Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

guera

guera

25-03-2012 om 20:28

Synoniemen gezocht

Hallo ik ben bezig met n sollicitatie brief. Het is een horeca gerelateerde functie. Nu zoek ik synoniemen om mijzelf te omschrijven. Ik sluit een brief altijd af met een beschrijving van mezelf. Zoiets als: ik zou mijzelf willen omschrijven als een sociale, zelfstandige collega met humor. En dat kan variëren naar gelang de functie. Nu had ik gedacht dat het misschien toepasselijk was om af te sluiten met horeca gerelateerde termen. Bijv sociale collega met pit. Of met een klein pepertje etc. Maar ik zoek meer. Willen jullie meedenken ? Niet dat ik een lekker hapje ben Hahaha, grapje.
Ben benieuwd !

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Guinevere

Guinevere

25-03-2012 om 21:46

Ehhh

Ehhh, je houdt ervan om smaakvol met de gasten om te gaan, en je hebt kruidige humor? En je c.v. is geen c.v., maar je menukaart?
Ha, ik ben benieuwd wat er nog meer komt!

krin

krin

25-03-2012 om 23:16

Je bent

de smaakmaker in het team.

tonny

tonny

26-03-2012 om 08:03

Leuk!

'smaakmaker in het team' is een leuke, maar dat zou betekenen dat de rest een flauwe hap is; en daar zou je niet bij willen horen natuurlijk

Op dit moment valt me geen leuke culinaire tip in, maar er komt vast nog van alles.
Iets met een pepertje zou ik niet doen, dat geeft meteen die associatie met die slome persoon bij wie je wel... je weet wel.

Nou, succes!!

Rafelkap

Rafelkap

26-03-2012 om 09:15

Roerend

Ja, de smaakmaker in het team en en daar is iedereen het roerend mee eens!

Lastig

Als je er alleen één element uitpikt (wel mooi gevonden die smaakmaker) heb je kans dat je aanstaande werkgever hem er niet uitpikt. Als je er een heel thematische cv/brief van maakt is het weer over the top. Een vleugje humor lijkt me ok, maar het blijft een serieuze baan lijkt me. Een baas die het enorm grappig vindt als je schrijft een pittig ding te zijn, de kluts niet snel kwijt is of juist niet snel aangebrand of geen zacht gekookte eitje. Hmmm, is dat dan een baas waarvoor je wilt werken? Lastig.
Je wilt tenslotte ook niet de daghap zijn.

guera

guera

26-03-2012 om 11:47

Ha ha

mmmm nu ik er nader over nadenk is het wellicht wat over de top ja.
Ik vond nl wel leuk om dan te omschrijven: sociaal, zelfstandig etc met een klein pepertje. Zoiets.
Maar als het dan een hele opsomming wordt is het misschien echt over de top. Het is ook geen restaurant ofzo maar in de zorg....
Ik vind de suggesties wel leuk. Ik ga er eens mee 'mixen' en laat het nog even 'sudderen'.

Irene

Irene

26-03-2012 om 11:53

Het bindmiddel dat er tevens voor zorgt dat de boel niet gaat klonteren?

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.