wij er maar blij mee zijn!
En Manda het is echt leuk hoor om zo'n band te hebben met je zussen, mijn moeder heeft het ook met haar zus. Ik heb 4 kinderen, 1 meisje, 3 jongens, ben heel benieuwd hoe dat later gaat...
bedankt voor de tips maar wil eigenlijk niet iets voor korfbal maken, die heeft ze al eerder gehad en een eisen pakket komt niet over want zij voelt dat zelf helemaal niet zo...

Linda

Linda

29-11-2010 om 14:15

Kinderachtig zeg,,

Erg flauw, jammer dit! Stelde gewoon een vraag, maar goed, laat maar zitten dan..snapte al niet dat ik me nog ging verdedigen..
Gaat notabene over een surprise..

Ach linda

ik vond het iig wel leuk om te lezen en voor mij was het wel duidelijk dat het allemaal heel positief en gezellig is.

Maar heb je nu zelf al een idee want de tijd dringt !

Inge M

Inge M

29-11-2010 om 19:54

Idee: reuzenkwartet

Je noemt een aantal dingen op waar zus mee bezig is.
Je zou op A5 formaat een kwartet kunnen maken met 4 kaarten per ding. Bijvoorbeeld foto's van haar kinderen, foto's van haar team, haar werk, haar huis, haar broers en zussen, etc.
Als je die A5-jes lamineert, ziet het er erg leuk uit. Jullie kunnen het spel gelijk spelen op sinterklaasavond.

Jujube

Jujube

29-11-2010 om 20:01

Ot: van rossum

Ik heb les gehad van de zus van Maarten van Rossum op de lerarenopleiding Nederlands. Ze lijkt echt sprekend op 'm, maar dan met een grote bos krullen. Superleuk mens, ze gaf dramatische expressie en literatuurgeschiedenis.
Groet,
Jujube

Tirza G.

Tirza G.

29-11-2010 om 22:21

Sis (ot)

Zo heet ze En ze schrijft samen met haar broers het blad 'Maarten' vol Deze maand over optimisme.

Tirza

klokje 2

klokje 2

30-11-2010 om 10:14

Huh?

Maarten van Rossum schrijft een blad vol over optimisme?
WHOEHAHA!
Sorry Linda, succes met je surprise.

Linda

Linda

30-11-2010 om 11:23

Inge

Hey dat vind ik wel een heel leuk idee ja, ga ff kijken of ik daar de foto's voor bij elkaar kan vinden! Bedankt! Gr Linda

Bellefleur

Bellefleur

30-11-2010 om 12:26

Of iets met ballen?

Ik vind dat die zus van jou wel heel veel ballen tegelijk in de lucht houdt. Kan ze dat tijdens pakjesavond niet eens demonstreren?

mirreke

mirreke

30-11-2010 om 12:29

Jeetje wat flauw!

Die opmerkingen. Het lijkt mij juist een heel leuke zus. Fijn hoor Linda, dat jullie zo'n goede band hebben.
Zelf heb ik ook vier kinderen net als jij, ook 1 meisje (oudste) en 3 jongens, en ik ben ook benieuwd hoe zich dat later ontwikkelt. Ik word helemaal blij als ik lees hoe goed jullie met elkaar omgaan

Bellefleur

Bellefleur

30-11-2010 om 12:48

Niet flauw bedoeld.

Het leek mij wel hilarisch, een zus die staat te jongleren op pakjesavond. Maar niet iedereen heeft hetzelfde gevoel voor humor. Zo kan ik niet lachen om films van Leslie Nielsen.

Mij ook wel, bellefleur

Misschien een paar snaaien geven, ballen met vleugeltjes, zodat er een paar zichzelf in de lucht kunnen houden. Ik vind het wel humor.
(en ik kan ook niet zo erg lachen om Leslie)

Gerdina

Gerdina

30-11-2010 om 19:58

Bellefleur

Ik denk niet dat de titel van mirreke's posting op die van jou sloeg, maar op eerdere reacties in de draad.
Ik vind je idee wel leuk trouwens!

Linda

Linda

30-11-2010 om 20:18

Kwartet

Hoi hoi, het gaat het kwartet worden, mijn man kan het op de zaak lamineren, heb al wat rubriekjes bedacht en vriendinnen gevraagd foto's te mailen dus komt goed! bedankt voor de tip! Fijne sinterklaas iedereen! ( als je daar van kan genieten dan....;o))

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.